Директ
Довідка
Зворотний зв'язок

Правила оформлення гарантійного листа

Гарантійний лист має бути складено від імені платника — юридичної особи, фізичної особи-підприємця або фізичної особи, яку ви зазначаєте під час виставлення рахунків для оплати рекламної кампанії. Вимоги до гарантійного листа розрізняються залежно від типу платника.

Якщо кампанію було відхилено через відсутність необхідних документів, зразок гарантійного листа ви можете завантажити просто з інтерфейсу Директа. У цьому випадку частину полів автоматично буде заповнено на основі даних вашої рекламної кампанії. У деяких випадках вам також потрібно буде вибрати категорію об'єкта рекламування.

Гарантійний лист від імені юридичної особи

  1. У гарантійному листі від імені юридичної особи (у шапці документа або на фірмовому бланку) обов'язково має бути зазначено реквізити організації, а саме:

    • назва організації;

    • юридична адреса;

    • ідентифікаційний код;

    • контактні дані.

  2. На останній сторінці гарантійного листа повинні міститися такі дані:

    • печатка організації;

    • дата підписання;

    • підпис уповноваженої особи.

    Підписати гарантійний лист повинен керівник організації або уповноважена особа (в останньому випадку до листа необхідно додати завірену копію довіреності, в якій передбачено право зазначеної особи на підписання відповідних документів від імені організації).

  3. Усі сторінки заповненого гарантійного листа повинні бути зшиті в один документ. На опечатувальній наклейці повинні міститися такі дані:

    • підпис уповноваженої особи;

    • печатка організації;

    • кількість прошитих сторінок.

    Якщо гарантійний лист не прошито, кожну сторінку має бути пронумеровано та підписано особою, яка підписала гарантійний лист.

  4. У гарантійному листі має бути зазначено адреси рекламованих сайтів. Перелічувати конкретні адреси сторінок, на які здійснюються переходи з оголошень у рекламній кампанії, не потрібно, оскільки у разі зміни адреси такої сторінки гарантійний лист буде вважатися недійсним.

    Приклад

    Правильно зазначена адреса: www.site.ua або site.ua.

    Неправильно зазначена адреса: www.site.ua/price, www.site.ua/catalog.

  5. Якщо в оголошенні зазначено посилання на один сайт, а під час переходу за цим посиланням відбувається переадресація на інший сайт, у гарантійному листі слід зазначити обидва домени.

    Приклад

    Якщо в оголошенні зазначено адресу www.site1.ua, а фактично після кліку на оголошення відкривається сайт www.site2.ua, у гарантійному листі потрібно зазначити обидві адреси.

  6. Якщо рекламна кампанія розміщується без зазначення адреси сайту, у гарантійному листі обов'язково має бути зазначено телефон з вашої віртуальної візитки.

Примітка. 

Зручніше завантажувати шаблон гарантійного листа з інтерфейсу вашої рекламної кампанії. У цьому випадку поля, які потрібно заповнити, буде виділено курсивом. Інші дані буде заповнено автоматично на основі інформації з вашої рекламної кампанії.

Шаблони гарантійних листів для різних категорій товарів і послуг подано у розділі Перелік підтверджувальних документів.

Гарантійний лист від імені фізичної особи-підприємця

  1. У гарантійному листі від фізичної особи-підприємця обов'язково повинно бути зазначено таку інформацію:

    • назву фізичної особи-підприємця;

    • ідентифікаційний номер ФОП;

    • адресу реєстрації ФОП.

  2. На останній сторінці гарантійного листа повинні міститися такі дані:

    • дата підписання;

    • печатка (за її наявності).

    Якщо у вас немає печатки, то на місці печатки має бути написано від руки «Печатку не передбачено», там же слід написати від руки ПІБ та ідентифікаційний номер.

