Директ
Довідка
Зворотний зв'язок

Попередження та вікові обмеження в оголошеннях

Попередження

У рекламу медичної діяльності, медичних виробів та лікарських засобів, замінників жіночого молока і харчування для немовлят, БАДів, виробів, конструктивно схожих на зброю, пайового будівництва слід додавати попередження. Наприклад:

  • Є протипоказання. Порадьтеся з лікарем.

  • Проконсультуйтеся з фахівцем. Для харчування дітей з 11 місяців.

  • Не є ліками.

  • Конструктивно схожі зі зброєю вироби.

  • Проектна декларація на рекламованому сайті.

У текстові оголошення попередження додаються автоматично, у графічні оголошення їх потрібно додавати самостійно.

Категорії визначаються на основі змісту оголошення (заголовок, текст, описи швидких посилань), а також змісту сторінок, на які воно посилається. Таким чином, навіть якщо оголошення не рекламує, наприклад, ліки, але в описі одного із швидких посилань є назва ліків, відповідне попередження буде додано.

Якщо рекламовані вами товари і послуги не відносяться до жодної із перерахованих категорій, але до оголошень додалося попередження, будь ласка, напишіть нам через форму зворотного зв'язку, щоб видалити його.

Вікові обмеження

До оголошень, розміщених із таргетингом на Росію, може бути додано вікову позначку.

Позначку «18+» повинно бути додано до всіх оголошень, які рекламують інформаційну продукцію:

  • ігри, музику, фільми;

  • концерти, вистави, спортивні матчі та інші видовищні заходи;

  • друковані видання (газети, журнали і книжки);

  • програми та передачі на ТБ і радіо;

  • бази даних і комп'ютерні програми.

Позначка «Проконсультуйтеся з фахівцем. Для харчування дітей з 11 місяців» повинно бути додано у рекламі товарів дитячого харчування.

У текстових оголошеннях вікові обмеження додаються автоматично, у графічних оголошеннях їх необхідно додавати самостійно.

Якщо ваша продукція пропонується до використання з більш раннього віку, ви можете змінити це обмеження самостійно на сторінці рекламної кампанії.

Якщо рекламовані вами товари і послуги не належать до жодної із перерахованих категорій або оголошення націлено лише на регіони України, але до оголошень додалася вікова позначка, будь ласка, напишіть нам через форму зворотного зв'язку, щоб видалити її.

Попередження та вікові обмеження у графічних оголошеннях

На зображенні графічного оголошення повинна бути вся інформація, потрібна відповідно до вимог законодавства та правил Яндекса. Усі необхідні мітки та обмеження повинні бути додані рекламодавцем самостійно перед завантаженням зображення.

Вікові обмеження

Реклама видовищних заходів, ЗМІ, друкованих видань, програмного забезпечення, баз даних, аудіо- і відеопродукції повинна містити вікову категорію (0+, 6+, 12+, 16+, 18+).

Джерело інформації

В оголошенні повинно бути явно зазначено джерело, яке надає рекламований товар або послугу. Для цього можна використовувати логотип, ПІБ індивідуального підприємця або назву бренду (компанії).

Об'єкти, що будуються

Реклама продажу житлових або нежитлових приміщень в об'єктах, що будуються, повинна містити номер ліцензії (дозволу), дату її видачі та найменування органу, що видав.

Дитяче харчування

Реклама дитячого харчування повинна містити:

  • вікові обмеження застосування;

  • попередження про необхідність консультації фахівця.

Лікарські засоби

Реклама лікарських засобів повинна містити:

  • пряме зазначення того, що об'єктом рекламування є лікарський засіб;

  • попередження про необхідність ознайомлення з інструкцією та консультації з лікарем перед застосуванням лікарського засобу;

  • попередження «Самолікування може бути шкідливим для вашого здоров'я», яке займає не менше 15 % площі графічного оголошення.

Медичні вироби

Реклама медичних виробів повинна містити:

  • пряме зазначення того, що об'єктом рекламування є медичний виріб;

  • попередження про необхідність консультації з лікарем перед застосуванням виробу;

  • попередження «Самолікування може бути шкідливим для вашого здоров'я», яке займає не менше 15 % площі графічного оголошення.

Методи лікування і діагностики

Реклама методів лікування, діагностики, профілактики або реабілітації повинна містити:

  • пряме посилання того, що об'єктом рекламування є метод лікування, діагностики, профілактики або реабілітації;

  • попередження «Самолікування може бути шкідливим для вашого здоров'я», яке займає не менше 15 % площі графічного оголошення.

БАД

Реклама БАД повинна містити попередження про те, що рекламований товар не є ліками. Попередження повинне займати не менше 10 % площі графічного оголошення.

Дистанційна торгівля/інтернет-магазин

Реклама дистанційного продажу товарів або інтернет-магазинів повинна містити:

  • найменування юридичної особи та відомості про його організаційно-правову форму;

  • ЄДРПОУ;

  • юридичну адресу.

Розпродажі, знижки

Реклама розпродажів і знижок повинна містити інформацію про місце і строки проведення конкретної акції, а також співвідношення розміру знижки до попередньої ціни товару.

Стимулювальні заходи (наприклад, акції, лотереї, конкурси)

Реклама стимулювальних заходів повинна містити:

  • терміни проведення заходу;

  • джерело, де можна ознайомитися з умовами та місцем проведення заходу.

Наприклад: Конкурс проводитиметься з 10.07.2016 до 30.07.2016. З інформацією про організатора, правила, кількість, терміни, місце і порядок отримання призів можна ознайомитися на сайті www.example-site.ua.

Банківські, страхові та інвестиційні послуги

Реклама послуг, пов'язаних із залученням коштів населення, в тому числі банківських, страхових та інвестиційних послуг, повинна містити номер дозволу (ліцензії, свідоцтва), дату його видачі та найменування органу.

Алкоголь

Реклама алкоголю повинна містити попередження «Надмірне споживання алкоголю шкідливе для вашого здоров'я». Попередження має бути зроблене чорним текстом на білому тлі та займати не менше 15 % площі графічного оголошення.

Працевлаштування та пошук роботи

Реклама посередницьких послуг при працевлаштуванні в Україні повинна містити попередження про те, що ці послуги не вимагають виплат гонорарів, комісійних та інших винагород від громадян, яким вони надаються.

Вироби, конструктивно схожі на зброю

Реклама виробів, конструктивно схожих на зброю, повинна містити попередження про те, що товар не є зброєю.

Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!