Директ
Довідка
Зворотний зв'язок

Моніторинг змін позицій за фразами

У процесі роботи рекламної кампанії позиція, на якій показується оголошення, може змінитися через зміну кількості конкурентів за ключовою фразою та розміру їх ставок.

За посиланням «Моніторинг змін позицій за фразами» зі сторінки «Мої кампанії» можна побачити всі фрази, за якими оголошення змінило свою позицію хоча би в одному з регіонів, зазначених у параметрах кампанії. З цього звіту можна відразу перейти у кампанію і відредагувати ставки.

Збір інформації про оголошення, що змінили свою позицію, здійснюється один раз на годину. У звіті можуть бути відображені зміни, які відбулися за період, не довший ніж 7 діб.

Відстежувати позицію оголошення можна не лише за допомогою моніторингу позицій за фразами. Можна увімкнути опцію «Отримувати попередження про зміну позицій» у налаштуваннях користувача. У цьому випадку кожного разу, коли позиція змінюватиметься, система надсилатиме вам повідомлення електронною поштою.

Увага! 
  • Якщо ви отримали лист із попередженням про зміну позиції за якою-небудь фразою, а у звіті «Моніторинг змін позицій за фразами» цієї фрази немає, отже, оголошення повернулося на свою позицію, й інформація у звіті оновилася — фраза автоматично переходить у розділ «Перевірені».

  • Зміни позицій за фразами, що відбулися в результаті застосування погодинного корегування цін, і зміни ставки через API Директа не враховуються моніторингом і сповіщення про зміну позиції в цьому випадку не надсилаються.

Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!