  3. Усі сторінки заповненого гарантійного листа повинні бути зшиті в один документ. На опечатувальній наклейці повинні міститися такі дані:

    • підпис фізичної особи-підприємця;

    • печатка (за її наявності);

    • кількість прошитих сторінок.

    Якщо гарантійний лист не прошито, кожну сторінку має бути пронумеровано та підписано окремо.

  4. До гарантійного листа слід додати копію свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця, завірену підписом і печаткою (за її наявності).

  5. У гарантійному листі має бути зазначено адреси рекламованих сайтів. Перелічувати конкретні адреси сторінок, на які здійснюються переходи з оголошень у рекламній кампанії, не потрібно, оскільки у разі зміни адреси такої сторінки гарантійний лист буде вважатися недійсним.

    Приклад

    Правильно зазначена адреса: www.site.ua або site.ua.

    Неправильно зазначена адреса: www.site.ua/price, www.site.ua/catalog.

  6. Якщо в оголошенні зазначено посилання на один сайт, а під час переходу за цим посиланням відбувається переадресація на інший сайт, у гарантійному листі слід зазначити обидва домени.

    Приклад

    Якщо в оголошенні зазначено адресу www.site1.ua, а фактично після кліку на оголошення відкривається сайт www.site2.ua, у гарантійному листі потрібно зазначити обидві адреси.

  7. Якщо рекламна кампанія розміщується без зазначення адреси сайту, у гарантійному листі обов'язково має бути зазначено телефон з вашої віртуальної візитки.

Примітка. 

Зручніше завантажувати шаблон гарантійного листа з інтерфейсу вашої рекламної кампанії. У цьому випадку поля, які потрібно заповнити, буде виділено курсивом. Інші дані буде заповнено автоматично на основі інформації з вашої рекламної кампанії.

Шаблони гарантійних листів для різних категорій товарів і послуг подано у розділі Перелік підтверджувальних документів.

Гарантійний лист від імені фізичної особи

  1. У гарантійному листі від фізичної особи обов'язково має бути зазначено таку інформацію:

    • прізвище, ім'я, по батькові;

    • паспортні дані (серія і номер, ким і коли виданий паспорт);

    • ідентифікаційний номер;

    • адресу проживання.

  2. Підпис фізичної особи на гарантійному листі повинен бути нотаріально засвідченим.

    Увага! Нотаріуси засвідчують документи, складені державною мовою. Для отримання шаблону листа українською мовою з урахуванням категорії ваших товарів і послуг ви можете написати нам через форму зворотного зв'язку.
  3. У гарантійному листі має бути зазначено адреси рекламованих сайтів. Перелічувати конкретні адреси сторінок, на які здійснюються переходи з оголошень у рекламній кампанії, не потрібно, оскільки у разі зміни адреси такої сторінки гарантійний лист буде вважатися недійсним.

    Приклад

    Правильно зазначена адреса: www.site.ua або site.ua.

    Неправильно зазначена адреса: www.site.ua/price, www.site.ua/catalog.

  4. Якщо в оголошенні зазначено посилання на один сайт, а під час переходу за цим посиланням відбувається переадресація на інший сайт, у гарантійному листі слід зазначити обидва домени.

    Приклад

    Якщо в оголошенні зазначено адресу www.site1.ua, а фактично після кліку на оголошення відкривається сайт www.site2.ua, у гарантійному листі потрібно зазначити обидві адреси.

  5. Якщо рекламна кампанія розміщується без зазначення адреси сайту, у гарантійному листі обов'язково має бути зазначено телефон з вашої віртуальної візитки.

Примітка. 

Зручніше завантажувати шаблон гарантійного листа з інтерфейсу вашої рекламної кампанії. У цьому випадку поля, які потрібно заповнити, буде виділено курсивом. Інші дані буде заповнено автоматично на основі інформації з вашої рекламної кампанії.

Зразки гарантійних листів для різних категорій товарів і послуг подано у розділі Перелік підтверджувальних документів.

Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!