Директ
Довідка
Зворотний зв'язок

Налаштування фільтрів

Для генерації смарт-банерів може використовуватися весь фід або окремі товари, відібрані за допомогою фільтрів. На сторінці редагування групи оголошень натисніть на +Новий фільтр і додайте до 50 фільтрів, об'єднаних оператором «АБО».

Для налаштування фільтра: виберіть цільову аудиторію, встановіть правила відбору товарів та визначте середню ціну (для стратегій «Оптимізація кількості кліків» або «Оптимізація кількості конверсій»).

Виберіть цільову аудиторію

У випадному списку виберіть один із варіантів:

  • Цікавилися схожими товарами у мережі — для відвідувачів, які шукали схожі товари в інтернеті, але не були на вашому сайті.

  • Дивилися товари на моєму сайті — для відвідувачів, які були на вашому сайті та переглядали конкретні товари. У Метриці повинно бути налаштовано електронну комерцію.

  • Обидві групи — для відвідувачів, які були на вашому сайті або шукали схожі товари в інтернеті. Для коректної роботи у Метриці повинно бути налаштовано електронну комерцію. Якщо електронну комерцію не налаштовано, смарт-банер буде показано лише відвідувачам, які шукали схожі товари в інтернеті.

Для цільової аудиторії Обидві групи ви можете додати одну умову ретаргетингу.

Встановіть правила відбору товарів

Правила відбору визначають, які товари використовувати, а які виключити при генерації смарт-банера. Усі товари об'єднуються за деякими ознаками (категорією, ціною тощо). Ознаки відображаються у вигляді деревоподібного списку або списку умов:

Товари, що належать до однієї категорії, зручно відбирати за допомогою дерева категорій. Виберіть потрібну категорію або підкатегорію товарів у дереві:

Додатково ви можете зазначити діапазон цін і виробників товарів, а також відібрати лише товари в наявності.

Товари з однаковими параметрами у фіді зручно відбирати за допомогою умов. Це можуть бути, наприклад, товари певної марки чи бренду, товари в одному ціновому діапазоні. В умовах можна задати такі параметри фіда:

ПараметрОпис

category ID

Ідентифікатор категорії товару, присвоєний рекламодавцем

vendor

Виробник

model

Модель

URL

Адреса сторінки з товаром

name

Назва товару

price

Ціна товару

ID

Ідентифікатор товару

adult

Товар належить до категорії «для дорослих»:

  • true — так

  • false — ні

age

Вікова категорія

currencyId

Валюта

country_of_origin

Країни виробництва товару

delivery

Можливість кур'єрської доставки:

  • true — є

  • false — немає

description

Опис товару

downloadable

Можливість завантажити товар:

  • true — є

  • false — немає

manufacturer_warranty

Наявність гарантії:

  • true — є

  • false — немає

market_category

Категорія товару, у якій його розміщено на Яндекс.Маркеті

oldprice

Стара ціна товару

picture

Посилання на зображення

pickup

Можливість самовивезення з пунктів видачі:

  • true — є

  • false — немає

sales_notes

Інформація про замовлення

store

Можливість придбати товар у роздрібному магазині:

  • true — є

  • false — немає

typePrefix

Тип / категорія товару

Можна встановити до 10 умов, об'єднаних оператором «І». В одну умову ви можете додати кілька діапазонів, об'єднаних оператором «АБО». Для цього натисніть на кнопку . У разі вибору діапазону будуть відбиратися товарні пропозиції, у яких параметр потрапляє в заданий інтервал значень.

Під час вибору операторів містить/не містить із фіда відбиратимуться ті товари, у яких параметр містить послідовність символів саме в заданому написанні (без урахування регістру).

Задайте середню ціну

Якщо ви вибрали стратегію «Оптимізація кількості кліків» або «Оптимізація кількості конверсій», то ви можете призначити CPC/CPA в налаштуваннях фільтра.

Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!