Директ
Довідка
Зворотний зв'язок

Розрахунок ціни кліка

Вартість кліків у Директі не фіксована, а визначається в результаті торгів між рекламодавцями. Ціна кліка — це ставка, за якою ваші оголошення братимуть участь в аукціоні. Для автоматичних стратегій ціна кліків визначається автоматично відповідно до заданих параметрів, а для стратегій із ручним керуванням ви можете призначати ціни кліків самостійно на сторінці кампанії у полі Ціна кліка, макс. Встановлюючи ставки для показів на пошуку, ви можете орієнтуватися на зазначені в інтерфейсі ціни.

Ціна кліка для конкретної позиції — це прогноз розміру ставки, яка дозволить вашому оголошенню потрапити на цю позицію. Прогноз будується виходячи із поточної ситуації, та не враховує деяких факторів, таких як корегування ставок і конкурувальні оголошення з інших регіонів з увімкненим розширеним географічним таргетингом. Тому в деяких випадках оголошення може не потрапити на бажану позицію, навіть якщо вашої ставки для цього достатньо.

Правила розрахунку цін позицій гарантії та спецрозміщення

Ціна кожної позиції залежить від конкуренції з іншими рекламодавцями за цією ключовою фразою. Тому ціни позицій відрізняються для різних фраз і можуть змінюватися з часом.

  • Для текстово-графічних оголошень ціни позицій та списувані ціни розраховуються за пошуковими запитами, що збігаються із ключовою фразою. Наприклад, якщо ви призначили ціну 1-го місця для фрази купити сірники, то на запит купити камінні сірники оголошення може взагалі не потрапити у гарантовані покази.

  • Для реклами мобільних програм ціни позицій і списувані ціни розраховуються за всіма пошуковими запитами, що містять ключову фразу. Наприклад, під час розрахунку цін за фразою купити сірники враховується конкуренція за пошуковими запитами купити сірники, купити камінні сірники, купити мисливські сірники тощо.

Якщо у вашій фразі є стоп-слова, а в запиті користувача їх немає, потрапляння на вибрану позицію не гарантовано. Наприклад, навіть якщо ставки для фрази курси зі створення сайтів достатньо для потрапляння у спецрозміщення, на запит користувача курси створення сайтів ваше оголошення може опинитися у блоці гарантованих показів.

Також на ціну позиції показу впливають:

  • показники ваших оголошень за цією ключовою фразою: коефіцієнт якості та прогнозу клікабельності (CTR) у конкретному показі;

  • показники конкурувальних оголошень за цією ж ключовою фразою з тими ж регіонами показу, що і у вашого оголошення: їх ставки, коефіцієнти якості та прогнози CTR у цьому ж показі.

Під час розрахунку прогнозу CTR враховуються покази та кліки всіх оголошень у групі на цю ключову фразу за останні 28 днів.

Прогноз CTR розраховується окремо для гарантованих показів та спецрозміщення: під час розрахунку цін позицій у гарантії враховується прогноз CTR у блоці гарантованих показів, а під час розрахунку цін позицій спецрозміщення враховується прогноз CTR у блоці спецрозміщення. В інтерфейсі Директа відображається узагальнений прогноз CTR.

Коефіцієнт якості враховує безліч факторів: релевантність оголошення запитові, статистичні дані за ключовою фразою і оголошенням, релевантність оголошення сторінці сайту, на яку веде посилання, тощо.

Ціни позицій та списувані ціни розраховуються для всіх активних оголошень групи. Якщо у групі немає жодного активного оголошення, то ціни розраховуються для всіх оголошень у групі.

Увага! 

Блоки спецрозміщення і гарантовані покази мають пороги входу, що не залежать від наявності конкуруючих оголошень. Можлива ситуація, коли в них не потрапляє жодне оголошення.

Докладну інформацію про умови показу оголошень у Директі читайте на сторінці Правила показу.

