Директ
Довідка
Зворотний зв'язок

Яку стратегію вибрати?

Стратегія — це сукупність налаштувань вашого розміщення в Директі. Від вибраної стратегії залежить керування ставками, місця показу оголошень і доступні вам обмеження.

Для різних завдань рекламодавців у Директі передбачено різні стратегії. Перш ніж вибрати стратегію, визначтеся з тим, яке завдання вирішує реклама (наприклад, залучення нових відвідувачів на сайт, збільшення продажів інтернет-магазину, інформування потенційних клієнтів про акції), приблизним бюджетом (наприклад, на один тиждень або за один перехід на сайт) і місцем показу оголошень (наприклад, на всіх можливих майданчиках або тільки в результатах пошуку Яндекса).

Автоматичне керування ставками

В автоматичних стратегіях система самостійно керує розміщенням, намагаючись принести якомога більше корисних переходів за оголошеннями. Орієнтуючись на задані вами обмеження і налаштування, система буде вибирати найефективніші фрази і призначати ставки. Автоматичні стратегії допомагають, наприклад, максимально ефективно витрачати заданий тижневий бюджет або отримати кліки за певною середньою ціною.

Ми рекомендуємо використовувати автоматичні стратегії усім, хто хоче бути впевненим в ефективності своєї реклами і отримати оптимальне налаштування показів відповідно до цілей рекламної кампанії.

Ручне керування ставками

Ручне керування ставками, або ручні стратегії, дозволить вам контролювати абсолютно всі показники і самостійно призначати ставки відповідно до своїх уявлень про ефективність ключових фраз у рекламній кампанії.

Вибрати стратегію показів можна на сторінці параметрів кампанії. Для кожної рекламної кампанії можна вибрати тільки одну стратегію, ручну або одну з автоматичних, яка буде працювати для всіх її оголошень.

стратегії показів
стратегії керування ставками
Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!