Директ
Довідка
Зворотний зв'язок

Стратегія: тижневий пакет кліків

Стратегія дозволяє отримати фіксовану кількість кліків за мінімальною ціною. Вона зручна для рекламодавців, які хочуть платити за кліки якомога менше, але отримувати бажаний результат.

Під час увімкнення стратегії рекламодавець зазначає кількість кліків, яку він планує отримати за тиждень (від 100 кліків). Система намагатиметься забезпечити потрібну кількість кліків за якомога нижчою ціною. Покази по можливості будуть розтягнуті на весь тиждень.

Для виключення непередбачених витрат рекламодавець може обмежити середню або максимальну ставку за клік — не менше 0,3 грн.

За підсумками календарного тижня кількість кліків не буде перевищувати заданого значення. Якщо рекламодавець встановив максимальну ставку або середню ціну за клік, вони так само не будуть перевищувати заданого значення.

Для ключових фраз можна зазначити пріоритет — низький, середній або високий. Рекламодавець може надати високий пріоритет фразам, які вважає найбільш перспективними. Тоді вони будуть по можливості просуватися на кращі позиції та вимикатися у разі нестачі бюджету в останню чергу.

Стратегія ефективна для кампаній із кількістю кліків за тиждень понад 100. Якщо у кампанії використовуються низькочастотні ключові слова і кількість кліків за тиждень менша 100, можливе відхилення середньої ціни за клік від зазначеного рекламодавцем значення у більшу сторону, але не більше ніж у 2 рази.

Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!