Директ
Довідка

Запитання про керування ціною кліка

Розрахунок ціни кліка

Вартість кліків у Директі не фіксована, а визначається в результаті торгів між рекламодавцями. Ціна кліка — це ставка, за якою ваші оголошення братимуть участь в аукціоні. Для автоматичних стратегій ціна кліків визначається автоматично відповідно до заданих параметрів, а для стратегій із ручним керуванням ви можете призначати ціни кліків самостійно на сторінці кампанії у полі Ціна кліка, макс. Встановлюючи ставки для показів на пошуку, ви можете орієнтуватися на зазначені в інтерфейсі ціни.

Ціна кліка для конкретної позиції — це прогноз розміру ставки, яка дозволить вашому оголошенню потрапити на цю позицію. Прогноз будується виходячи із поточної ситуації, та не враховує деяких факторів, таких як корегування ставок і конкурувальні оголошення з інших регіонів з увімкненим розширеним географічним таргетингом. Тому в деяких випадках оголошення може не потрапити на бажану позицію, навіть якщо вашої ставки для цього достатньо.

Правила розрахунку цін позицій гарантії та спецрозміщення

Ціна кожної позиції залежить від конкуренції з іншими рекламодавцями за цією ключовою фразою. Тому ціни позицій відрізняються для різних фраз і можуть змінюватися з часом.

  • Для текстово-графічних оголошень ціни позицій та списувані ціни розраховуються за пошуковими запитами, що збігаються із ключовою фразою. Наприклад, якщо ви призначили ціну 1-го місця для фрази купити сірники, то на запит купити камінні сірники оголошення може взагалі не потрапити у гарантовані покази.

  • Для реклами мобільних програм ціни позицій і списувані ціни розраховуються за всіма пошуковими запитами, що містять ключову фразу. Наприклад, під час розрахунку цін за фразою купити сірники враховується конкуренція за пошуковими запитами купити сірники, купити камінні сірники, купити мисливські сірники тощо.

Якщо у вашій фразі є стоп-слова, а в запиті користувача їх немає, потрапляння на вибрану позицію не гарантовано. Наприклад, навіть якщо ставки для фрази курси зі створення сайтів достатньо для потрапляння у спецрозміщення, на запит користувача курси створення сайтів ваше оголошення може опинитися у блоці гарантованих показів.

Також на ціну позиції показу впливають:

  • показники ваших оголошень за цією ключовою фразою: коефіцієнт якості та прогнозу клікабельності (CTR) у конкретному показі;

  • показники конкурувальних оголошень за цією ж ключовою фразою з тими ж регіонами показу, що і у вашого оголошення: їх ставки, коефіцієнти якості та прогнози CTR у цьому ж показі.

Під час розрахунку прогнозу CTR враховуються покази та кліки всіх оголошень у групі на цю ключову фразу за останні 28 днів.

Прогноз CTR розраховується окремо для гарантованих показів та спецрозміщення: під час розрахунку цін позицій у гарантії враховується прогноз CTR у блоці гарантованих показів, а під час розрахунку цін позицій спецрозміщення враховується прогноз CTR у блоці спецрозміщення. В інтерфейсі Директа відображається узагальнений прогноз CTR.

Коефіцієнт якості враховує безліч факторів: релевантність оголошення запитові, статистичні дані за ключовою фразою і оголошенням, релевантність оголошення сторінці сайту, на яку веде посилання, тощо.

Ціни позицій та списувані ціни розраховуються для всіх активних оголошень групи. Якщо у групі немає жодного активного оголошення, то ціни розраховуються для всіх оголошень у групі.

Увага! 

Блоки спецрозміщення і гарантовані покази мають пороги входу, що не залежать від наявності конкуруючих оголошень. Можлива ситуація, коли в них не потрапляє жодне оголошення.

Докладну інформацію про умови показу оголошень у Директі читайте на сторінці Правила показу.

Після початку кампанії ціна входу в гарантію або у спецрозміщення стала рости

Це означає, що у вашого оголошення дуже низький CTR. Щоб зменшити ціну входу, ви можете поліпшити текст і уточнити умови показу оголошення. Докладніше про те, що конкретно можна зробити, написано в розділі Як підвищити ефективність рекламної кампанії?

