Директ
Довідка
Зворотний зв'язок

Стратегія: середня ціна конверсії

Середня ціна конверсії за тиждень — відношення тижневої витрати бюджету до тижневої кількості цільових візитів
[no-highlight[

Цільовий візит — сесія відвідувача на сайті, в рамках якої відбулося досягнення цілі.

Ціль — це бажана дія, виконана відвідувачем на сайті, що рекламується. Наприклад, ціллю може бути реєстрація на сайті, заповнення форми замовлення, відвідування заданої кількості сторінок.

Відстежувати досягнення цілей дає можливість Яндекс.Метрика.

Подробнее о целях...]no-highlight]
. Стратегія дає можливість отримати максимум цільових візитів на сайт і наблизити середню ціну конверсії за тиждень до заданого вами значенням.

Стратегія «Середня ціна конверсії» підходить для рекламодавців, які визначили цілі залучення відвідувачів на сайт і знають, скільки готові платити за досягнення цих цілей.

Стратегія ефективна для кампаній із кількістю кліків за тиждень понад 200 і кількістю цільових візитів за тиждень понад 10.

Принцип роботи

Система прагне збільшити частку кліків на ті оголошення і ключові фрази, переходи за якими найчастіше закінчуються цільовою дією на сайті. Ставки автоматично підбираються так, щоб наблизити середню ціну конверсії до заданого вами значення. Однак протягом тижня можливе відхилення середньої ціни конверсії як у більшу, так і в меншу сторону.

Докладніше про роботу автоматичних стратегій

Умови підключення

Увімкнути стратегію «Середня ціна конверсії» можна при виконанні таких умов:

Із кампанією пов'язаний лічильник Метрики
  1. Код лічильника повинен бути встановлений на всіх сторінках рекламованого сайту.

  2. У лічильника повинні бути налаштовані цілі. Для стратегії підходять тільки прості (нескладені) цілі.

  3. У параметрах кампанії зазначено номер цього лічильника або увімкнено розмітку посилань для Метрики. Докладніше...

У кампанії накопичено достатньо статистики
  1. Потрібно, щоб у рекламній кампанії з моменту її початку відбувся хоча б один цільовий візит: відвідувач, що перейшов за оголошенням, виконав вибрану ціль (чи одну із цілей).

  2. У кампанії має бути подолано поріг за кількістю цільових візитів і кліків за останні 28 днів:

    Цільові візити за 28 днів + 0,01 × кліки за 28 днів ≥ 40

    Якщо кампанія працює менше 28 днів, для розрахунку використовується кількість цільових візитів, що фактично відбулися, і прогноз за кількістю кліків.

    Якщо в налаштуваннях стратегії ви вибрали показ реклами тільки в мережах, враховуються лише цільові візити та кліки, отримані з мереж (РМЯ і зовнішні мережі).

Налаштування стратегії

Середня ціна конверсії

Ми наполегливо рекомендуємо ретельно проаналізувати роботу кампанії та вказати адекватне значення середньої ціни. Недосяжне значення не дасть можливості системі піднімати ставки за ефективними ключовими фразами, і кількість кліків значно знизиться.

Мінімальне значення для середньої ціни конверсії — 0,3 грн.

Ціль

Можна вибрати отримання візитів за усіма нескладеними цілями або лише за однією.

Додана в Метриці ціль з'явиться у параметрах стратегії не відразу: оновлення списку доступних цілей виконується раз на добу.

Тижневий бюджет

За потреби ви можете обмежити тижневий бюджет. Мінімальний тижневий бюджет — 80 грн.

Максимальна ціна кліка

За потреби ви можете обмежити максимальну ціну кліка. Якщо максимальну ціну кліка не зазначено, за замовчуванням вона не перевищуватиме 10 % від тижневого бюджету або 450 руб. (для інших валют зазначене обмеження перераховується за поточним курсом валюти до рубля).

Ми не рекомендуємо обмежувати максимальну ціну кліка. Якщо у вас виникла потреба самостійно контролювати витрату коштів, краще зазначити тижневий бюджет.

Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!