Після початку кампанії ціна входу в гарантію або у спецрозміщення стала рости

Це означає, що у вашого оголошення дуже низький CTR. Щоб зменшити ціну входу, ви можете поліпшити текст і уточнити умови показу оголошення. Докладніше про те, що конкретно можна зробити, написано в розділі Як підвищити ефективність рекламної кампанії?

Вплив географічного та часового таргетингу

У формуванні прогнозу цін позицій у результатах пошуку беруть участь лише оголошення з тих же регіонів показу, які вибрано для вашого оголошення або кампанії. Оголошення з інших регіонів (з увімкненим розширеним географічним таргетингом), що підходять для показу, беруть участь у торгах, але не враховуються у прогнозі цін позицій.

Якщо відповідно до часового таргетингу оголошення не показується, то ставки за ключовими фразами цього оголошення все одно враховуватимуться під час розрахунку прогнозу цін позицій в інтерфейсі Директа. Для текстово-графічних кампаній ви можете вимкнути урахування конкурувальних оголошень, які автоматично зупинено часовим таргетингом.

Вимкнення врахування зупинених оголошень

У текстово-графічних кампаніях ви можете вимкнути врахування конкурувальних оголошень, які автоматично зупинено часовим таргетингом, у прогнозі цін позицій в інтерфейсі Директа. Для цього на сторінці параметрів кампанії у блоці розширених налаштувань встановіть прапорець не враховувати автоматично зупинені оголошення конкурентів. Майте на увазі, що при цьому ціни на позиції можуть значно змінюватися впродовж дня. Це може призвести до частого непотрапляння вашого оголошення на бажані позиції показу.

Механізм врахування ставок конкурентів під час визначення ціни позицій показу описано у розділі Як працює аукціон у Директі.

Ціна на пошуку

На сторінці кампанії у полі Ціна на пошуку зазначається ціна, яку може бути знято в поточний момент у разі кліка на оголошення зі сторінки результатів пошуку на запит, який точно відповідає ключовій фразі (без урахування стоп-слів). Ціна на пошуку відображається тільки для текстово-графічних оголошень. Якщо у групі кілька оголошень, в інтерфейсі відображається узагальнена ціна на пошуку для всіх активних оголошень групи.

При цьому ціна, що діє на пошуку, може бути:

  • нижчою від ціни входу в гарантовані покази: оголошення показується в ротації з оголошеннями інших рекламодавців на позиціях динамічних показів;

  • нижчою від ціни першого місця: оголошення показується в гарантованих показах на одній із позицій з 2-ї по 4-ту;

  • може дорівнювати ціні 1-го місця: оголошення показується на першій позиції у гарантованих показах;

  • нижчою від ціни входу у спецрозміщення: оголошення показується на першому місці, але в деяких регіонах геотаргетингу оголошення показується у спецрозміщенні;

  • нижчою від ціни 2-го спецрозміщення: оголошення показується у спецрозміщенні на 3-му місці, але в деяких регіонах оголошення показується на 2-му спецрозміщенні.

  • нижчою від ціни 1-го спецрозміщення: оголошення показується у спецрозміщенні на 2-му чи 3-му місці, але в деяких регіонах оголошення показується на 1-му спецрозміщенні.

Списувана ціна кліка динамічно змінюватиметься у межах виставленої максимальної ставки під час кожного показу оголошення. На списувану ціну впливатимуть кількість конкурентів, їхні ставки, прогнози CTR, географія та час показів оголошення на конкретний запит.

Замість ціни за клік показується пріоритет

Імовірно, ви увімкнули автоматичну стратегію керування ставками (наприклад, Тижневий бюджет). Її робота полягає в тому, щоб автоматично вести рекламну кампанію на основі заданих налаштувань та обмежень. Ви не можете керувати величиною ставок для кожної ключової фрази, але можете встановити їх пріоритети і загальне обмеження — величину максимальної ціни кліка для всіх ключових фраз рекламної кампанії.

Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!