Директ
Довідка
Зворотний зв'язок

Крок 3. Призначте ціну за клік

Якщо під час створення кампанії ви вибрали стратегію з ручним керуванням ставками, то ви можете самостійно керувати ціною кліка.

Ціну за клік (ставку) можна призначити для кожної ключової фрази окремо або одразу для всіх ключових фраз.

Ціна кліка впливає на те, де і з якою частотою буде показано ваше оголошення.

Ціни позицій на першій сторінці результатів пошуку

В інтерфейсі призначення ставок зазначено ціни позицій і відповідні списувані ціни, які можуть служити орієнтиром для підбору ставок:

  • Ціна 1-го спецрозміщення забезпечить вашому оголошенню першу позицію над результатами пошуку.

  • Ціна 2-го спецрозміщення забезпечить вашому оголошенню другу позицію над результатами пошуку. Для реклами мобільних програм ціна 2-го спецрозміщення не відображається.

  • Ціна входу у спецрозміщення забезпечить показ над результатами пошуку.

  • Ціна 1-го місця забезпечить першу позицію під результатами пошуку на першій сторінці.

  • Ціна входу в гарантовані покази забезпечить оголошенню покази під результатами пошуку на першій сторінці.

Докладніше про позиції показу...

Ставка на рівні ціни позиції показу оголошень на сторінках результатів пошуку Яндекса (або вище) забезпечує більшість показів оголошень групи на цій позиції на пошуковий запит, що точно збігається із ключовою фразою.

Якщо назву позиції виділено сірим кольором, оголошення не зможе потрапити на цю позицію незалежно від вибраної ставки. Недоступність позиції може бути пов'язана з вашою стратегією показів, а також зі стратегіями і ставками ваших конкурентів.

Якщо ваше оголошення буде вибрано для показу на одній із позицій, то за клік на оголошення в більшості випадків ви заплатите зазначену для позиції списувану ціну. Списувана ціна динамічно змінюється: вартість кліка на оголошення може відрізнятися від зазначеної ціни, але ніколи не перевищить заданої вами максимальної ціни кліка.

Докладніше про те, як працює аукціон у Директі...

Увага! 
  • Ціни позицій та списувані ціни залежать від конкуренції з іншими рекламодавцями за цією ключовою фразою – наявності конкуруючих оголошень, їх ставок, прогнозу CTR і коефіцієнта якості.

  • Для текстово-графічних оголошень ціни позицій і списувані ціни розраховуються за пошуковими запитами, що збігаються із ключовою фразою (без стоп-слів). Наприклад, якщо ви призначили ціну 1-го місця для фрази купити сірники, то на запит купити камінні сірники оголошення може взагалі не потрапити у гарантовані покази.

  • Для реклами мобільних програм ціни позицій і списувані ціни розраховуються за всіма пошуковими запитами, що містять ключову фразу (без стоп-слів). Наприклад, під час розрахунку цін за фразою купити сірники враховується конкуренція за пошуковими запитами купити сірники, купити камінні сірники, купити мисливські сірники тощо.

  • Ціни позицій та списувані ціни розраховуються для всіх активних оголошень групи. Якщо у групі немає жодного активного оголошення, то ціни розраховуються для всіх оголошень у групі.

  • Ціни позицій динамічно змінюються, і в разі підвищення ціни оголошення може бути зміщено на нижчу позицію.

Яку ставку можна призначити?

Ви можете змінити запропоновану за замовчуванням ставку і призначити ту ціну, яку готові платити.

  • Мінімальна ціна — 0,08 грн (значення для інших валют).

  • Максимальна ціна — 900 грн (значення для інших валют).

  • При ставці понад 80 грн поле для ставки підсвічується блідо-червоним кольором: система попереджає про виставлення занадто високої ціни.

  • У разі введення некоректного значення поле підсвічується червоним кольором. Таку ставку зберегти не вдасться, поки помилку не буде виправлено.

Що таке «Ціна кліка на пошуку»?

Призначена вами ставка забезпечує показ оголошення на певній позиції. Під час кожного показу ваша ціна буде автоматично знижуватися до зазначеної для цієї позиції списуваної ціни. Цей механізм захищає вас від переплати.

У полі Ціна кліка на пошуку зазначено ціну, яка може бути списана під час кліку на оголошення на сторінці результатів пошуку на запит, який збігається з ключовою фразою. У реальності ця ціна буде динамічно змінюватися (залежно від конкретного запиту користувача і наявності конкурентів на цей запит, з урахуванням географічного регіону і часу показу), але ніколи не перевищить задану вами ціну. Ціна на пошуку відображається тільки для текстово-графічних оголошень.

Дізнайтеся більше

Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!