Директ
Довідка
Зворотний зв'язок

Стратегія: тижневий бюджет

Стратегія «Тижневий бюджет» дає можливість ефективно розподілити витрати на рекламну кампанію у рамках заданого бюджету. Рекламодавець призначає бюджет на тиждень і зазначає, що хотів би отримати за підсумками тижня: максимум кліків, максимальну конверсію чи максимум встановлень програми (лише для реклами мобільних програм).

Стратегія автоматично підбирає ставки так, щоб досягти найкращого результату. Використовувані ставки завантажуються в інтерфейс Директа кожні 15 хвилин. Стратегія може змінювати ставки частіше, ніж зміни відображаються в інтерфейсі. Після закінчення тижня стратегія продовжує роботу на заданих умовах, поки є кошти на рахунку.

Варіант «Тижневий бюджет: максимум кліків» підходить рекламодавцям, першочергове завдання яких — залучити на сайт якомога більше зацікавлених відвідувачів.

Система розподіляє кошти так, щоб рекламодавець отримав якомога більше переходів на сайт за цей бюджет. Ключовим фразам із високим CTR система забезпечує вищі позиції, для фраз із невеликою клікабельністю ставки знижуються.

Докладніше про роботу автоматичних стратегій

Налаштування стратегії

Тижневий бюджет

Мінімальний тижневий бюджет — 80 грн.

Реальні витрати коштів можуть відрізнятися від заданих на кілька відсотків. На точність можуть впливати перемикання між стратегіями, змінення бюджету, зупинення кампанії, змінення часового таргетингу і дати старту кампанії.

Якщо бюджет не може бути витрачений, ви побачите попередження в інтерфейсі й отримаєте повідомлення на електронну пошту. Як правило, це говорить про низьку клікабельність вибраних фраз, недостатній бюджет або низьку максимальну ставку.

Максимальна ціна кліка

За потреби ви можете обмежити максимальну ціну кліка. Якщо максимальну ціну кліка не зазначено, за замовчуванням вона не перевищуватиме 10 % від тижневого бюджету або 450 руб. (для інших валют зазначене обмеження перераховується за поточним курсом валюти до рубля).

Ми не рекомендуємо обмежувати максимальну ціну кліка. Якщо у вас виникла потреба самостійно контролювати витрату коштів, краще зазначити тижневий бюджет.

Варіант «Тижневий бюджет: максимальна конверсія» підходить для рекламодавців, які визначили цілі залучення відвідувачів на сайт і хотіли б збільшити кількість цільових візитів
[no-highlight[

Цільовий візит — сесія відвідувача на сайті, в рамках якої відбулося досягнення цілі.

Ціль — це бажана дія, виконана відвідувачем на сайті, що рекламується. Наприклад, ціллю може бути реєстрація на сайті, заповнення форми замовлення, відвідування заданої кількості сторінок.

Відстежувати досягнення цілей дає можливість Яндекс.Метрика.

Подробнее о целях...]no-highlight]
.

Система забезпечує максимум кліків на ті ключові фрази, переходи за якими найчастіше закінчуються цільовою дією на сайті.

Докладніше про роботу автоматичних стратегій

Умови підключення

Із кампанією пов'язаний лічильник Метрики
  1. Код лічильника повинен бути встановлений на всіх сторінках рекламованого сайту.

  2. У лічильника повинні бути налаштовані цілі. Для стратегії підходять тільки прості (нескладені) цілі.

  3. У параметрах кампанії зазначено номер цього лічильника або увімкнено розмітку посилань для Метрики. Докладніше...

У кампанії накопичено достатньо статистики
  1. Потрібно, щоб у рекламній кампанії з моменту її початку відбувся хоча б один цільовий візит: відвідувач, що перейшов за оголошенням, виконав вибрану ціль (чи одну із цілей).

  2. У кампанії має бути подолано поріг за кількістю цільових візитів і кліків за останні 28 днів:

    Цільові візити за 28 днів + 0,01 × кліки за 28 днів ≥ 40

    Якщо кампанія працює менше 28 днів, для розрахунку використовується кількість цільових візитів, що фактично відбулися, і прогноз за кількістю кліків.

