Директ
Довідка
Зворотний зв'язок

Доступ до рекламної кампанії

Увага! 

Зверніть увагу, що форма призначена тільки для відновлення доступу до рекламних кампаній в Яндекс.Директі.

Якщо у вас немає рекламної кампанії, будь ласка, повідомте про складнощі, що виникли з авторизацією на Яндексі через іншу форму.

Спробуйте скористатися підказкою на сторінці відновлення доступу. Під полем Логін або e-mail виникає передбачуваний варіант вашого логіна Можливо, ..., якщо ви нещодавно заходили у свій акаунт з цього ж комп'ютера.

Якщо відновити доступ не вдалося, повідомте нам про це за допомогою форми нижче. Обов'язково зазначте номер вашої рекламної кампанії, а також будь-яку іншу інформацію, яка дозволить ідентифікувати вас у системі (наприклад, номери оплачених рахунків або виставлених актів).

Заповнити форму

Найшвидший і найпростіший спосіб відновити доступ до ваших рекламних кампаній — автоматичне відновлення пароля. Перейдіть за посиланням Згадати пароль і виберіть один із запропонованих варіантів відновлення доступу. Наприклад, дайте відповідь на секретне питання, яке ви зазначили під час реєстрації.

Якщо з першого разу відновити доступ не вдалося, спробуйте інші варіанти написання відповіді на секретне питання, змініть розкладку. Можна також скористатися іншими способами відновлення — додатковою електронною адресою або безкоштовним SMS-повідомлення на ваш мобільний телефон, якщо ви зазначали його заздалегідь у налаштуваннях акаунту.

Якщо ви впевнені, що все зробили правильно, але ввійти у свій акаунт не вдається, заповніть форму на сторінці «Я забув пароль».

Також у деяких випадках ми можемо перенести рекламні кампанії на інший логін, якщо відновити пароль переліченими способами не вдасться. Заповніть форму нижче, і ми надішлемо вам подальші інструкції.

Хочу перенести кампанію на інший логін, відновити пароль не вдалося
Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!