Правила і вимоги до реклами

Усі оголошення в Директі модеруються — проходять перевірку на відповідність вимогам до рекламних матеріалів. Ознайомтеся з наведеними у цьому розділі правилами, перш ніж розміщувати рекламу.

Товари і послуги, рекламу яких обмежено або заборонено

Яндекс не приймає рекламу певних товарів і послуг, а також встановлює додаткові правила для деяких тематик. Це пов'язано із законодавчими обмеженнями та рекламною політикою Яндекса. Переконайтеся, що ваші товари і послуги не потрапляють до списку заборонених тематик, або дізнайтеся про те, які документи потрібно надати, щоб пройти модерацію.

Вимоги до сайту та оформлення оголошення

Ознайомтеся з правилами, що стосуються текстів і ключових фраз, вимогами до зображень і сторінки переходу, а також до інших елементів оголошення, щоб оформити його правильно.

Попередження та вікові обмеження в оголошеннях
Дізнайтеся, до яких оголошень додаються попередження та вікові обмеження.

Рекламні матеріали — текст, ключові фрази, посилання — модеруються зазвичай упродовж кількох годин (у нічний час модерація не проводиться). Чим більше оголошень містить кампанія, тим більше часу потрібно на їх модерацію. Модерація контактної інформації проводиться у зазначений вами час роботи, тому може тривати більше доби.

Результати модерації ви отримаєте електронною поштою і зможете побачити в інтерфейсі статус вашої рекламної кампанії.