Директ
Довідка

Претензії щодо реклами

У мене виникли претензії до реклами, розміщеної в Директі

За умовами оферти на надання послуг Яндекс.Директа, рекламодавці самі визначають зміст і умови розміщення своєї реклами і несуть відповідальність за відповідність реклами закону. Тому, якщо у вас виникли претензії до реклами, розміщеної у Яндекс.Директі, будь ласка, звертайтеся до рекламодавця, який розмістив її. Потрібні вам контактні дані можна знайти за посиланням, яке є в оголошенні (на сайт або візитку).

Якщо ви хочете додатково проінформувати Яндекс, будь ласка, напишіть нам офіційного листа на адресу: 65026, Одеса, Польський узвіз, 11, БЦ «Морський-2», ТОВ «Яндекс.Україна». У листі зазначте:

  • найменування вашої організації, включаючи організаційно-правову форму (або ваші ПІБ);

  • опис конкретної реклами, що послужила основою для надсилання вашого листа, в тому числі: текст рекламного оголошення, сайт, на який веде посилання, а також, якщо це суттєво для цієї ситуації, умови розміщення, наприклад ключові фрази, таргетинг тощо;

  • опис причин, з яких ви вважаєте зазначену рекламу некоректною, з посиланнями на норми чинного законодавства і документи, що підтверджують вашу позицію.

Підпишіть лист і додайте копії документів, на які ви посилаєтеся.

Ваші листи обов'язково будуть розглянуті. За підсумками розгляду буде вжито усі заходи, що залежать від Яндекса, для врегулювання ситуації. Але не варто забувати, що можливості Яндекса як розповсюджувача реклами впливати на ситуацію обмежені законом.

Як заборонити конкурентам використовувати певні ключові фрази?

Ключові фрази не є частиною реклами, вони — лише одна з умов показу рекламних оголошень. Закон не містить жодних спеціальних вимог, обмежень або заборон на використання ключових фраз. Це стосується і ключових фраз, що повністю або частково збігаються з чиїмись товарними знаками. Більше того, в Україні декларується свобода економічної діяльності та недопущення обмеження конкуренції. Приймати рішення про законність або незаконність чиїхось дій у такій ситуації Яндекс не має права. Тому Яндекс утримується від втручання у подібні суперечки. Будь ласка, звертайтеся з такими вимогами безпосередньо до рекламодавців.

Поскаржитися на видачу Директа

Не можу знайти своє оголошення

Якщо ви не можете знайти своє оголошення на видачі Директа або воно відображається некоректно, перейдіть у розділ Проблеми з показами.

Контент мого сайту скопійовано

Яндекс не має повноважень, що дозволяють видаляти, доповнювати або змінювати зміст сайтів, що належать третім особам. З цим питанням вам слід звернутися безпосередньо до власників сайтів, на яких ви знайшли скопійований контент.

На мою думку, діяльність рекламованої організації не відповідає законодавству

Розслідування правопорушень або злочинів, а також визнання вини третіх осіб у скоєнні правопорушень або злочинів не входить у компетенцію Яндекса — для вирішення цього питання ви можете звернутися до правоохоронних і судових органів.

На видачі Директа одночасно показуються різні оголошення від однієї організації

Якщо ви помітили, що на видачі Директа одночасно є подібні сайти, будь ласка, повідомте нам про це через спеціальну форму.

Зміст оголошення не відповідає Вимогам до рекламних матеріалів

Якщо ви вважаєте, що зміст рекламного оголошення в Директі не відповідає Вимогам до рекламних матеріалів, повідомте нам про це через форму нижче.

Обов'язково заповніть поле «Посилання із заголовка оголошення». Ця інформація потрібна, щоб ми могли знайти і повторно перевірити рекламні матеріали.

Обмеження. Заявки без коректного посилання із заголовка оголошення розглядатися не будуть. Щоб скопіювати посилання, натисніть на заголовок оголошення правою кнопкою миші і виберіть пункт «Копіювати посилання».
Заповнити форму
Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!