Запитання про керування ціною кліка

Розрахунок ціни кліка

Вартість кліків у Директі не фіксована, а визначається в результаті торгів між рекламодавцями. Ціна кліка — це ставка, за якою ваші оголошення братимуть участь в аукціоні. Для автоматичних стратегій ціна кліків визначається автоматично відповідно до заданих параметрів, а для стратегій із ручним керуванням ви можете призначати ціни кліків самостійно на сторінці кампанії у полі Ціна кліка, макс. Встановлюючи ставки для показів на пошуку, ви можете орієнтуватися на зазначені в інтерфейсі ціни.

Ціна кліка для конкретної позиції — це прогноз розміру ставки, яка дозволить вашому оголошенню потрапити на цю позицію. Прогноз будується виходячи із поточної ситуації, та не враховує деяких факторів, таких як корегування ставок і конкурувальні оголошення з інших регіонів з увімкненим розширеним географічним таргетингом. Тому в деяких випадках оголошення може не потрапити на бажану позицію, навіть якщо вашої ставки для цього достатньо.

Розмір ставки за замовчуванням

Мінімальна ціна кліка в Директі становить 0,08 грн.

Ціна не відповідає моїм очікуванням

Мінімальна ціна на пошуку

Мінімальна ціна на пошуку — це ставка, за якої можливі покази оголошення на сторінках результатів пошуку Яндекса, пошукових сервісів Яндекса.

Для внутрішньої оцінки ефективності в системі використовується додатковий параметр, що впливає на мінімальну ціну за клік, що діє на пошуку. Значення цього параметра залежить від великої кількості показників, які перераховуються в режимі реального часу у процесі роботи рекламних кампаній. До основних показників належать загальні статистичні дані за рекламованим доменом або номером телефону (якщо він є у «віртуальній візитці»).

Якщо ефективність кампаній виявиться нижчою від певного рівня, мінімальну ціну за клік, що діє на пошуку, буде автоматично збільшено. Після цього у разі підвищення якості реклами вона буде автоматично зменшуватися, поки не знизиться до 0,08 грн (0,01 у. о.).

При виставленні ціни за клік, яка нижча за мінімальну діючу на пошуку, покази оголошень будуть тривати лише на сайтах — учасниках Рекламної мережі Яндекса і на сторінці «Усі оголошення».

Щоб відновити покази на сторінках результатів пошуку, необхідно спочатку збільшити ціну кліка, а потім підвищити ефективність рекламних кампаній. При цьому мінімальна, діюча на пошуку, ціна може почати знижуватися і знову дорівнювати 0,08 грн.

Способи підвищення ефективності рекламної кампанії.

Увага.

У разі підвищення мінімальної ціни, що діє на пошуку, ціну за клік буде підвищено до потрібного рівня, якщо ваша ставка дозволить таке підвищення.