    Якщо в налаштуваннях стратегії ви вибрали показ реклами тільки в мережах, враховуються лише цільові візити та кліки, отримані з мереж (РМЯ і зовнішні мережі).

Налаштування стратегії

Тижневий бюджет

Мінімальний тижневий бюджет — 80 грн.

Реальні витрати коштів можуть відрізнятися від заданих на кілька відсотків. На точність можуть впливати перемикання між стратегіями, змінення бюджету, зупинення кампанії, змінення часового таргетингу і дати старту кампанії.

Якщо бюджет не може бути витрачений, ви побачите попередження в інтерфейсі й отримаєте повідомлення на електронну пошту. Як правило, це говорить про низьку клікабельність вибраних фраз, недостатній бюджет або низьку максимальну ставку.

Максимальна ціна кліка

За потреби ви можете обмежити максимальну ціну кліка. Якщо максимальну ціну кліка не зазначено, за замовчуванням вона не перевищуватиме 10 % від тижневого бюджету або 450 руб. (для інших валют зазначене обмеження перераховується за поточним курсом валюти до рубля).

Ми не рекомендуємо обмежувати максимальну ціну кліка. Якщо у вас виникла потреба самостійно контролювати витрату коштів, краще зазначити тижневий бюджет.

Ціль

Можна вибрати отримання візитів за усіма нескладеними цілями або лише за однією.

Додана в Метриці ціль з'явиться у параметрах стратегії не відразу: оновлення списку доступних цілей виконується раз на добу.

Недостатній бюджет або низька межа максимальної ціни кліка можуть позначитися на ефективності роботи стратегії. Система в такому разі не зможе піднімати ставки за ефективними ключовими фразами, і цільових візитів буде значно менше.

Варіант «Тижневий бюджет: максимальна кількість встановлень програми» доступний лише для реклами мобільних програм. Варіант підходить для рекламодавців, які хочуть збільшити кількість встановлень своєї програми.

Система забезпечує максимум кліків за ключовими фразами, які найчастіше приводять до встановлення програми.

Оголошення не показуються користувачам, для яких вдалося достовірно визначити, що програма встановлена на їхньому мобільному телефоні або планшеті.

Докладніше про роботу автоматичних стратегій

Умови підключення

Програму підключено до трекінгової системи і відомості про нові встановлення передаються в Директ

Для відстеження нових встановлень використовуйте одну з підтримуваних Директом трекінгових систем: AppMetrica, MobileAppTracking, AppsFlyer, Adjust, Kochava та Flurry.

Докладніше про трекінгові системи

У кампанії накопичено достатньо статистики
  1. З моменту початку кампанії хоча б один користувач перейшов за оголошенням і встановив програму.

  2. Подолано поріг за кількістю встановлень і кліків за останні 28 днів:

    Встановлення за 28 днів + 0,01 × кліки за 28 днів ≥ 40

    Якщо кампанія працює менше 28 днів, для розрахунку використовується кількість фактично здійснених встановлень і прогноз за кількістю кліків.

    Якщо стратегію вибрано в рамках налаштування «Незалежне керування для різних типів майданчиків», враховуються тільки встановлення та кліки, отримані з мереж (РМЯ і зовнішні мережі).

Налаштування стратегії

Тижневий бюджет

За потреби ви можете обмежити тижневий бюджет. Мінімальний тижневий бюджет — 80 грн.

Максимальна ціна кліка

За потреби ви можете обмежити максимальну ціну кліка. Якщо максимальну ціну кліка не зазначено, за замовчуванням вона не перевищуватиме 10 % від тижневого бюджету або 450 руб. (для інших валют зазначене обмеження перераховується за поточним курсом валюти до рубля).

Обмежувати максимальну ціну кліка не рекомендовано. Якщо ви хочете контролювати витрату коштів, задайте тижневий бюджет.

Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!