Директ
Довідка
Зворотний зв'язок

Стратегія: середня рентабельність інвестицій

Стратегія «Середня рентабельність інвестицій» дає можливість отримати максимальну конверсію за заданою у Яндекс.Метриці ціллю і наблизити середню за тиждень рентабельність інвестицій за цією ціллю до заданого вами значення.

Стратегія підійдe рекламодавцям, які визначили цілі розміщення реклами і знають, яке співвідношення прибутку і витрат на Директ для них є оптимальним.

Стратегія ефективна для кампаній із кількістю кліків за тиждень понад 200 і кількістю цільових візитів за тиждень понад 10.

Як розраховується рентабельність інвестицій у рекламу

Рентабельність інвестицій (ROI) — коефіцієнт, який характеризує ефективність фінансових вкладень у Директ і дає можливість оцінити ступінь їх окупності.

Бізнес-показником може бути будь-яке число, зручне для оцінки успішності вашого бізнесу (вартість товару, чистий прибуток із продажу тощо). Значення бізнес-показника необхідно передавати за допомогою лічильника Яндекс.Метрики.

Високе значення ROI означає, що реклама в Директі працює максимально ефективно і приносить прибуток від досягнення поставлених цілей.

Умови підключення

На сайті встановлено лічильник Яндекс.Метрики і налаштовано цілі
  1. Лічильник у Метриці має бути прив'язано до кампанії у Директі. Докладніше...

  2. Код лічильника має бути встановлено на всі сторінки рекламованого сайту.

  3. Для стратегії підходять лише нескладені цілі.
У кампанії накопичено достатньо статистики
  1. Потрібно, щоб у рекламній кампанії з моменту її початку відбувся хоча б один цільовий візит: відвідувач, що перейшов за оголошенням, виконав вибрану ціль (чи одну із цілей).
  2. У кампанії має бути подолано поріг за кількістю цільових візитів і кліків за останні 28 днів:
    Цільові візити за 28 днів + 0,01 × кліки за 28 днів ≥ 40

    Якщо кампанія працює менше 28 днів, для розрахунку використовується кількість цільових візитів, що фактично відбулися, і прогноз за кількістю кліків.

    Якщо в налаштуваннях стратегії ви вибрали показ реклами тільки в мережах, враховуються лише цільові візити та кліки, отримані з мереж (РМЯ і зовнішні мережі).

Налаштована передача значення ідентифікатора цілі у Метриці

Під час досягнення користувачем цілі на сайті необхідно передавати у полі goal_id числовий ідентифікатор (ID) досягнутої цілі. Докладніше див. у розділі Електронна комерція Допомоги Метрики.

Налаштування стратегії

Рентабельність інвестицій

Бажана середня рентабельність інвестицій за тиждень, в одиницях.

Протягом тижня можливе відхилення коефіцієнта рентабельності як у більшу, так і в меншу сторону.

Ціль

Можна вибрати отримання візитів за усіма нескладеними цілями або лише за однією.

Додана в Метриці ціль з'явиться у параметрах стратегії не відразу: оновлення списку доступних цілей виконується раз на добу.

Повертати в рекламу

Якщо системі вдається досягти кращої рентабельності, ніж розраховував рекламодавець, то зекономлені кошти можуть бути повернені в рекламу для отримання додаткових кліків. Тому важливо повідомити системі, який відсоток зекономленого бюджету вона може витрачати в цьому випадку.

Тижневий бюджет

За потреби ви можете обмежити тижневий бюджет. Мінімальний тижневий бюджет — 80 грн.

Максимальна ціна кліка
За потреби ви можете обмежити максимальну ціну кліка. Якщо максимальну ціну кліка не зазначено, за замовчуванням вона не перевищуватиме 10 % від тижневого бюджету або 450 руб. (для інших валют зазначене обмеження перераховується за поточним курсом валюти до рубля).
Собівартість товару або послуги

Якщо ви хочете оптимізувати ROI за прибутком, але не знаєтe величину власних витрат на кожний зі своїх товарів, то ви можете зазначити загальний відсоток, який собівартість становить від доходів. Система сама проведе усі необхідні розрахунки та оптимізуватиме рентабельність інвестицій саме за прибутком.

Параметр можна використати, якщо ви не хочете передавати в Метрику свій реальний дохід. У цьому разі можна передавати дані, скоректовані поправним коефіцієнтом, а в налаштуваннях стратегії вказати як собівартість значення, що обчислюється за формулою: 100/поправний коефіцієнт.

Увага! 
  • Занадто високий заданий коефіцієнт рентабельності, недостатній бюджет або низька межа максимальної ціни кліка можуть позначитися на ефективності роботи стратегії. У такому разі система не зможе піднімати ставки за ефективними словами, і кліків буде значно менше.
  • Обмежувати максимальну ціну кліка не рекомендовано. Якщо у вас виникла потреба самостійно контролювати витрату коштів, краще зазначити тижневий бюджет.

Пріоритети фільтрів

На сторінці кампанії ви можете налаштувати пріоритет для кожного фільтра. Ви можете присвоїти високий пріоритет тим фільтрам, у яких містяться дорожчі товари. По можливості вони будуть показуватися частіше і вимикатимуться при нестачі бюджету останніми.

Високий пріоритет фільтра не забезпечує гарантованого показу. Це налаштування означає, що при розподілі бюджету у фільтра з високим пріоритетом буде більше ваги порівняно з іншими фільтрами.

Рекомендації

  • Бажано, щоб кампанія рекламувала один сайт і показувала стабільну кількість цільових візитів протягом місяця — саме в цьому випадку стратегія працюватиме оптимально.

  • Показники рентабельності інвестицій залежать у тому числі від активності залучення аудиторії та змін на сайті, що рекламується. Тому, якщо у процесі роботи стратегії ви оновлюєте дизайн сайту, редагуєте параметри кампанії (наприклад, змінюєте таргетинг чи переналаштовуєте цілі) або залучаєте відвідувачів іншими способами, через що цільових візитів стає помітно більше або менше, то середня рентабельність інвестицій може значно відхилятися від заданого вами значення.

  • Якщо ви використовуєте непопулярні (рідкісні) фільтри, або кількість кліків за тиждень менша 200, або кількість цільових візитів за тиждень менша 10, можливе відхилення показників середньої рентабельності інвестицій від заданого значення у бік збільшення.

Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!