Директ
Довідка
Зворотний зв'язок

У мене виникли претензії до реклами, розміщеної в Директі

За умовами оферти на надання послуг Яндекс.Директа, рекламодавці самі визначають зміст і умови розміщення своєї реклами і несуть відповідальність за відповідність реклами закону. Тому, якщо у вас виникли претензії до реклами, розміщеної у Яндекс.Директі, будь ласка, звертайтеся до рекламодавця, який розмістив її. Потрібні вам контактні дані можна знайти за посиланням, яке є в оголошенні (на сайт або візитку).

Якщо ви хочете додатково проінформувати Яндекс, будь ласка, напишіть нам офіційного листа на адресу: 65026, Одеса, Польський узвіз, 11, БЦ «Морський-2», ТОВ «Яндекс.Україна». У листі зазначте:

  • найменування вашої організації, включаючи організаційно-правову форму (або ваші ПІБ);

  • опис конкретної реклами, що послужила основою для надсилання вашого листа, в тому числі: текст рекламного оголошення, сайт, на який веде посилання, а також, якщо це суттєво для цієї ситуації, умови розміщення, наприклад ключові фрази, таргетинг тощо;

  • опис причин, з яких ви вважаєте зазначену рекламу некоректною, з посиланнями на норми чинного законодавства і документи, що підтверджують вашу позицію.

Підпишіть лист і додайте копії документів, на які ви посилаєтеся.

Ваші листи обов'язково будуть розглянуті. За підсумками розгляду буде вжито усі заходи, що залежать від Яндекса, для врегулювання ситуації. Але не варто забувати, що можливості Яндекса як розповсюджувача реклами впливати на ситуацію обмежені законом.

Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!