Метрика. Оцінка ефективності рекламної кампанії

Яндекс.Метрика — спеціальний аналітичний інструмент, який дасть можливість дізнатися, що відбувається на вашому сайті після кліка на оголошення в Директі. Ці відомості потрібні для детального аналізу ефективності реклами.

Що можна відстежувати за допомогою Метрики

Залучення відвідувачів

Звіти за Директом у Метриці наочно показують, за якими кампаніями, оголошеннями, фразами і пошуковими запитами приходять на ваш сайт відвідувачі, з яких регіонів та з яких рекламних майданчиків. Використовуйте цю інформацію, щоб оптимізувати ваші кампанії.

Наприклад, ви можете покращити фрази: додати ключові фрази з релевантних пошукових запитів і мінус-слова з нерелевантних запитів — це допоможе залучити зацікавленіших відвідувачів і підвищити CTR.

Дізнайтеся більше про звіти за Директом...

Аудиторія сайту

У Метриці ви можете отримати докладні характеристики вашої аудиторії. Стать, вік та інтереси відвідувачів виявляються шляхом аналізу їхньої поведінки в інтернеті за допомогою технології Крипта. Орієнтуючись на ці дані, рекламу можна робити релевантнішою і за рахунок цього підвищувати її ефективність.

Дізнайтеся більше: які відомості надають звіти Метрики

Досягнення цілей і конверсії

Важливо не просто залучити на свій сайт відвідувачів, а зрозуміти, чи стають вони реальними клієнтами. Для цього в Метриці треба налаштувати цілі — тобто визначити ключові дії, які повинні виконати відвідувачі сайту.

Наприклад, вашим покупцем може стати відвідувач, який:

  • натиснув на кнопку «У кошик»;
  • пройшов шлях від кошика до сторінки «Дякуємо за покупку» при оформленні замовлення;
  • відвідав не менше двох сторінок сайту;
  • зайшов на сторінку з контактною інформацією;
  • зареєструвався на сайті або підписався на розсилку.

Дізнайтеся більше про налаштування цілей у Метриці...

Наявність налаштованих цілей дасть можливість зрозуміти, за якими фразами й оголошеннями на сайт приходять користувачі, які досягають мети. Ви зможете не лише аналізувати приріст цільових візитів, але й оптимізувати їх за допомогою однієї з автоматичних стратегій: Середня ціна конверсії або Тижневий бюджет: максимальна конверсія.

Виручка

Власники інтернет-магазинів можуть отримувати в Метриці деталізовану інформацію про замовлення, зроблені на сайті магазину. Ви зможете дізнатися, скільки грошей принесло кожне замовлення і з яких каналів надходять найприбутковіші замовлення.

Дізнайтеся більше про звіти для інтернет-магазинів...

Витрати на рекламу

Просто в інтерфейсі Метрики ви можете швидко оцінити ваші витрати на рекламу в Директі. Наприклад, ви можете подивитися загальні витрати на рекламу, дізнатися середню вартість конверсії за всіма своїми рекламними кампаніями, оцінити середню або сумарну вартість кліків для певних типів пристроїв, регіонів, пошукових запитів або майданчиків.

Дізнайтеся більше про звіти щодо витрат на рекламу

Як почати збирати статистику

  1. Створіть лічильник у Яндекс.Метриці та налаштуйте для нього цілі.

  2. Встановіть код лічильника на всі сторінки вашого сайту якомога ближче до початку сторінки — від цього залежить повнота збираних даних. Коректність установлення лічильника ви можете перевірити у консолі браузера.

  3. У параметрах рекламної кампанії у Директі заповніть поле Лічильники Метрики. Цього достатньо для коректної взаємодії Директа і Метрики.

  4. Поки ви не зазначили номери лічильників, передавати дані між Директом і Метрикою вам допоможе автоматична розмітка посилань. Переконайтеся, що у параметрах кампанії увімкнено опцію Розмічати посилання для Метрики, а ваш сайт коректно відкриває посилання з мітками.

    Як працює розмітка посилань

    До посилань із ваших оголошень автоматично додається мітка yclid з унікальним номером кліка, наприклад:

    http://site.ua/?yclid=123456

    У разі переходу за оголошенням лічильник Метрики на вашому сайті відстежить мітку і зв'яже візит із конкретним кліком. Якщо на сайті кілька лічильників, візити та кліки враховуватимуться в кожному із них, це потрібно враховувати під час аналізу результатів реклами.

    Якщо перехід за посиланням із міткою yclid призводить до помилки, налаштуйте на своєму сайті використання довільних параметрів URL. Якщо ви використовуєте редиректи, перевірте, що мітка yclid передається в кінцевий URL.

    Якщо у вас немає технічної можливості налаштувати сайт для роботи з розміченими посиланнями, у параметрах кампанії заповніть поле Лічильники Метрики і вимкніть опцію Розмічувати посилання для Метрики.

    Увага. Якщо в параметрах кампанії не заповнено поле Лічильники Метрики, і при цьому вимкнено опцію Розмічувати посилання для Метрики, то дані про кліки на оголошення не потраплятимуть у Метрику, а дані з Метрики не потраплятимуть у статистику Директа.

Питання та відповіді

Читайте також у Допомозі Метрики відповіді на запитання:

Якщо у вас залишилися запитання щодо Метрики, зверніться до служби підтримки.