Директ
Довідка
Зворотний зв'язок

Як оформити оголошення

Щоб пройти модерацію, потрібно правильно оформити оголошення:

Заголовок і текст

У тексті оголошення має бути чітко визначено об'єкт рекламування (товар або послугу).

Слова у вищому або найвищому ступені порівняння можна використовувати в тексті оголошення, якщо на вашому сайті розміщено незалежний висновок про переваги вашого товару (послуги) перед іншими товарами. Якщо у вас немає таких висновків, то використовувати слова в найвищому ступені не слід.

У рекламі новинних ресурсів у тексті оголошення повинно бути явно зазначено, що рекламується інформаційний ресурс. Для цього використовуйте фрази зі словами «читайте», «подробиці» тощо. Текст рекламного оголошення повинен відповідати заголовку і змісту новинної статті та вести на сторінку з повною версією статті.

У заголовках і текстах не допускаються:

  • жаргонні, грубі, просторічні вирази;
  • недостовірна інформація (явно обманні обіцянки і твердження);
  • агресивні заклики, спонукання до жорстокості чи насильства;
  • багаторазові повторення одних і тих же слів або фраз;
  • контактна інформація (наприклад, телефони, адреси електронної пошти);
  • слова або фрази мовою, відмінною від української та російської (крім товарних знаків);
  • ціни в іноземній валюті;
  • слова або фрази трагічної тематики (наприклад, «теракт», «вбивство», «смерть», «загибель»).

Переконайтеся, що в текстах немає:

  • описок, граматичних помилок;
  • слова, набрані р о з р я д к о ю;
  • слів, повністю написаних ВЕЛИКИМИ ЛІТЕРАМИ (крім загальноприйнятих абревіатур, наприклад, ДСТУ).

Сайт і посилання

Переконайтеся, що сторінка переходу (на яку веде клік на оголошення) відповідає вимогам Яндекса:

  • відповідає тексту оголошення;
  • доступна і коректно відображається у всіх браузерах;
  • не містить шкідливого контенту, збору інформації про користувача обманним шляхом (фішинг), редиректів на сторонні сайти;
  • не містить спливаючих блоків (pop-up або pop-under), допускаються форми зв'язку, наприклад для онлайн-консультацій;
  • рекламні блоки не займають більше половини першого екрана;
  • інформація про знижки, акції, конкретний товар або послугу явно є на сторінці переходу, якщо в тексті оголошення говориться про це;
  • якщо оголошення веде на сторінку іноземною мовою, в тексті оголошення міститься попередження про це.

Якщо ви використовуєте швидкі посилання, перевірте, чи відповідають вони таким вимогам:

  • Домен швидкого посилання збігається з доменом основного посилання із рекламного оголошення. Виняток — посилання на сторінки в соціальних мережах.
  • Якщо швидких посилань кілька, то вони ведуть на різні сторінки сайту. Якщо сайт складається з однієї сторінки, використовуйте посилання на різні частини сторінки.
  • Швидкі посилання не дублюють основне посилання оголошення.
  • Тексти та описи швидких посилань:
    • написані без описок, граматичних помилок, не містять слів, набраних розрядкою або великими літерами;
    • відповідають змісту сторінки переходу;
    • не дублюються;
    • не містять контактних даних.

Візитка

У віртуальній візитці оголошення повинно бути зазначено контактний номер. Переконайтеся, що телефон доступний, — модератори зателефонують у час роботи організації.

Ви можете ввести додаткові дані: ім'я контактної особи і докладну інформацію про товар або послугу. Текст у візитці повинен відповідати тим же вимогам, що і текст оголошення.

Зображення

Перевірте, що зображення:

  • якісне та чітке;

Логотипи, водяні знаки і тексти на зображенні не повинні займати понад 20 % всього зображення. Крім випадків, коли вони містяться на упаковці товару, скриншоті програми або на зображенні графічного оголошення.

При цьому текст на зображенні повинен відповідати тим же вимогам, що і текст оголошення.

Елементи інтерфейсу на зображенні повинні відповідати переходу на сайт або запуску програми. Це може бути кнопка із текстом «докладніше», «замовити», «купити». Не додавайте елементи інтерфейсу, які можуть ввести користувача в оману і не приводять до бажаного результату. Наприклад, кнопки для відтворення відео або закриття вікна.

Зображення не повинні містити:

  • продукцію або символіку конкурентів рекламодавця (наприклад, для порівняння якості товарів);

  • контактну інформацію;

  • елементи дизайну сторінок Яндекса;

  • пусті зони або однотонну заливку, що займає понад 20 % всього зображення.

Допускається зображення виробів, конструктивно схожих на зброю, якщо можна однозначно зробити висновок про те, що рекламований товар не є зброєю.

Не приймаються до показу зображення для реклами ритуальних послуг.

Примітка. 

Зображення показуються в мережах (РМЯ або зовнішні мережі).

Графічні оголошення

Графічне оголошення виглядає як зображення, клік на яке приводить до переходу на сайт рекламодавця. На цьому зображенні можуть бути текст і рухомі елементи. Графічне оголошення має відповідати всім перерахованим вище вимогам до тексту і сайту рекламодавця.

Вимоги до зображень графічних оголошень відрізняються від вимог до інших зображень. Зокрема, ви можете використовувати свій логотип і контактну інформацію.

Зображення графічного оголошення повинне мати чіткі межі та непрозоре тло. Текст оголошення повинен міститися на самому зображенні, бути контрастним і легко читатися.

