Директ
Довідка
Зворотний зв'язок

Розрахунок ціни кліка

Правила розрахунку ціни входу в гарантію та у спецрозміщення

Ціна кожної позиції залежить від конкуренції з іншими рекламодавцями за цією ключовою фразою. Тому ціна позиції відрізняється для різних фраз.

На ціну позиції показу впливають:

  • показники ваших оголошень за цією ключовою фразою: CTR, коефіцієнт якості;

  • показники всіх конкуруючих оголошень (включаючи товарні пропозиції Яндекс.Маркету) за цією ж ключовою фразою: CTR, коефіцієнт якості та ставки.

Під час розрахунку CTR враховуються покази та кліки всіх оголошень у групі на цю ключову фразу за останні 28 днів. Якщо статистичних даних недостатньо, використовується прогноз.

CTR розраховується окремо для гарантованих показів і спецрозміщення: під час розрахунку ціни входу в гарантію і ціни 1-го місця враховується CTR у блоці гарантованих показів, а під час розрахунку ціни входу у спецрозміщення, 1-го і 2-го місця у спецрозміщенні враховується CTR у блоці спецрозміщення. В інтерфейсі Директа відображається узагальнений CTR.

Коефіцієнт якості враховує безліч факторів: релевантність оголошення запитові, статистичні дані за ключовою фразою і оголошенням, релевантність оголошення сторінці сайту, на яку веде посилання, тощо.

Ціни позицій та списувані ціни розраховуються для всіх активних оголошень групи. Якщо у групі немає жодного активного оголошення, то ціни розраховуються для всіх оголошень у групі.

Алгоритм розрахунку цін позицій залежить від типу кампанії:

  • Для текстово-графічних оголошень ціни позицій і списувані ціни розраховуються за пошуковими запитами, що збігаються із ключовою фразою (без стоп-слів). Наприклад, якщо ви призначили ціну 1-го місця для фрази купити сірники, то на запит купити камінні сірники оголошення може взагалі не потрапити у гарантовані покази.

  • Для реклами мобільних програм ціни позицій і списувані ціни розраховуються за всіма пошуковими запитами, що містять ключову фразу (без стоп-слів). Наприклад, під час розрахунку цін за фразою купити сірники враховується конкуренція за пошуковими запитами купити сірники, купити камінні сірники, купити мисливські сірники тощо.

Увага! 

Блоки спецрозміщення і гарантовані покази мають пороги входу, що не залежать від наявності конкуруючих оголошень. Можлива ситуація, коли в них не потрапляє жодне оголошення.

Будь ласка, прочитайте правила показу. Правила містять докладну інформацію про умови показу оголошень.

Після початку кампанії ціна входу в гарантію або у спецрозміщення стала рости

Це означає, що у вашого оголошення дуже низький CTR. Щоб зменшити ціну входу, ви можете поліпшити текст і уточнити умови показу оголошення. Докладніше про те, що конкретно можна зробити, написано в розділі Як підвищити ефективність рекламної кампанії?

Вплив географічного та часового таргетингу

Ключові фрази конкурують за величиною ставки тільки в тих регіонах, у яких вони показуються.

Якщо згідно з часовим таргетингом оголошення не показується, то ставки за ключовими фразами цього оголошення все одно будуть враховуватися під час розрахунку ціни входу в гарантовані покази, у спецрозміщення і ціни першого місця. Ви можете вимкнути врахування конкуруючих оголошень, які автоматично зупинено часовим таргетингом у момент перегляду і редагування вами цін на клік. Майте на увазі, що при цьому ціни на позиції можуть значно змінюватися впродовж дня. Це може призвести до частого непотрапляння вашого оголошення на бажані позиції показу.

Вплив оголошень конкурентів

В інтерфейсі Яндекс.Директа під час розрахунку цін на позиції враховуються всі оголошення конкурентів за цією ключовою фразою.

Для текстово-графічних кампаній ви можете вимкнути врахування конкуруючих оголошень, які автоматично зупинено часовим таргетингом на момент перегляду та редагування вами цін на клік. Майте на увазі, що при цьому ціни на позиції можуть значно змінюватися впродовж дня. Це може призвести до частого непотрапляння вашого оголошення на бажані позиції показу.

Механізм врахування ставок конкурентів під час визначення ціни позицій показу описано у розділі Як працює аукціон у Директі.

Ціна на пошуку

На сторінці призначення ставок у полі Ціна на пошуку зазначається ціна, яку може бути знято в поточний момент у разі кліка на оголошення зі сторінки результатів пошуку на запит, який точно відповідає ключовій фразі (без урахування стоп-слів). Ціна на пошуку відображається тільки для текстово-графічних оголошень.

Під час кожного показу ціна автоматично знижуватиметься так, щоб забезпечити вашому оголошенню найкращу можливу позицію без переплати з урахуванням конкретного запиту, географічного регіону і часового таргетингу.

Якщо у групі кілька оголошень, в інтерфейсі відображається узагальнена ціна на пошуку для всіх активних оголошень групи, що забезпечує найкращу позицію для більшості оголошень, що мають найкращі показники клікабельності.

При цьому ціна, що діє на пошуку, може бути:

  • нижчою від ціни входу в гарантовані покази: оголошення показується в ротації з оголошеннями інших рекламодавців на позиціях динамічних показів;

  • нижчою від ціни першого місця: оголошення показується в гарантованих показах на одній із позицій з 2-ї по 4-ту;

  • може дорівнювати ціні 1-го місця: оголошення показується на першій позиції у гарантованих показах;

  • нижчою від ціни входу у спецрозміщення: оголошення показується на першому місці, але в деяких регіонах геотаргетингу оголошення показується у спецрозміщенні;

  • нижчою від ціни 2-го спецрозміщення: оголошення показується у спецрозміщенні на 3-му місці, але в деяких регіонах оголошення показується на 2-му спецрозміщенні.

  • нижчою від ціни 1-го спецрозміщення: оголошення показується у спецрозміщенні на 2-му чи 3-му місці, але в деяких регіонах оголошення показується на 1-му спецрозміщенні.

Ціна, що списується з рекламодавця, буде динамічно змінюватися в межах виставленої максимальної ставки залежно від кількості конкурентів, їх ставок, CTR, географії та часу показів на певні задані користувачем запити, під час кожного показу оголошення.

Замість ціни за клік показується пріоритет

Імовірно, ви увімкнули автоматичну стратегію керування ставками (наприклад, Тижневий бюджет). Її робота полягає в тому, щоб автоматично вести рекламну кампанію на основі заданого бюджету. Ви не можете керувати величиною ставок для кожної ключової фрази, але можете встановити їх пріоритети і загальне обмеження — величину максимальної ціни кліка для всіх ключових фраз рекламної кампанії.

Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!