Як правильно оформити оголошення

Щоб пройти модерацію, потрібно правильно оформити оголошення:

Примітка.

Яндекс не приймає рекламу певних товарів і послуг, а також встановлює додаткові правила для деяких тематик. Це пов'язано із законодавчими обмеженнями та рекламною політикою Яндекса.

Заголовок, текст і уточнення

У тексті оголошення та уточненнях повинно бути чітко визначено об'єкт рекламування (товар чи послуга).

Слова у вищому або найвищому ступені порівняння можна використовувати в тексті оголошення та уточненнях, якщо на вашому сайті розміщено незалежний висновок про переваги вашого товару (послуги) перед іншими товарами. Якщо у вас немає таких висновків, то використовувати слова в найвищому ступені не слід.

У рекламі новинних ресурсів у тексті оголошення повинно бути явно зазначено, що рекламується інформаційний ресурс. Для цього використовуйте фрази зі словами «читайте», «подробиці» тощо. Текст рекламного оголошення повинен відповідати заголовку і змісту новинної статті та вести на сторінку з повною версією статті.

У заголовках, текстах і уточненнях не допускаються:
  • жаргонні, грубі, просторічні вирази;
  • недостовірна інформація (явно обманні обіцянки і твердження);
  • агресивні заклики, спонукання до жорстокості чи насильства;
  • багаторазові повторення одних і тих же слів або фраз;
  • контактна інформація (наприклад, телефони, адреси електронної пошти);
  • слова або фрази мовою, відмінною від української та російської (крім товарних знаків);
  • ціни в іноземній валюті;
  • слова або фрази трагічної тематики (наприклад, «теракт», «вбивство», «смерть», «загибель»).

Переконайтеся, що в текстах немає:

  • описок, граматичних помилок;
  • слова, набрані р о з р я д к о ю;
  • слів, повністю написаних ВЕЛИКИМИ ЛІТЕРАМИ (крім загальноприйнятих абревіатур, наприклад, ДСТУ).

Сайт і посилання

Переконайтеся, що сторінка переходу (на яку веде клік на оголошення) відповідає вимогам Яндекса:

  • відповідає тексту оголошення;
  • доступна і коректно відображається у всіх браузерах;
  • не містить шкідливого контенту, збору інформації про користувача обманним шляхом (фішинг), редиректів на сторонні сайти;
  • не містить спливаючих блоків (pop-up або pop-under), допускаються форми зв'язку, наприклад для онлайн-консультацій;
  • рекламні блоки не займають більше половини першого екрана;
  • інформація про знижки, акції, конкретний товар або послугу явно є на сторінці переходу, якщо в тексті оголошення говориться про це;
  • якщо оголошення веде на сторінку іноземною мовою, в тексті оголошення міститься попередження про це.

Якщо ви використовуєте швидкі посилання, перевірте, чи відповідають вони таким вимогам:

  • Домен швидкого посилання збігається з доменом основного посилання із рекламного оголошення. Виняток — посилання на сторінки в соціальних мережах.
  • Якщо швидких посилань кілька, то вони ведуть на різні сторінки сайту. Якщо сайт складається з однієї сторінки, використовуйте посилання на різні частини сторінки.
  • Швидкі посилання не дублюють основне посилання оголошення.
  • Тексти та описи швидких посилань:
    • написані без описок, граматичних помилок, не містять слів, набраних розрядкою або великими літерами;
    • відповідають змісту сторінки переходу;
    • не дублюються;
    • не містять контактних даних.
  • відповідає тексту оголошення;

  • не містить слів, набраних транслітом;

  • не містить символів, крім « - », « », « / », « % », « # »;

  • відповідає тим же вимогам, що і текст оголошення.

Ключові фрази

Ключові фрази повинні мати пряме відношення до тематики оголошення.

Не використовуйте загальні ключові фрази без уточнення товару чи послуги, які ви рекламуєте, — наприклад, купити, квартира, знижка. Замініть їх на словосполучення, що конкретизують вашу пропозицію: купити дитяче крісло зі знижкою, купити квартиру в центрі Києва тощо.

Товари і послуги «дорослої тематики» можна рекламувати лише на точні цільові запити — для користувачів, які готові до перегляду такої реклами. Наприклад, для реклами еротичної білизни не допускається використання ключових фраз для ширшого запиту спідня білизна.

Візитка

У віртуальній візитці оголошення повинно бути зазначено контактний номер. Переконайтеся, що телефон доступний, — модератори зателефонують у час роботи організації.

Ви можете ввести додаткові дані: ім'я контактної особи і докладну інформацію про товар або послугу. Текст у візитці повинен відповідати тим же вимогам, що і текст оголошення.

Зображення та іконки мобільних програм

Перевірте, що зображення:
  • якісне та чітке;

Логотипи, водяні знаки і тексти на зображенні не повинні займати понад 20 % всього зображення. Крім випадків, коли вони містяться на упаковці товару, скриншоті програми або на зображенні графічного оголошення.

При цьому текст на зображенні повинен відповідати тим же вимогам, що і текст оголошення.

Елементи інтерфейсу на зображенні повинні відповідати переходу на сайт або запуску програми. Це може бути кнопка із текстом «докладніше», «замовити», «купити». Не додавайте елементи інтерфейсу, які можуть ввести користувача в оману і не приводять до бажаного результату. Наприклад, кнопки для відтворення відео або закриття вікна.

Зображення не повинні містити:

  • продукцію або символіку конкурентів рекламодавця (наприклад, для порівняння якості товарів);

  • контактну інформацію;

  • елементи дизайну сторінок Яндекса;

  • пусті зони або однотонну заливку, що займає понад 20 % всього зображення.

Допускається зображення виробів, конструктивно схожих на зброю, якщо можна однозначно зробити висновок про те, що рекламований товар не є зброєю.

Не приймаються до показу зображення для реклами ритуальних послуг.

Примітка.

Зображення показуються в мережах (РМЯ або зовнішні мережі).

Іконка програми в рекламі мобільних програм не повинна містити зображення і текст, що належать до товарів або послуг, рекламу яких заборонено або обмежено законодавством РФ (зброя, алкогольна продукція, наркотичні та психотропні речовини, тютюнові вироби, приладдя та аксесуари для куріння, азартні ігри тощо).

Графічні оголошення

Вимоги до зображень графічних оголошень відрізняються від вимог до інших зображень. Зокрема, ви можете використовувати свій логотип і контактну інформацію.

На зображенні повинна бути вся інформація, потрібна відповідно до вимог законодавства та правил Яндекса, у тому числі попередження та вікові обмеження.

Зображення графічного оголошення повинне мати рамку і непрозоре тло. Колір рамки навколо зображення не повинен збігатися з кольором тла. Воно не повинне бути деформованим, містити перешкоди стиснення або мати вигляд, що ускладнює аналіз (обфускація).

До текстів на зображенні та сайту рекламодавця ставляться такі ж вимоги, як для інших оголошень Директа.

Текст оголошення повинен бути розміщений безпосередньо на зображенні, бути контрастним і читабельним (уникайте дуже яскравих кольорів).

В анімації GIF-зображення не можна використовувати графічні елементи, що різко переміщуються і мерехтять, миготливе тло. Час перемикання між кадрами повинен бути достатнім для прочитання всього показаного тексту.

Елементи інтерфейсу на зображенні повинні відповідати переходу на сайт або запуску програми. Це може бути кнопка із текстом «докладніше», «замовити», «купити». Не додавайте елементи інтерфейсу, які можуть ввести користувача в оману і не приводять до бажаного результату. Наприклад, кнопки для відтворення відео або закриття вікна.