Директ
Довідка
Зворотний зв'язок

Параметри, що передаються в URL оголошень

У посиланні оголошення Директа можна передавати різні параметри і мітки, у тому числі UTM-мітки. За їх допомогою можна відстежувати різні статистичні показники (наприклад, джерела трафіку) та оцінювати ефективність рекламних кампаній.

Що таке параметри URL

Параметри URL — це змінні, які може бути додано у посилання на сайт рекламодавця. Вони дозволяють системам веб-аналітики (Яндекс.Метрика, Google Analytics тощо) отримувати додаткову інформацію про переходи за цими посиланнями.

Наприклад, за допомогою параметра ви можете передати Яндекс.Метриці інформацію про те, що користувач перейшов за ключовою фразою:

Параметр — це пара ім'я-значення. Залежно від заданого значення параметри можуть бути:

  • статичні — передаване значення ви задаєте самі, наприклад utm_term=sony_playstation (utm_term — ім'я, sony_playstation — статичне значення);
  • динамічні — система автоматично підставить потрібні дані, приміром term={keyword}, де замість {keyword} передається ключова фраза, за якою відбувся показ.

Як додати параметр

Параметр можна додати під час створення або редагування оголошення в полі Посилання на сайт, використовуючи оператори ? і &, наприклад:

http://www.site.ua/?utm_source=yandex-direct&term={keyword}

Ім'я параметра задайте самостійно, наприклад term={keyword} або keyword={keyword}.

Переконайтеся, що сторінки, на які ведуть отримані посилання, доступні.

Увага! Кириличні символи, що передаються в URL, автоматично кодуються в UTF-8. Важливо, щоб ваш сайт коректно приймав запити в цьому кодуванні. Коли кириличні символи кодуються в UTF-8, URL збільшується. Якщо він перевищить 4096 байт, значення будуть передані лише для міток і _openstat.

Динамічні параметри Директа

У таблиці нижче наведено список значень для динамічних параметрів Директа, які ми рекомендуємо використовувати для збору розширеної статистики.

Значення для вставлення у посилання

Опис

Значення, що передається

{ad_id} або {banner_id}

Ідентифікатор оголошення

число

{addphrases}

Чи ініційовано цей показ автоматично доданими фразами (додатковими релевантними фразами або авторозширенням)

yes — показ за однією із додаткових фраз;

no — показ за однією із вихідних фраз

{addphrasestext}

Текст автоматично доданої фрази

текст фрази — у разі показу за автоматично доданою фразою;

none — показ не було ініційовано автоматично доданою фразою

{campaign_type}

Тип кампанії

type1 — Текстово-графічні оголошення;

type2 — Реклама мобільних програм;

type3 — Динамічні оголошення

{campaign_id}

Ідентифікатор рекламної кампанії

число

{device_type}

Тип пристрою, на якому здійснено показ

desktop — десктоп;

mobile — мобільний телефон;

tablet — планшет

gbid}

Ідентифікатор групи

число

{keyword}

Ключова фраза, за якою було показано оголошення (текстово-графічне або реклама мобільних програм)

текст ключової фрази без мінус-слів

{phrase_id}

Ідентифікатор ключової фрази для текстово-графічних оголошень або реклами мобільних програм

число

{retargeting_id}

Ідентифікатор умови підбирання аудиторії

число

{adtarget_name}

Умова націлювання, за якою було показано динамічне оголошення

назва умови націлювання динамічного оголошення

{adtarget_id}

Ідентифікатор умови націлювання динамічного оголошення

число

{position}

Точна позиція оголошення у блоці. Передає лише номер позиції, за яким неможливо визначити тип блоку, де показано оголошення (використовуйте разом із {position_type})

номер позиції у блоці (наприклад, 1);

0 — оголошення було показано в мережах (РМЯ або зовнішні мережі)

{position_type}

Тип блоку, якщо показ відбувся на сторінці з результатами пошуку Яндекса

premium — спецрозміщення;

other — блок праворуч або блок внизу;

none — оголошення було показано в мережах (РМЯ або зовнішні мережі)

