Директ
Довідка
Зворотний зв'язок

Стратегія: показ у блоці за мінімальною ціною

Стратегія «Показ у блоці за мінімальною ціною» дозволяє рекламодавцеві показувати оголошення з точно заданою фразою на останніх позиціях одного або двох рекламних блоків. Кожне оголошення отримає мінімальний для себе трафік у тому блоці, де буде показане. Стратегія може бути корисною, якщо рекламодавець не може обробити великий потік клієнтів.

Принцип роботи

Рекламодавець самостійно призначає ціни за клік на кожну ключову фразу і вибирає блок, в якому буде застосовуватися стратегія. У стратегії є 2 варіанти налаштування:

  • включити у спецрозміщенні. При достатній ставці оголошення показується у спецрозміщенні на позиції з мінімальною ціною. Якщо ціни за клік недостатньо для показів у спецрозміщенні, оголошення показується у блоці, що відповідає призначеній ставці, на найвищій доступній позиції.

  • включити у спецрозміщенні та «гарантії». При достатній ставці оголошення показується у спецрозміщенні на позиції з мінімальною ціною. Якщо призначеної ціни за клік недостатньо для входу у спецрозміщення, але достатньо для «гарантії», оголошення показується на позиції з мінімальною ціною у гарантованих показах.

Коли ставки не вистачає для входу в один із вибраних блоків, оголошення показується на доступній за призначеною ціною позиції.

Увага! 
  • Позиція оголошення залежить від ціни за клік. Стратегія не гарантує розміщення у блоці гарантованих показів, у спецрозміщенні або на першому місці під результатами пошуку, якщо зазначеної ціни за клік недостатньо для входу на ці позиції.

  • Оголошення будуть показані за мінімальною ціною лише у вибраних рекламодавцем блоках. В інших блоках оголошення показуватимуться на найвищій доступній позиції. Тому можлива ситуація, при якій оголошення з налаштуванням «Показ у блоці за мінімальною ціною: у спецрозміщенні» показується на першій позиції під результатами пошуку, якщо ставки рекламодавця недостатньо для входу у спецрозміщення.

  • Якщо за вибраним запитом розміщується кілька рекламодавців, які вибрали у цій стратегії показ за мінімальною ціною, всі оголошення гарантовано потраплять у блок за мінімальною для себе ціною та отримають свій мінімальний трафік. Порядок оголошень у блоці стратегія не гарантує.

  • Якщо кампанія раніше працювала на будь-якій стратегії з ручним керуванням, потім була переведена на автоматичну, а після цього на стратегію «Показ у блоці за мінімальною ціною», то при повторному переведенні на ручне керування будуть встановлені ті ставки, які діяли безпосередньо перед переходом на автоматичну стратегію.

Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!