Директ
Довідка
Зворотний зв'язок

Стратегія: оптимізація кількості кліків

Стратегія дозволяє отримати максимальну кількість кліків за тиждень, при цьому в середньому клік коштуватиме не більше суми, яку призначив рекламодавець. Стратегія зручна, коли рекламодавець знає, скільки готовий платити за відвідувача. Стратегія ефективна для кампаній із кількістю кліків за тиждень понад 100.

Середній CPC — частка тижневих витрат бюджету до тижневої кількості кліків, тобто ціна, яка в середньому списується за перехід відвідувача за товарною пропозицією у смарт-банері.

Принцип роботи

Після запуску кампанії система автоматично призначатиме ставки за фільтрами так, щоб залучити якомога більше користувачів. При цьому рекламодавець може зазначити показник середнього CPC на всю кампанію або на кожен фільтр.

На всю кампанію

Ви задаєте середній CPC для всієї кампанії. Середня ціна кліка за тиждень для кампанії не перевищуватиме задану суму. При цьому ціни за одними фільтрами можуть бути вищими призначеної середньої ціни, за іншими — нижчими.

Ви можете окремо зазначити CPC для будь-якого фільтра в його налаштуваннях. Наприклад, присвоїти високий CPC тим фільтрам, у яких містяться дорожчі товари. Система буде намагатися одночасно витримати середню ціну для фільтра та загальне значення для кампанії.

На кожен фільтр

Ви можете задати одне значення середнього CPC за замовчуванням для усіх фільтрів. Середня ціна кліка за тиждень для кожного фільтра окремо не перевищуватиме задану суму. При цьому ціна за фільтром протягом тижня може змінюватися, бути вищою або нижчою призначеної середньої ціни.

Ви можете призначити своє значення середнього CPC для кожного фільтра в його налаштуваннях. У цьому випадку пріоритет віддається ціні на фільтр, а CPC за замовчуванням, яке ви зазначили в налаштуваннях стратегії, враховуватися не буде.

Налаштування стратегії

СРС

Ми наполегливо рекомендуємо ретельно проаналізувати роботу кампанії та задати адекватне значення середньої ціни кліка. Недосяжне значення не дозволить системі піднімати ставки за ефективними фільтрами, і кількість кліків значно знизиться.

Протягом дня можливе відхилення середньої ціни як у більшу, так і в меншу сторону.

Мінімальне значення середньої ціни кліка — 0,8 грн.

Тижневий бюджет

За потреби ви можете обмежити тижневий бюджет. Мінімальний тижневий бюджет — 80 грн.

Максимальна ціна кліка
За потреби ви можете обмежити максимальну ціну кліка.
Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!