Директ
Довідка
Зворотний зв'язок

На сайті вже були переходи, але замовлень немає

На жаль, на кількість контактів із клієнтами ми вплинути ніяк не можемо, оскільки це залежить від багатьох параметрів — якості та оформлення вашого сайту, цін та особливостей продуктів або послуг, які ви просуваєте. Але ми можемо запропонувати вам зробити таке:

  • продумати, як змінити зміст оголошення, щоб воно точніше відповідало рекламній пропозиції;

  • точніше підібрати ключові фрази, додати необхідні мінус-слова до ваших ключових фраз;

  • перевірити, чи веде посилання з оголошення на ту сторінку, де повністю розкрито рекламну пропозицію. Якщо посилання веде на головну сторінку сайту, то, можливо, відвідувачі не бачать очевидної можливості знайти вашу рекламну пропозицію та йдуть із сайту;

  • зазначити регіон показу — можливо, ви працюєте не в тому регіоні, звідки прийшли відвідувачі;

  • встановити часовий таргетинг, щоб оголошення показувалися тільки в той час, коли ви можете відповісти на телефонні дзвінки;

  • можливо, варто підвищити ставку за ключовими фразами рекламної кампанії або увімкнути автобюджет, щоб забезпечити більшу кількість кліків і, відповідно, збільшити ймовірність контакту з вами.

Докладніше про це дивіться у розділах Як скласти правильне рекламне оголошення? і Як підвищити ефективність рекламної кампанії?

Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!