Директ
Довідка
Зворотний зв'язок

Мінімальна ціна на пошуку

Мінімальна ціна на пошуку — це ціна за клік, за якої можливі покази оголошення на сторінках результатів пошуку Яндекса, пошукових сервісів Яндекса.

Для внутрішньої оцінки ефективності в системі використовується додатковий параметр, що впливає на мінімальну ціну за клік, що діє на пошуку. Значення цього параметра залежить від великої кількості показників, які перераховуються в режимі реального часу у процесі роботи рекламних кампаній. До основних показників належать загальні статистичні дані за рекламованим доменом або номером телефону (якщо він є у «віртуальній візитці»).

Якщо ефективність кампаній виявиться нижчою від певного рівня, мінімальну ціну за клік, що діє на пошуку, буде автоматично збільшено. Після цього у разі підвищення якості реклами вона буде автоматично зменшуватися, поки не знизиться до 0,08 грн (0,01 у. о.).

При виставленні ціни за клік, яка нижча за мінімальну діючу на пошуку, покази оголошень будуть тривати лише на сайтах — учасниках Рекламної мережі Яндекса і на сторінці «Усі оголошення».

Щоб відновити покази на сторінках результатів пошуку, необхідно спочатку збільшити ціну кліка, а потім підвищити ефективність рекламних кампаній. При цьому мінімальна, діюча на пошуку, ціна може почати знижуватися і знову дорівнювати 0,08 грн.

Способи підвищення ефективності рекламної кампанії.

Увага! 

У разі підвищення мінімальної ціни, що діє на пошуку, ціну за клік буде підвищено до потрібного рівня, якщо ваша ставка дозволить таке підвищення.

Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!