Вплив географічного та часового таргетингу

У формуванні прогнозу цін позицій у результатах пошуку беруть участь лише оголошення з тих же регіонів показу, які вибрано для вашого оголошення або кампанії. Оголошення з інших регіонів (з увімкненим розширеним географічним таргетингом), що підходять для показу, беруть участь у торгах, але не враховуються у прогнозі цін позицій.

Якщо відповідно до часового таргетингу оголошення не показується, то ставки за ключовими фразами цього оголошення все одно враховуватимуться під час розрахунку прогнозу цін позицій в інтерфейсі Директа. Для текстово-графічних кампаній ви можете вимкнути урахування конкурувальних оголошень, які автоматично зупинено часовим таргетингом.

Вимкнення врахування зупинених оголошень

У текстово-графічних кампаніях ви можете вимкнути врахування конкурувальних оголошень, які автоматично зупинено часовим таргетингом, у прогнозі цін позицій в інтерфейсі Директа. Для цього на сторінці параметрів кампанії у блоці спеціальних налаштувань увімкніть опцію Не враховувати автоматично зупинені оголошення конкурентів під час виставлення ставок. Майте на увазі, що при цьому ціни на позиції можуть значно змінюватися впродовж дня. Це може призвести до частого непотрапляння вашого оголошення на бажані позиції показу.

Механізм врахування ставок конкурентів під час визначення ціни позицій показу описано у розділі Як працює аукціон у Директі.

Ціна на пошуку

На сторінці кампанії у полі Ціна на пошуку зазначається ціна, яку може бути знято в поточний момент у разі кліка на оголошення зі сторінки результатів пошуку на запит, який точно відповідає ключовій фразі (без урахування стоп-слів). Ціна на пошуку відображається тільки для текстово-графічних оголошень. Якщо у групі кілька оголошень, в інтерфейсі відображається узагальнена ціна на пошуку для всіх активних оголошень групи.

При цьому ціна, що діє на пошуку, може бути:

  • нижчою від ціни входу в гарантовані покази: оголошення показується в ротації з оголошеннями інших рекламодавців на позиціях динамічних показів;

  • нижчою від ціни першого місця: оголошення показується в гарантованих показах на одній із позицій з 2-ї по 4-ту;

  • може дорівнювати ціні 1-го місця: оголошення показується на першій позиції у гарантованих показах;

  • нижчою від ціни входу у спецрозміщення: оголошення показується на першому місці, але в деяких регіонах геотаргетингу оголошення показується у спецрозміщенні;

  • нижчою від ціни 2-го спецрозміщення: оголошення показується у спецрозміщенні на 3-му місці, але в деяких регіонах оголошення показується на 2-му спецрозміщенні.

  • нижчою від ціни 1-го спецрозміщення: оголошення показується у спецрозміщенні на 2-му чи 3-му місці, але в деяких регіонах оголошення показується на 1-му спецрозміщенні.

Списувана ціна кліка динамічно змінюватиметься у межах виставленої максимальної ставки під час кожного показу оголошення. На списувану ціну впливатимуть кількість конкурентів, їхні ставки, прогнози CTR, географія та час показів оголошення на конкретний запит.

Замість ціни за клік показується пріоритет

Імовірно, ви увімкнули автоматичну стратегію керування ставками (наприклад, Тижневий бюджет). Її робота полягає в тому, щоб автоматично вести рекламну кампанію на основі заданих налаштувань та обмежень. Ви не можете керувати величиною ставок для кожної ключової фрази, але можете встановити їх пріоритети і загальне обмеження — величину максимальної ціни кліка для всіх ключових фраз рекламної кампанії.

Розмір ставки за замовчуванням

Мінімальна ціна кліка в Директі становить 0,08 грн.

Під час створення оголошення було підставлено ставку, більшу за мінімальну ціну кліка

Ви можете змінити запропоновану за замовчуванням ставку і призначити ту ціну, яку готові платити, починаючи з 0,08 грн.

