Директ
Довідка
Зворотний зв'язок

Як заборонити конкурентам використовувати певні ключові фрази?

Ключові фрази не є частиною реклами, вони — лише одна з умов показу рекламних оголошень. Закон не містить жодних спеціальних вимог, обмежень або заборон на використання ключових фраз. Це стосується і ключових фраз, що повністю або частково збігаються з чиїмись товарними знаками. Більше того, в Україні декларується свобода економічної діяльності та недопущення обмеження конкуренції. Приймати рішення про законність або незаконність чиїхось дій у такій ситуації Яндекс не має права. Тому Яндекс утримується від втручання у подібні суперечки. Будь ласка, звертайтеся з такими вимогами безпосередньо до рекламодавців.

Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!