Директ
Довідка
Зворотний зв'язок

Стратегія: показ під результатами пошуку

Під час вибору стратегії «Показ під результатами пошуку» оголошення розміщуватимуться на основному пошуку Яндекса в блоці оголошень під результатами пошуку.

Це зручно, якщо, наприклад, покази у спецрозміщенні приносять дуже багато кліків і можуть привести в компанію більше клієнтів, ніж можливо обслужити.

Принцип роботи

Рекламодавець сам призначає ціни за клік для кожної ключової фрази. Оголошення буде показано на одній із позицій під результатами пошуку залежно від вибраної умови:

  • Показ на найвищій доступній позиції

    Оголошення показується у блоці гарантованих показів на найвищій позиції, яка доступна за зазначеною рекламодавцем ціною. Ця стратегія підійде рекламодавцям, які прагнуть зайняти позицію 1 місця у блоці гарантованих показів.

  • Показ за мінімальною ціною

    Оголошення буде прагнути зайняти позицію у блоці гарантованих показів за мінімальною ціною. Це зручно у випадках, коли потрібно, щоб оголошення було показано на кожен запит у Яндексі з вибраною ключовою фразою, але вартість кліка при цьому повинна бути мінімальною.

Увага! 
  • Оголошення буде показано під результатами пошуку, в блоці гарантованих показів, навіть якщо ціна за клік достатня для потрапляння у спецрозміщення. При цьому в інтерфейсі керування ставками ціни кліка для спецрозміщення буде виділено сірим кольором.
  • Стратегія не гарантує, що оголошення завжди розміщуватиметься на одній із позицій під результатами пошуку на всіх сторінках. Якщо встановленої рекламодавцем ціни недостатньо для потрапляння у блок гарантованих показів, оголошення потрапляє в динамічні покази або не показується на сторінці пошуку.
  • Якщо для показу на запит у блоці під результатами пошуку було вибрано кілька рекламодавців, які вибрали у цій стратегії показ за мінімальною ціною, всі оголошення гарантовано потраплять у блок за мінімальною для себе ціною і отримають свій мінімальний трафік. Порядок оголошень у блоці стратегія не гарантує.
  • Якщо на вибраний запит розміщується кілька рекламодавців, які вибрали у цій стратегії показ за найвищою доступною позицією, то найвищу позицію займе оголошення з найкращим поєднанням ціни за клік, коефіцієнта якості та прогнозу CTR.

  • Стратегія працює лише на основному пошуку Яндекса, на інших пошукових майданчиках оголошення показуватиметься відповідно до стратегії Найвища доступна позиція.
  • Якщо кампанія раніше працювала на будь-якій стратегії з ручним керуванням, потім була переведена на автоматичну, а після цього на стратегію «Показ під результатами пошуку», то під час повторного переведення на ручне керування будуть встановлені ті ціни кліків, які діяли безпосередньо перед переходом на автоматичну стратегію.
Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!