Директ
Довідка
Зворотний зв'язок

Стратегія: середня ціна встановлення програми

Середня ціна встановлення програми за тиждень — відношення тижневої витрати бюджету до тижневої кількості встановлень мобільної програми. Стратегія дає можливість отримати максимум встановлень і наблизити середню ціну одного встановлення за тиждень до заданого вами значення.

Стратегія «Середня ціна встановлення програми» підходить для рекламодавців, які хочуть збільшити кількість встановлень своєї програми і знають, скільки вони готові платити за кожного нового користувача.

Стратегія ефективна для кампаній з кількістю кліків за тиждень понад 200 та кількістю встановлень за тиждень понад 10.

Принцип роботи

Система прагне збільшити частку кліків на ті оголошення і ключові фрази, переходи за якими найчастіше закінчуються встановленням програми. Ставки автоматично підбираються таким чином, щоб наблизити середню ціну встановлення до заданого вами значення. Протягом тижня можливе відхилення середньої ціни встановлення як у більшу, так і в меншу сторону.

Оголошення не показуються користувачам, для яких вдалося достовірно визначити, що програма встановлена на їхньому мобільному телефоні або планшеті.

Докладніше про роботу автоматичних стратегій

Умови підключення

Програму підключено до трекінгової системи і відомості про нові встановлення передаються в Директ

Для відстеження нових встановлень використовуйте одну з підтримуваних Директом трекінгових систем: AppMetrica, MobileAppTracking, AppsFlyer, Adjust, Kochava та Flurry.

Докладніше про трекінгові системи

У кампанії накопичено достатньо статистики
  1. З моменту початку кампанії хоча б один користувач перейшов за оголошенням і встановив програму.

  2. Подолано поріг за кількістю встановлень і кліків за останні 28 днів:

    Встановлення за 28 днів + 0,01 × кліки за 28 днів ≥ 40

    Якщо кампанія працює менше 28 днів, для розрахунку використовується кількість фактично здійснених встановлень і прогноз за кількістю кліків.

    Якщо стратегію вибрано в рамках налаштування «Незалежне керування для різних типів майданчиків», враховуються тільки встановлення та кліки, отримані з мереж (РМЯ і зовнішні мережі).

Налаштування стратегії

Примітка. Чим менше необов'язкових обмежень ви ставите, тим ефективніше працюватиме стратегія.

Середня ціна встановлення

Проаналізуйте роботу кампанії та задайте адекватне значення ціни. Якщо ціна мала, стратегія не зможе піднімати ставки за ефективними ключовими фразами, кількість кліків може знизитися.

Мінімальне значення для середньої ціни встановлення — 0,3 грн.

Тижневий бюджет

За потреби ви можете обмежити тижневий бюджет. Мінімальний тижневий бюджет — 80 грн.

Максимальна ціна кліка

За потреби ви можете обмежити максимальну ціну кліка. Якщо максимальну ціну кліка не зазначено, за замовчуванням вона не перевищуватиме 10 % від тижневого бюджету або 450 руб. (для інших валют зазначене обмеження перераховується за поточним курсом валюти до рубля).

Обмежувати максимальну ціну кліка не рекомендовано. Якщо ви хочете контролювати витрату коштів, задайте тижневий бюджет.

Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!