{source}

Місце показу

домен майданчика (наприклад, travel.ru) — при показі в мережах (РМЯ або зовнішні мережі);

none — під час показу на пошуку Яндекса

{source_type}

Тип майданчика, на якому проведено показ оголошення

search — пошук;

context — мережі

{region_name} Регіон, у якому було показано пошук оголошенняназва регіону

{region_id}

Ідентифікатор регіону, в якому було показано оголошеннячисло

Посилання, в якому використовуються динамічні параметри, виглядає так:

http://www.site.ua/?type={source_type}&source={source}&added={addphrases}&block={position_type}&pos={position}&key={keyword}&campaign={campaign_id}&retargeting={retargeting_id}&ad={ad_id}&phrase={phrase_id}&gbid={gbid}&device={device_type}&region={region_id}&region_name={region_name}
Примітка.  Підставляння значень {campaign_id}, {ad_id}, {banner_id}, {phrase_id} гарантовано лише у разі наявності цих же параметрів у посиланні власне оголошення.

Спеціальні параметри {param1} та {param2}

Динамічні параметри {param1} і {param2} — параметри широкого призначення. По-перше, їх можна використовувати як додаткові параметри для збору статистики, список передаваних значень для яких ви задаєте вручну. По-друге, за допомогою {param1} і {param2} можна переадресовувати на різні сторінки користувачів, що прийшли за одним оголошенням, але за різними ключовими фразами.

Задати значення {param1} і {param2} можна тільки у файлах формату XLS/XLSX, у Директ.Командері або API.

Наприклад, задайте значення в таблиці Excel:

Фраза (із мінус-словами)

Посилання

Параметр 1

троянди

http://site.ua/{param1}

rose.html

бузок

http://site.ua/{param1}

lilac.html

ірис

http://site.ua/{param1}

iris.html

Оголошення, яке буде показане за ключовою фразою троянди, буде вести на сторінку http://www.site.ua/rose.html.

Оголошення, яке буде показано за ключовою фразою бузок, буде вести на сторінку http://www.site.ua/lilac.html.

Мітки UTM

UTM — це стандарт міток для збору статистики. Ось основні імена UTM-міток:

  • utm_source — джерело переходу;
  • utm_medium — тип трафіку;
  • utm_campaign — назва рекламної кампанії;
  • utm_content — додаткова інформація, яка допомагає розрізняти оголошення;
  • utm_term — ключова фраза.

Параметри utm_source, utm_medium, utm_campaign — обов'язкові, а utm_content, utm_term — необов'язкові. Для отримання коректних даних у стандартному звіті за мітками в Метриці потрібно використовувати всі UTM-мітки. Зверніть увагу, якщо ви використовуєте всі UTM-мітки, крім utm_content, дані за utm_term можна буде отримати, лише перебудувавши звіт (слід видалити групування utm_content у налаштуваннях звіту).

UTM-мітки можна використовувати спільно з динамічними параметрами Директа:

http://www.site.ua/?utm_source={source}&utm_medium=cpc&utm_campaign={campaign_id}&utm_content={position_type}.{position}&utm_term={keyword}

Мітка _openstat

Відстежувати результати рекламних кампаній у Директі можна за допомогою зовнішніх систем статистики, таких, як Openstat і LiveInternet. Для цього у посилання оголошення додається спеціальний параметр — мітка _openstat (докладніше в документації Openstat).

На сторінці Параметри кампанії увімкніть опцію Зовнішня інтернет-статистика (розширені налаштування внизу сторінки). Після цього мітка _openstat із закодованими даними (Unicode) автоматично додаватиметься в усі оголошення рекламної кампанії. Переконайтеся, що сторінки, на які ведуть посилання з параметром _openstat, доступні.

Посилання, в якому використовується мітка _openstat, виглядає так:

http://www.site.ua/?_openstat=ZGlyZWN0LnlhbmRleC5ydTsxMjM0OzU2Nzg5O3lhbmRleC5ydTpwcmVtaXVt
Для користувачів Openstat
Статистика переходів за оголошеннями буде показана у звіті Рекламні переходи в інтерфейсі Openstat (докладніше в документації Openstat).
Для користувачів LiveInternet
У статистиці вашого сайту з'явиться звіт за переходами з Директа.

Використання параметрів у поєднанні з шаблонами

Параметри можна використовувати спільно з шаблонами:

http://www.site.ua/?key=##&ad_id={ad_id}

Переконайтеся, що сторінки, на які ведуть посилання з шаблонами, доступні.

Для показів, ініційованих автоматично доданими фразами (додатковими релевантними фразами або авторозширенням), текст та ідентифікатор фрази у шаблон не підставляються.

Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!