Ставка для входу в гарантію дуже велика, хоча конкурентів немає

Ставка враховує конкурентів за всіма вибраними вами регіонами показу. Якщо ви не бачите конкурентів в одному регіоні, вони можуть бути в інших вибраних вами регіонах. Ціни в інтерфейсі вибираються таким чином, щоб забезпечити вашому оголошенню задані позиції у всіх регіонах згідно зі встановленим вами геотаргетингом.

Ціна не відповідає моїм очікуванням

Ціна входу в гарантію збігається з ціною 1-го місця

Це може статися з таких причин:

  • За вибраною ключовою фразою ваше оголошення єдине. У цьому випадку ціна 1-го місця та ціна входу в гарантію можуть збігатися з мінімальною ціною за клік. Ціна входу у спецрозміщення може бути вищою.

  • Усі рекламодавці, оголошення яких було відібрано для показу у блоці гарантованих показів за вибраною вами ключовою фразою, вибрали розміщення на останніх позиціях блоку.

Я не бачу конкуренції на запит, але ставка для входу у спецрозміщення дуже висока

Ціна входу у спецрозміщення залежить від прогнозу CTR вашої ключової фрази та оголошення, але також є поріг входу для розміщення на цій позиції, що не залежить від наявності конкурентів. Чим вищим буде прогноз CTR вашої ключової фрази, тим більше знижуватиметься поріг входу на позиції спецрозміщення.

Доступна лише 1 позиція спецрозміщення, хоча на 2 і 3 позиції нікого немає

У спецрозміщенні є поріг входу, який не залежить від наявності конкурентів. Якщо ставки в оголошеннях нижчі порогу входу — ці оголошення не можуть потрапити у спецрозміщення. Якщо ставки вищі порогу входу, то оголошення для показу відбираються за комбінацією таких показників:

  • ставка;

  • прогноз CTR у конкретному показі;

  • коефіцієнт якості.

Можлива ситуація, коли комбінація порогу входу, прогнозу CTR і коефіцієнта якості вашого оголошення перевищує комбінацію показників оголошення на 1 позиції спецрозміщення. У цьому випадку щойно ваша ставка перевищить поріг входу, ваше оголошення потрапить на 1 позицію спецрозміщення.

Кліки за «старими» цінами після увімкнення кампанії

Кліки за «старою» ціною можуть відбутися, якщо ви змінили ставку в зупиненій кампанії, а потім перезапустили її. Активація нових ставок займає близько 30 хвилин. У цей час кліки оплачуються за старою ціною, виставленою до зупинки кампанії.

Мінімальна ціна на пошуку

Мінімальна ціна на пошуку — це ставка, за якої можливі покази оголошення на сторінках результатів пошуку Яндекса, пошукових сервісів Яндекса.

Для внутрішньої оцінки ефективності в системі використовується додатковий параметр, що впливає на мінімальну ціну за клік, що діє на пошуку. Значення цього параметра залежить від великої кількості показників, які перераховуються в режимі реального часу у процесі роботи рекламних кампаній. До основних показників належать загальні статистичні дані за рекламованим доменом або номером телефону (якщо він є у «віртуальній візитці»).

Якщо ефективність кампаній виявиться нижчою від певного рівня, мінімальну ціну за клік, що діє на пошуку, буде автоматично збільшено. Після цього у разі підвищення якості реклами вона буде автоматично зменшуватися, поки не знизиться до 0,08 грн (0,01 у. о.).

При виставленні ціни за клік, яка нижча за мінімальну діючу на пошуку, покази оголошень будуть тривати лише на сайтах — учасниках Рекламної мережі Яндекса і на сторінці «Усі оголошення».

Щоб відновити покази на сторінках результатів пошуку, необхідно спочатку збільшити ціну кліка, а потім підвищити ефективність рекламних кампаній. При цьому мінімальна, діюча на пошуку, ціна може почати знижуватися і знову дорівнювати 0,08 грн.

Способи підвищення ефективності рекламної кампанії.

Увага! 

У разі підвищення мінімальної ціни, що діє на пошуку, ціну за клік буде підвищено до потрібного рівня, якщо ваша ставка дозволить таке підвищення.

Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!