Директ
Довідка
Зворотний зв'язок

Стратегія: незалежне керування для різних типів майданчиків

Стратегія дозволяє розділити керування рекламою на пошуку і в мережах.

Вибираючи цю стратегію, рекламодавець може окремо керувати ціною кліка на пошуку і в мережах у рамках кампанії або повністю вимкнути покази на пошуку і створити окрему кампанію для показів у мережах (рекламне оголошення показується, якщо ключова фраза відповідає тематиці сторінки або інтересам користувачів).

Як правило, рекламні оголошення і цільові сторінки, створені спеціально для показу в мережах, приваблюють відвідувачів набагато ефективніше, ніж оголошення, що розміщуються одночасно і на пошуку, і в мережах.

Принципи роботи

Вмикаючи стратегію «Незалежне керування», рекламодавець може призначати ціни за ключовими фразами в мережах.

Якщо раніше за фразою не було показів у мережах, то система не зможе спрогнозувати ціну за охоплення доти, поки не збере необхідну статистику. Поряд із такими фразами у стовпці Охоплення аудиторії та ціна кліка в мережах буде стояти прочерк. Рекламодавець може залишити фразу і призначити для неї ставку — оголошення за цією фразою буде показано, якщо для нього буде підібрано відповідний майданчик.

Прогнозована ціна кліка, яка дозволить досягти бажаного охоплення (наприклад, 20 %, 50 % або 100 %) аудиторії, відображається на сторінці кампанії. Ціни розраховуються на основі статистичних даних і залежать від змінних чинників — поточної конкурентної ситуації та кількості майданчиків заданої тематики. Тому під час призначення ставки ці дані служать для рекламодавця лише орієнтиром, а не фіксованим показником.

Встановлення дуже низьких ставок для показів у мережах часто спричиняє зниження ефективності реклами, оскільки система не може забезпечити необхідне охоплення аудиторії.

Увага! 
  • Стратегія дозволяє окремо керувати тільки тематичними майданчиками РМЯ. Для пошукових майданчиків РМЯ діють ті ж налаштування, що і для пошуку Яндекса.
  • Коли активна кампанія перемикається на «Незалежне керування», для мереж автоматично застосовуються ті ж ціни за клік, які було задано при попередній стратегії.
  • При вимкненні стратегії «Незалежне керування» ставки для мереж автоматично почнуть розраховуватися залежно від ставок на пошуку.

Покази на пошуку ввімкнено

Якщо при виборі стратегії «Незалежне керування» не вимикати покази на пошуку, то для показів у мережах буде доступна тільки стратегія «Максимальне доступне охоплення». Вона дозволяє вручну призначати ціни за ключовими фразами в мережах і забезпечує максимальне охоплення аудиторії, яке можливе при зазначених цінах за кліки.

З показами на пошуку в рамках цієї кампанії можна працювати з однією зі стратегій:

  • «Найвища доступна позиція»
  • «Показ у блоці за мінімальною ціною»
  • «Показ під результатами пошуку»

При цьому покази в мережах не залежать від показів на пошуку.

Покази на пошуку вимкнено

Якщо покази на пошуку було вимкнено, то для показів у мережах з'являється можливість вибору стратегії:

  • «Максимальне доступне охоплення»

  • «Середня ціна за клік»

  • «Тижневий бюджет»

  • «Тижневий пакет кліків»

  • «Середня рентабельність інвестицій»

    Стратегія доступна лише для текстово-графічних кампаній.

  • «Середня ціна конверсії»

    Стратегія доступна лише для текстово-графічних рекламних кампаній.

  • «Середня ціна встановлення програми»

    Стратегія доступна тільки для реклами мобільних програм.

Особливості роботи зі стратегією деяких інструментів

Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!