Директ
Довідка
Зворотний зв'язок

Ціна не відповідає моїм очікуванням

Ціна входу в гарантію збігається з ціною 1-го місця

Це може статися з таких причин:

  • За вибраною ключовою фразою ваше оголошення єдине. У цьому випадку ціна 1-го місця та ціна входу в гарантію можуть збігатися з мінімальною ціною за клік. Ціна входу у спецрозміщення може бути вищою.

  • Усі рекламодавці, оголошення яких було відібрано для показу у блоці гарантованих показів за вибраною вами ключовою фразою, вибрали розміщення на останніх позиціях блоку.

Я не бачу конкуренції на запит, але ставка для входу у спецрозміщення дуже висока

Ціна входу у спецрозміщення залежить від прогнозу CTR вашої ключової фрази та оголошення, але також є поріг входу для розміщення на цій позиції, що не залежить від наявності конкурентів. Чим вищим буде прогноз CTR вашої ключової фрази, тим більше знижуватиметься поріг входу на позиції спецрозміщення.

Доступна лише 1 позиція спецрозміщення, хоча на 2 і 3 позиції нікого немає

У спецрозміщенні є поріг входу, який не залежить від наявності конкурентів. Якщо ставки в оголошеннях нижчі порогу входу — ці оголошення не можуть потрапити у спецрозміщення. Якщо ставки вищі порогу входу, то оголошення для показу відбираються за комбінацією таких показників:

  • ставка;

  • прогноз CTR у конкретному показі;

  • коефіцієнт якості.

Можлива ситуація, коли комбінація порогу входу, прогнозу CTR і коефіцієнта якості вашого оголошення перевищує комбінацію показників оголошення на 1 позиції спецрозміщення. У цьому випадку щойно ваша ставка перевищить поріг входу, ваше оголошення потрапить на 1 позицію спецрозміщення.

Кліки за «старими» цінами після увімкнення кампанії

Кліки за «старою» ціною можуть відбутися, якщо ви змінили ставку в зупиненій кампанії, а потім перезапустили її. Активація нових ставок займає близько 30 хвилин. У цей час кліки оплачуються за старою ціною, виставленою до зупинки кампанії.

Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!