Директ
Довідка
Зворотний зв'язок

Автоматичне керування

У процесі роботи автоматичних стратегій керування ставками система самостійно контролює розміщення, намагаючись принести якомога більше корисних переходів за оголошеннями. Ви вирішуєте, на який результат орієнтуватися системі, і задаєте бажане обмеження витрат. При цьому система проведе всі необхідні розрахунки і розподілить бюджет так, щоб кошти витрачалися максимально економно.

Автоматичні стратегії повністю вирішують проблему керування ставками, дозволяючи вам сфокусуватися на інших важливих показниках. Наприклад, на якості текстів оголошень, підбиранні посадкових сторінок сайту, а також на розрахунку й аналізі прибутку, отримуваного від залучених користувачів.

Середня ціна за клік

Стратегія дозволяє отримати максимум кліків за середньою ціною, яку ви готові платити за відвідувача.

Середня ціна конверсії

Стратегія дозволяє отримати максимум цільових візитів на сайт і наблизити середню за тиждень ціну одного такого візиту до заданого вами значенням.

Середня ціна встановлення програми

Стратегія доступна тільки для реклами мобільних програм.

Стратегія дає можливість отримати максимум встановлень програми і наблизити середню за тиждень ціну одного встановлення до заданого вами значення.

Середня рентабельність інвестицій

Стратегія дає можливість отримати максимальну конверсію за заданою у Яндекс.Метриці ціллю і наблизити середню за тиждень рентабельність інвестицій за цією ціллю до заданого вами значення.

Тижневий бюджет

Заданий на тиждень бюджет розподіляється таким чином, щоб отримати потрібний результат, наприклад, якомога більше переходів на сайт або встановлень мобільної програми

Тижневий пакет кліків

Стратегія дозволяє щотижня за мінімальною ціною отримувати певну кількість переходів на сайт або віртуальну візитку.

Як працюють автоматичні стратегії

Всі автоматичні стратегії Директа основано на спеціальному математичному алгоритмі, який прогнозує ймовірність переходу за оголошенням і досягнення цільового дії на сайті.

Під час побудови прогнозу система аналізує статистику за ключовими фразами, підібраними до оголошення. Для пошукових майданчиків воно враховує дані за показами на пошуку Яндекса, а для тематичних — дані за показами в мережах (РМЯ і зовнішні мережі). Якщо статистики недостатньо, використовується база аналогій та інформація про переходи з пошуку Яндекса. Також враховується поведінка користувачів, що клікають на рекламу. Система відбирає найефективніші фрази — ті, за якими на сайт приходять майбутні клієнти — і активніше показує рекламу саме за ними.

Прогноз будується погодинно для кожного дня тижня, щоб врахувати залежність кількості показів, кліків і цільових дій від часу доби і дня тижня. У процесі розміщення прогноз регулярно перераховується за свіжими даними.

Для максимально якісного керування ставками автоматичні стратегії вносять корегування у рекламну кампанію набагато частіше, ніж це можливо робити вручну або за допомогою сторонніх інструментів керування рекламою. Використовувані ставки завантажуються в інтерфейс Директа кожні 15 хвилин. Автоматичні стратегії можуть змінювати ставки частіше, ніж ці зміни відображаються в інтерфейсі.

В автоматичні стратегії за замовчуванням вбудовано захист від перевитрат — за день система не може витратити більше 35% тижневого бюджету, а ставка ніколи не піднімається вище 10% від тижневого бюджету або 450 руб. (для інших валют обмеження перераховується за поточним курсом валюти до рубля).

Як ефективно використовувати автоматичні стратегії

Загальні рекомендації

Для коректної роботи автоматичних стратегій дуже важливо, щоб сторінки переходу ваших оголошень були доступні більшу частину часу, а у вашій рекламній кампанії була достатня кількість оголошень і ключових фраз. Бажано, щоб кампанія рекламувала тільки один сайт (або одну мобільну програму) і мала стабільні показники протягом місяця.

