Директ
Довідка
Зворотний зв'язок

Ручне керування

Ручне керування ставками дозволить вам контролювати абсолютно всі показники реклами і самостійно призначати ставки відповідно до своїх уявлень про ефективність ключових фраз у рекламній кампанії.

Як працює ручне керування ставками

У параметрах стратегії ви задаєте налаштування її роботи, а на сторінці кампанії — ставки за ключовими фразами. Для кожної фрази ви отримаєте максимально можливу кількість показів з урахуванням заданих обмежень і конкуренції з іншими рекламодавцями. Докладніше про те, як працює аукціон у Директі.

Як налаштувати керування ставками

Загальні рекомендації

Дуже важливо пам'ятати, що на позицію оголошення впливає ваша ставка. Жодна стратегія не гарантує розміщення на конкретній позиції, якщо ставка занадто мала.

При виставленні ставок ви можете орієнтуватися на прогноз в інтерфейсі Директа. Не забувайте, що конкурентна ситуація в Директі постійно змінюється, адже рекламодавці регулярно оптимізують параметри своїх кампаній — часто знижують і підвищують ставки, змінюють налаштування часу і регіонів показу. Тому, щоб отримати від реклами максимум ефективності, під час ручного керування ставками потрібно уважно стежити за всіма показниками і намагатися оперативно реагувати на зміни в системі.

Денний бюджет

Мінімальний розмір денного бюджету — 80 грн. Разом із розміром бюджету ви можете зазначити потрібний режим показу оголошень (стандартний або розподілений). Змінювати розмір бюджету можна не більше 3 разів на добу.

Позиція показу на пошуку

Під час показу в результатах пошуку ваші оголошення за замовчуванням будуть намагатися зайняти максимально можливу позицію. У налаштуваннях стратегії ви можете вибрати потрібний блок у результатах пошуку Яндекса і зазначити, що ваші оголошення за точними відповідностями ключових фраз і пошукових запитів краще розміщувати на мінімально можливій позиції у блоці. Якщо в одному блоці виявиться кілька оголошень, які необхідно розмістити на мінімальній позиції, стратегія не гарантує точний порядок розміщення.

Пам'ятайте, що оголошення буде показано на вибраній позиції, лише якщо вашої ставки для цього достатньо. Якщо ставка мала, оголошення будуть намагатися зайняти максимально можливу позицію.

Ставки для показів у мережах

Якщо ви вибрали покази на всіх майданчиках, то за замовчуванням зможете задавати тільки ставки для показів на пошуку, а ставки для мереж будуть розраховуватися відповідно до налаштувань у мережах. Щоб вручну задавати ставки для мереж, у налаштуваннях стратегії увімкніть роздільне керування ставками.

Ви в будь-який момент можете змінити пошукову стратегію в параметрах рекламної кампанії. Якщо ви перейшли з ручної стратегії на автоматичну, а потім повернулися до ручної стратегії, задані вами ставки збережуться.

ручні стратегії
Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!