В анімації GIF-зображення не можна використовувати графічні елементи, що різко переміщуються і мерехтять, миготливе тло. Час перемикання між кадрами повинен бути достатнім для прочитання всього показаного тексту.

На зображенні оголошення повинна бути вся інформація, необхідна відповідно до вимог законодавства та правил Яндекса.

Юридична інформація на графічному оголошенні
Вікові обмеження

Реклама видовищних заходів, ЗМІ, друкованих видань, програмного забезпечення, баз даних, аудіо- і відеопродукції повинна містити вікову категорію (0+, 6+, 12+, 16+, 18+).

Джерело інформації

В оголошенні повинно бути явно зазначено джерело, яке надає рекламований товар або послугу. Для цього можна використовувати логотип, ПІБ індивідуального підприємця або назву бренду (компанії).

Об'єкти, що будуються

Реклама продажу житлових або нежитлових приміщень в об'єктах, що будуються, повинна містити номер ліцензії (дозволу), дату її видачі та найменування органу, що видав.

Дитяче харчування

Реклама дитячого харчування повинна містити:

  • вікові обмеження застосування;

  • попередження про необхідність консультації фахівця.

Лікарські засоби

Реклама лікарських засобів повинна містити:

  • пряме зазначення того, що об'єктом рекламування є лікарський засіб;

  • попередження про необхідність ознайомлення з інструкцією та консультації з лікарем перед застосуванням лікарського засобу;

  • попередження «Самолікування може бути шкідливим для вашого здоров'я», яке займає не менше 15 % площі графічного оголошення.

Медичні вироби

Реклама медичних виробів повинна містити:

  • пряме зазначення того, що об'єктом рекламування є медичний виріб;

  • попередження про необхідність консультації з лікарем перед застосуванням виробу;

  • попередження «Самолікування може бути шкідливим для вашого здоров'я», яке займає не менше 15 % площі графічного оголошення.

Методи лікування і діагностики

Реклама методів лікування, діагностики, профілактики або реабілітації повинна містити:

  • пряме посилання того, що об'єктом рекламування є метод лікування, діагностики, профілактики або реабілітації;

  • попередження «Самолікування може бути шкідливим для вашого здоров'я», яке займає не менше 15 % площі графічного оголошення.

БАД

Реклама БАД повинна містити попередження про те, що рекламований товар не є ліками. Попередження повинне займати не менше 10 % площі графічного оголошення.

Дистанційна торгівля/інтернет-магазин

Реклама дистанційного продажу товарів або інтернет-магазинів повинна містити:

  • найменування юридичної особи та відомості про його організаційно-правову форму;

  • ЄДРПОУ;

  • юридичну адресу.

Розпродажі, знижки

Реклама розпродажів і знижок повинна містити інформацію про місце і строки проведення конкретної акції, а також співвідношення розміру знижки до попередньої ціни товару.

Стимулювальні заходи (наприклад, акції, лотереї, конкурси)

Реклама стимулювальних заходів повинна містити:

  • терміни проведення заходу;

  • джерело, де можна ознайомитися з умовами та місцем проведення заходу.

Наприклад: Конкурс проводитиметься з 10.07.2016 до 30.07.2016. З інформацією про організатора, правила, кількість, терміни, місце і порядок отримання призів можна ознайомитися на сайті www.example-site.ua.

Банківські, страхові та інвестиційні послуги

Реклама послуг, пов'язаних із залученням коштів населення, в тому числі банківських, страхових та інвестиційних послуг, повинна містити номер дозволу (ліцензії, свідоцтва), дату його видачі та найменування органу.

Алкоголь

Реклама алкоголю повинна містити попередження «Надмірне споживання алкоголю шкідливе для вашого здоров'я». Попередження має бути зроблене чорним текстом на білому тлі та займати не менше 15 % площі графічного оголошення.

Працевлаштування та пошук роботи

Реклама посередницьких послуг при працевлаштуванні в Україні повинна містити попередження про те, що ці послуги не вимагають виплат гонорарів, комісійних та інших винагород від громадян, яким вони надаються.

Вироби, конструктивно схожі на зброю

Реклама виробів, конструктивно схожих на зброю, повинна містити попередження про те, що товар не є зброєю.

Уточнення

Текст уточнення повинен відповідати тим же вимогам, що й текст оголошення.

Відображуване посилання

Переконайтеся, що текст відображуваного посилання:

  • відповідає тексту оголошення;

  • не містить слів, набраних транслітом;

  • не містить символів, крім «-», «», «/», «%», «#»;

  • відповідає тим же вимогам, що і текст оголошення.

Іконки мобільних програм

Іконка програми в рекламі мобільних програм не повинна містити зображення і текст, що належать до товарів або послуг, рекламу яких заборонено або обмежено законодавством РФ (зброя, алкогольна продукція, наркотичні та психотропні речовини, тютюнові вироби, приладдя та аксесуари для куріння, азартні ігри тощо).

Ключові фрази

Ключові фрази повинні мати пряме відношення до тематики оголошення.

Не використовуйте загальні ключові фрази без уточнення товару чи послуги, які ви рекламуєте, — наприклад, купити, квартира, знижка. Замініть їх на словосполучення, що конкретизують вашу пропозицію: купити дитяче крісло зі знижкою, купити квартиру в центрі Києва тощо.

Товари і послуги «дорослої тематики» можна рекламувати лише на точні цільові запити — для користувачів, які готові до перегляду такої реклами. Наприклад, для реклами еротичної білизни не допускається використання ключових фраз для ширшого запиту спідня білизна.

Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!