Директ
Довідка
Зворотний зв'язок

Стратегія: оптимізація кількості конверсій

Стратегія «Оптимізація кількості конверсій» зручна для рекламодавців, які визначили цілі залучення відвідувачів на сайт і знають, скільки готові платити за досягнення цих цілей. Стратегія ефективна для кампаній із кількістю кліків за тиждень понад 200 і кількістю цільових візитів за тиждень понад 10.

Середній CPC — частка тижневих витрат бюджету до тижневої кількості кліків, тобто ціна, яка в середньому списується за перехід відвідувача за товарною пропозицією у смарт-банері.

Середній CPA — частка тижневої витрати бюджету до тижневої кількості цільових візитів
[no-highlight[

Цільовий візит — сесія відвідувача на сайті, в рамках якої відбулося досягнення цілі.

Ціль — це бажана дія, виконана відвідувачем на сайті, що рекламується. Наприклад, ціллю може бути реєстрація на сайті, заповнення форми замовлення, відвідування заданої кількості сторінок.

Відстежувати досягнення цілей дає можливість Яндекс.Метрика.

Подробнее о целях...]no-highlight]
. Стратегія дає можливість отримати максимум цільових візитів на сайт і наблизити середню ціну конверсії за тиждень до заданого вами значенням.

Принцип роботи

Після запуску кампанії система буде автоматично призначати ставки за фільтрами так, щоб збільшити покази в банері товарних пропозицій, переходи за якими найчастіше закінчуються цільовою дією на сайті. При цьому рекламодавець може задавати значення середнього CPC/CPA на всю кампанію або на кожен фільтр.

На всю кампанію

Ви задаєте середній CPC/CPA для всієї кампанії. Середня ціна за тиждень для кампанії не буде перевищувати задану суму. При цьому ціни за одними фільтрами можуть бути вищими призначеної середньої ціни, за іншими — нижчими.

Ви можете окремо зазначити CPC/CPA для будь-якого фільтра в його налаштуваннях. Наприклад, присвоїти високий CPC/CPA тим фільтрам, у яких містяться дорожчі товари. Система буде намагатися одночасно витримати середню ціну для фільтра та загальне значення для кампанії.

На кожен фільтр

Ви можете задати одне значення середнього CPC/CPA за замовчуванням для усіх фільтрів. Середня ціна за тиждень для кожного фільтра окремо не буде перевищувати задану суму. При цьому ціна за фільтром протягом тижня може змінюватися, бути вищою або нижчою призначеної середньої ціни.

Ви можете призначити своє значення середнього CPC/CPA для будь-якого фільтра в його налаштуваннях. У цьому випадку пріоритет віддається ціні на фільтр, а CPC/CPA за замовчуванням, яке ви зазначили в налаштуваннях стратегії, враховуватися не буде.

Умови підключення

Увімкнути стратегію «Оптимізація кількості конверсій» можна при виконанні таких умов:

На сайті встановлено лічильник Яндекс.Метрики і налаштовано цілі
  1. Лічильник у Метриці має бути прив'язано до кампанії у Директі. Докладніше...

  2. Код лічильника має бути встановлено на всі сторінки рекламованого сайту.

  3. Для стратегії підходять лише нескладені цілі.
У кампанії накопичено достатньо статистики
  1. Потрібно, щоб у рекламній кампанії з моменту її початку відбувся хоча б один цільовий візит: відвідувач, що перейшов за оголошенням, виконав вибрану ціль (чи одну із цілей).
  2. У кампанії має бути подолано поріг за кількістю цільових візитів і кліків за останні 28 днів:
    Цільові візити за 28 днів + 0,01 × кліки за 28 днів ≥ 40

    Якщо кампанія працює менше 28 днів, для розрахунку використовується кількість цільових візитів, що фактично відбулися, і прогноз за кількістю кліків.

Налаштування стратегії

СРС/CPA

Ми наполегливо рекомендуємо ретельно проаналізувати роботу кампанії та вказати адекватне значення середньої ціни. Недосяжне значення не дозволить системі піднімати ставки за ефективними фільтрами, і кількість кліків значно знизиться.

Значення CPC зазначати обов'язково, CPA — опціонально. Якщо зазначено одночасно CPC і CPA, то ставка за CPC буде працювати доти, поки не буде накопичено достатню кількість даних для роботи за ставкою CPA. Значення середньої ціни, що використовується у цей момент, виділено жовтим кольором.

Протягом дня можливе відхилення середньої ціни як у більшу, так і в меншу сторону.

Мінімальне значення середньої ціни кліка — 0,8 грн.

Мінімальне значення середньої ціни конверсії — 0,8 грн.

Ціль

Можна вибрати отримання візитів за усіма нескладеними цілями або лише за однією.

Додана в Метриці ціль з'явиться у параметрах стратегії не відразу: оновлення списку доступних цілей виконується раз на добу.

Тижневий бюджет

За потреби ви можете обмежити тижневий бюджет. Мінімальний тижневий бюджет — 80 грн.

Максимальна ціна кліка
За потреби ви можете обмежити максимальну ціну кліка.
Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!