Для отримання максимального результату система проводить складний комплекс розрахунків, регулярно оптимізуючи налаштування. Тому дайте їй час на те, щоб проявити себе, — у більшості випадків для цього потрібно кілька тижнів.

Якщо ви використовуєте переважно низькочастотні запити, системі потрібно більше часу для передбачення ймовірності кліків або конверсій і розрахунку їх оптимальної ціни. Щоб допомогти їй, розширте список ключових фраз.

Продумайте налаштування перед запуском, щоб не змінювати їх у процесі роботи стратегії. Якщо ви будете часто перезапускати стратегію з іншими налаштуваннями або тимчасово перемикати покази на ручний режим керування, системі буде складніше будувати якісний прогноз.

Задання обмежень

Для знаходження оптимального співвідношення ціна/кількість системі потрібен простір для експериментів, тому чим менше додаткових обмежень ви задаєте, тим ефективніше буде працювати стратегія. Наприклад, не варто додатково обмежувати максимальну ціну кліка в рамках стратегії «Тижневий бюджет».

Намагайтеся задавати адекватні параметри і не ставити, наприклад, занадто низьку ціну кліка для дорогих фраз або маленьку ставку при великому бюджеті. Це ускладнює процес знаходження оптимальних показників.

Обмеження витримуються в межах календарного тижня, з понеділка до неділі. Якщо ви вмикаєте або перезапускаєте стратегію в середині календарного тижня, обмеження рівномірно розподіляються між іншими днями. Наприклад, якщо в п'ятницю запустити стратегію з тижневим бюджетом 21 000 грн, то в п'ятницю, суботу і неділю буде витрачено по 7 000 грн. З наступного тижня стратегія буде витрачати по 3 000 грн на день.

Якщо активність відвідувачів вашого сайту (або користувачів програми) різко змінюється з причин, не пов'язаних безпосередньо з вибраною стратегією, вона може не встигнути перебудуватися, і задані вами обмеження не буде витримано. Наприклад, це може статися, якщо ви оновлюєте дизайн свого сайту, додаєте в рекламну кампанію непопулярні ключові фрази або змінюєте таргетинг.

Самостійний контроль витрат

При увімкненні стратегії подумайте, чи треба буде вам вручну керувати позиціями і ставками окремих оголошень. Ці оголошення краще відразу винести в окрему кампанію і використовувати для неї ручну стратегію.

Якщо у вас виникла потреба самостійного контролю витрати коштів у рамках автоматичної стратегії, то краще ставити не максимальну ціну кліка, а розмір тижневого бюджету. При цьому ми рекомендуємо орієнтуватися на середній тижневий бюджет, який було витрачено за попередній місяць роботи кампанії — так ви зможете порівняти минулі показники з поточними.

Пріоритети фраз

На сторінці кампанії ви можете встановити пріоритет для кожної фрази. Ви можете присвоїти високий пріоритет тим фразам, які вважаєте найперспективнішими. По можливості вони просуватимуться на кращі позиції та вимкнуться у разі нестачі бюджету останніми.

Високий пріоритет фрази не забезпечує гарантованого показу. Це налаштування означає, що при розподілі бюджету у фрази із високим пріоритетом буде більше ваги порівняно з іншими фразами.

Перезапуск стратегії

Перезапуск стратегії завжди приводить до перерахунку показників, щоб система могла побудувати новий прогноз і підібрати оптимальні ставки. При цьому зберігається і враховується вся статистика, накопичена за час роботи кампанії. Статистика враховується із застаріванням: нові дані мають найбільшу «вагу». Якщо до перезапуску стратегія не працювала більше 28 днів, її статистика скидається.

Стратегія перезапускається в таких випадках:

  • зміна налаштувань стратегії;
  • запуск кампанії після зупинки;
  • поповнення рахунку при нульовому балансі;
  • переведення облікового запису у валюту платежу.

Внутрішні механізми дозволять системі швидко зорієнтуватися, однак для побудови нового прогнозу потрібен деякий час. Денні витрати у день перезапуску стратегії можуть перевищувати задані обмеження.

автоматичні стратегії;
Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!