Проблеми з доступом

Доступ до рекламної кампанії

Увага.

Зверніть увагу, що форма призначена тільки для відновлення доступу до рекламних кампаній в Яндекс.Директі.

Якщо у вас немає рекламної кампанії, будь ласка, повідомте про складнощі, що виникли з авторизацією на Яндексі через іншу форму.

Спробуйте скористатися підказкою на сторінці відновлення доступу. Під полем Логін або e-mail виникає передбачуваний варіант вашого логіна Можливо, ..., якщо ви нещодавно заходили у свій акаунт з цього ж комп'ютера.

Якщо відновити доступ не вдалося, повідомте нам про це за допомогою форми нижче. Обов'язково зазначте номер вашої рекламної кампанії, а також будь-яку іншу інформацію, яка дозволить ідентифікувати вас у системі (наприклад, номери оплачених рахунків або виставлених актів).

Доступ до інтерфейсу Директа

Якщо вам не вдається зайти на яку-небудь сторінку інтерфейсу Директа, будь ласка, заповніть форму:

Доступ до керування кампаніями за допомогою XLS

Якщо в інтерфейсі рекламної кампанії ви бачите повідомлення Доступ до інтерфейсу роботи з файлами табличних форматів тимчасово призупинено, спробуйте виконати такі дії:

  • видаліть файли cookie;
  • очистіть кеш браузера;
  • вимкніть у браузері режим Інкогніто й інші доповнення, що блокують cookie;
  • спробуйте скористатися сервісом в іншому браузері.