Проблеми з доступом

    Доступ до рекламної кампанії

    Увага.

    Зверніть увагу, що форма призначена тільки для відновлення доступу до рекламних кампаній в Яндекс.Директі.

    Якщо у вас немає рекламної кампанії, будь ласка, повідомте про складнощі, що виникли з авторизацією на Яндексі через іншу форму.

    Спробуйте скористатися підказкою на сторінці відновлення доступу. Під полем Логін або e-mail виникає передбачуваний варіант вашого логіна Можливо, ..., якщо ви нещодавно заходили у свій акаунт з цього ж комп'ютера.

    Якщо відновити доступ не вдалося, повідомте нам про це за допомогою форми нижче. Обов'язково зазначте номер вашої рекламної кампанії, а також будь-яку іншу інформацію, яка дозволить ідентифікувати вас у системі (наприклад, номери оплачених рахунків або виставлених актів).

    Доступ до інтерфейсу Директа

    Якщо вам не вдається зайти на яку-небудь сторінку інтерфейсу Директа, будь ласка, заповніть форму:

    Доступ до керування кампаніями за допомогою XLS

    Якщо в інтерфейсі рекламної кампанії ви бачите повідомлення Доступ до інтерфейсу роботи з файлами табличних форматів тимчасово призупинено, спробуйте виконати такі дії:

    • видаліть файли cookie;
    • очистіть кеш браузера;
    • вимкніть у браузері режим Інкогніто й інші доповнення, що блокують cookie;
    • спробуйте скористатися сервісом в іншому браузері.