Директ
Довідка
Зворотний зв'язок

Стратегія: середня ціна кліка

Стратегія дозволяє отримати максимальну кількість кліків за тиждень, при цьому в середньому клік коштуватиме не більше суми, яку призначив рекламодавець. Стратегія зручна, коли рекламодавець знає, скільки готовий платити за відвідувача.

Середня ціна за клік — відношення тижневої витрати до тижневої кількості кліків, тобто ціна, яка в середньому списується за перехід відвідувача за оголошенням. Рекламодавець зазначає середню ціну кліка на сторінці керування параметрами кампанії. Мінімальна середня ціна кліка — 0,3 грн. Для визначення оптимальної середньої ціни за клік рекомендовано використовувати Прогноз бюджету.

Стратегія ефективна для кампаній із кількістю кліків за тиждень понад 100. Якщо в кампанії використовуються низькочастотні ключові фрази і кількість кліків за тиждень менша ніж 100, можливе відхилення середньої ціни за клік від зазначеного рекламодавцем значення до збільшення, але не більше ніж у 2 рази.

Після запуску кампанії протягом тижня система буде автоматично призначати ставки за ключовими фразами так, щоб залучити якомога більше користувачів. Ставки за одними ключовими фразами можуть бути вищими за призначену середню ціну, за іншими — нижчими. Протягом дня можливе відхилення середньої ціни як у більшу, так і в меншу сторону. Однак середня ціна кліка за підсумками тижня не перевищуватиме суму, яку призначив рекламодавець.

Рекламодавець може надати високий пріоритет фразам, які вважає найбільш перспективними. Тоді вони будуть по можливості просуватися на кращі позиції та вимикатися у разі нестачі бюджету в останню чергу.

За потреби рекламодавець може обмежити тижневий бюджет. Мінімальний розмір бюджету — 80 грн.

Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!