Середня рентабельність інвестицій

Стратегія «Середня рентабельність інвестицій» дає можливість отримати максимальну конверсію за заданою у Яндекс.Метриці ціллю і наблизити середню за тиждень рентабельність інвестицій за цією ціллю до заданого вами значення.

Стратегія підійде рекламодавцям, які визначили цілі розміщення реклами і знають, яке співвідношення прибутку і витрат на Директ для них є оптимальним.

Стратегія ефективна для кампаній із кількістю кліків за тиждень понад 200 і кількістю цільових візитів за тиждень понад 10.

Як розраховується рентабельність інвестицій у рекламу

Рентабельність інвестицій (ROI) — коефіцієнт, який характеризує ефективність фінансових вкладень у Директ і дає можливість оцінити ступінь їх окупності. Цей коефіцієнт є відношенням прибутку від продажу рекламованого товару до витрат на його рекламу і розраховується за формулою:

Бізнес-показником може бути будь-яке число, зручне для оцінки успішності вашого бізнесу. Це може бути, наприклад, вартість товару або чистий прибуток із продажу.

Щоб Директ міг використовувати бізнес-показник у розрахунках, його значення і валюту необхідно передавати за допомогою лічильника Яндекс.Метрики. Інформація про валюту потрібна навіть для негрошових показників: у цьому випадку передавайте свою валюту розрахунків у Директі.

Високе значення рентабельності інвестицій у Директі означає, що реклама працює максимально ефективно і приносить рекламодавцеві прибуток від досягнення поставлених цілей.

Умови підключення

Із кампанією пов'язаний лічильник Метрики
  1. Код лічильника встановлено на рекламованому сайті. Ми рекомендуємо встановити код лічильника на всі сторінки сайту.

  2. У лічильника повинні бути налаштовані цілі. Для стратегії підходять тільки прості (нескладені) цілі.

  3. У параметрах кампанії зазначено номер цього лічильника або увімкнено розмітку посилань для Метрики. Докладніше...
Налаштовано передавання значення ідентифікатора цілі у Метриці
  1. Підключено електронну комерцію або налаштовано передавання цінності цілі.

  2. Для ecommerce-цілі «Купівля» ідентифікатор цілі автоматично передаватиметься Метрикою. Для інших цілей повинно бути налаштовано передавання в полі goal_id ідентифікатора досягнутої користувачем цілі.
    Приклад використання goal_id
    dataLayer.push({
        "ecommerce": {
            "purchase": {
                "actionField": {
                    "id" : "TRX987",
                    "goal_id": "123456"
                },
                "products": [
                    {
                        "id": "25341",
                        "name": "Толстовка Яндекс чоловіча",
                        "price": 1345.26,
                        "brand": "Яндекс / Яndex",
                        "category": "Одяг/Чоловічий одяг/Толстовки та світшоти",
                       "variant": "Оранжевий колір"
                    },
                    {
                        "id": "25314",
                        "name": "Толстовка Яндекс жіноча",
                        "price": 1543.62,
                        "brand": "Яндекс / Яndex",
                        "category": "Одяг/Жіночий одяг/Толстовки та світшоти",
                    "variant": "Білий колір",
                        "quantity": 3
                    }
                ]
            }
        }
    });
У кампанії накопичено достатньо статистики
  1. Потрібно, щоб у рекламній кампанії з моменту її початку відбувся хоча б один цільовий візит: відвідувач, що перейшов за оголошенням, виконав вибрану ціль (чи одну із цілей).
  2. У кампанії має бути подолано поріг за кількістю цільових візитів і кліків за останні 28 днів:
    Цільові візити за 28 днів + 0,01 × кліки за 28 днів ≥ 40

    Якщо кампанія працює менше 28 днів, для розрахунку використовується кількість цільових візитів, що фактично відбулися, і прогноз за кількістю кліків.

    Якщо стратегію вибрано в рамках налаштування «Незалежне керування для різних типів майданчиків», враховуються лише цільові візити та кліки, отримані з мереж (РМЯ і зовнішні мережі).

Налаштування стратегії

Рентабельність інвестицій

Бажана середня рентабельність інвестицій за тиждень, в одиницях.

Протягом тижня можливе відхилення коефіцієнта рентабельності як у більшу, так і в меншу сторону.

Ціль

Можна вибрати отримання візитів за усіма нескладеними цілями або лише за однією.

Додана в Метриці ціль з'явиться у параметрах стратегії не відразу: оновлення списку доступних цілей виконується раз на добу.

Повертати в рекламу

Якщо системі вдається досягти кращої рентабельності, ніж розраховував рекламодавець, то зекономлені кошти можуть бути повернені в рекламу для отримання додаткових кліків. Тому важливо повідомити системі, який відсоток зекономленого бюджету вона може витрачати в цьому випадку.

Тижневий бюджет

За потреби ви можете обмежити тижневий бюджет. Мінімальний тижневий бюджет — 80 грн.

Максимальна ціна кліка

За потреби ви можете обмежити максимальну ціну кліка. Якщо максимальну ціну кліка не зазначено, за замовчуванням вона не перевищуватиме 10 % від тижневого бюджету або 450 руб. (для інших валют зазначене обмеження перераховується за поточним курсом валюти до рубля).

Ми не рекомендуємо обмежувати максимальну ціну кліка. Якщо у вас виникла потреба самостійно контролювати витрату коштів, краще зазначити тижневий бюджет.

Собівартість товару або послуги

Якщо ви хочете оптимізувати ROI за прибутком, але не знаєтe величину власних витрат на кожний зі своїх товарів, то ви можете зазначити загальний відсоток, який собівартість становить від доходів. Система сама проведе усі необхідні розрахунки та оптимізуватиме рентабельність інвестицій саме за прибутком.

Параметр можна використати, якщо ви не хочете передавати в Метрику свій реальний дохід. У цьому разі можна передавати дані, скоректовані поправним коефіцієнтом, а в налаштуваннях стратегії вказати як собівартість значення, що обчислюється за формулою: 100/поправний коефіцієнт.