Директ
Довідка
Зворотний зв'язок

Рекомендації щодо підвищення ефективності

На цій сторінці ви знайдете рекомендації, які допоможуть досягти максимальної ефективності реклами й уникнути зайвих витрат.

Частина наших порад стосується роботи з текстами і ключовими фразами оголошень. Подивитися на свої оголошення і відредагувати їх ви зможете в будь-який момент за посиланням «Мої кампанії» або «Мої оголошення» залежно від типу інтерфейсу Директа.

Створіть кілька конкретних оголошень замість одного загального

Так ви одразу дасте зрозуміти різним цільовим групам покупців, що у вас є товари саме для них. Наприклад, замість оголошення «У нас великий вибір камер Canon і низькі ціни» краще дати кілька оголошень: «Дзеркальні фотоапарати Canon» (за ключовими фразами «дзеркальні камери магазин», «купити дзеркалку» тощо), «Цифрові фотоапарати Canon» (за ключовими фразами «цифрові камери», «цифрові фотоапарати») тощо.

Це не потребуватиме збільшення бюджету, оскільки вартість кліків на будь-яке оголошення списується з єдиного рахунку рекламної кампанії.

Можливо, пізніше ви захочете зробити ще конкретніші пропозиції щодо найпопулярніших позицій вашого прайс-листа, наприклад «Камера Canon EOS 450D Kit. Усього 8 200 грн».

Не використовуйте занадто загальні ключові фрази

Важливо уточнювати запити для оголошення, інакше його будуть бачити люди, не зацікавлені у вашій пропозиції. У наведеному вище прикладі не слід розміщувати рекламу за ключовими словами фотоапарат, камера тощо. У цьому разі воно показуватиметься не лише вашій аудиторії, але й тим, хто шукає на Яндексі винайдення фотоапарата, камера відеоспостереження.

Експериментуйте з текстом і заголовком оголошень

Крім ціни, на позицію оголошення впливає показник популярності оголошення серед відвідувачів — його клікабельність, або CTR.

Поліпшення тексту оголошення дасть вам можливість зацікавити більше відвідувачів, а значить, показувати оголошення на вигідніших позиціях за нижчою ціною за клік.

Розкажіть про унікальність вашої пропозиції (доставку, бонуси, знижки). Зазначте ціни, регіон — все, щоб зробити вашу пропозицію конкретнішою і привабливішою для покупців.

Уточніть регіони показу ваших оголошень

Вибирайте лише ті регіони, жителям яких буде зручно працювати з вами. Для економії бюджету краще обмежитися одним містом — тим, де розташована ваша компанія.

Покращуйте не лише рекламу, а й свій сайт

За допомогою контекстної реклами в Директі ви залучаєте на ваш сайт зацікавлених відвідувачів. Однак далеко не кожен відвідувач вашого сайту в підсумку стає клієнтом.

З'ясувати причини відходу відвідувачів і зрозуміти, як поліпшити результат, можна за допомогою Яндекс.Метрики.

Крок 1. Встановіть на сайт лічильник Метрики.

Крок 2. Визначте ключові дії, які користувачі повинні виконати на сайті (наприклад, оформити замовлення), і позначте в інтерфейсі Метрики відповідну сторінку вашого сайту як ціль (наприклад, сторінку підтвердження замовлення або сторінку з контактною інформацією).

Крок 3. Відстежуйте, як часто відвідувачі досягають цих цілей, а значить — стають клієнтами. Використовуйте інші звіти Яндекс.Метрики, щоб отримати уявлення про те, як люди поводяться на сайті. Наприклад, на які посилання клікають частіше, ніж на інші, в якому порядку переглядають сторінки і на яких етапах можуть відмовитися від замовлення.

Подробиці про те, як аналізувати ефективність, ви знайдете у Допомозі Метрики, а поставити питання про сервіс можна через форму зворотного зв'язку.

Якщо у вас залишилися питання про розміщення у Директі, ви можете поставити їх у розділах Зворотного зв'язку, вибравши відповідну тему звернення.

Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!