Запитання щодо інтерфейсу Директа

Сповіщення на електронну пошту

Щоб керувати замовленням було оперативніше, в Директі передбачено сповіщення про стан рекламної кампанії.

За замовчуванням сповіщення надсилаються на адресу, яку ви зазначили під час реєстрації на Яндексі. За бажанням ви можете змінити адресу електронної пошти. Також ви можете зазначити для кожної кампанії окрему електронну адресу.

Змінити адресу для сповіщень

Електронну адресу для сповіщень необхідно змінити у налаштуваннях користувача і в параметрах кампанії.

Посилання Налаштування користувача розміщено праворуч від назви рекламної кампанії (на сторінці Мої кампанії). У полі Контактна адреса ел. пошти додайте нову адресу і збережіть зміни.

На сторінці параметрів кампанії у блоці Сповіщення → Поштові сповіщення натисніть на кнопку Змінити, зазначте нову електронну адресу та підтвердьте зміни.

Якщо потрібну адресу вже зареєстровано як адресу для сповіщень, достатньо просто вибрати її у налаштуваннях користувача або параметрах рекламної кампанії.

Увага.

Сповіщення надсилаються не на всі зареєстровані адреси, а тільки на ту, яку вибрано на цей момент.

Налаштувати сповіщення на дві різні адреси

Для того щоб отримувати сповіщення на різні адреси, ви можете зазначити одну з них як основну в налаштуваннях користувача, а іншу — в параметрах рекламної кампанії.

Як це зробити, описано вище, у блоці Змінити адресу сповіщень.

Відписатися від сповіщень Яндекс.Директа

Повністю відписатися від сповіщень Яндекс.Директа технічно неможливо. Ми вважаємо, що для підтримки нормального перебігу рекламної кампанії важливо своєчасно повідомляти рекламодавця про рух його коштів, а також результати перевірки оголошень.

Які сповіщення я можу вимкнути?

Ви можете відмовитися від такого виду сповіщень:

  1. Попередження про зміну позиції.

    Щоб вимкнути такі сповіщення, слід відредагувати дані у налаштуваннях користувача і в параметрах кампанії.

    Посилання Налаштування користувача розміщено праворуч від назви рекламної кампанії (на сторінці Мої кампанії). Вимкніть опцію Отримувати попередження про зміну позиції та збережіть зміни.

    На сторінці параметрів кампанії у блоці Сповіщення → Поштові сповіщення натисніть на кнопку Змінити, вимкніть опцію Зміна позиції і підтвердьте зміни.

  2. Сповіщення про зупинку після досягнення денного бюджету.

  3. Повідомлення про готовність XLS-звітів.

    На сторінці параметрів кампанії у блоці Сповіщення → Поштові сповіщення натисніть на кнопку Змінити, вимкніть потрібні опції та підтвердьте зміни.

Зміна валюти

Доступні валюти платежу, способи оплати рекламних кампаній у Директі та додаткові податкові збори залежать від вибраної країни.

Увага. Валюту можна вибрати лише один раз, на етапі створення першої рекламної кампанії на акаунті, тому важливо підійти до цього відповідально.
Під час заведення кампанії помилилися у виборі валюти, можна її змінити?

У межах цього акаунту змінити валюту вже неможливо. Для того щоб вибрати іншу валюту, необхідно зареєструвати новий логін на Яндексі та на першому етапі створення кампанії позначити потрібний вам варіант.

Якщо на вашому логіні вже є рекламна кампанія, ви можете скопіювати її та завантажити на новий акаунт за допомогою XLS-файлів. Для цього потрібно спочатку завантажити кампанію у вигляді XLS-файлу з поточного акаунту, а потім завантажити XLS-файл на новий акаунт (вкладка Завантаження із XLS).

Раптово змінився інтерфейс

Сторінки сервісу можуть відображатися некоректно через програми, що блокують рекламу, наприклад AdBlock або AdBlockPlus. Якщо ви не можете почати роботу через зміну інтерфейсу (наприклад, перейти до редагування кампанії), спробуйте вимкнути таку програму:

Якщо ви не хочете повністю вимикати програму, ви можете заборонити її тільки для конкретної сторінки. Для цього виконайте такі дії:

  1. Натисніть на значок програми на панелі браузера.
  2. Зі списку виберіть опцію Вимкнути лише на цій сторінці.

Редагування оголошень

Єдині адреса і телефон для всіх оголошень кампанії

Так, ви можете це зробити на сторінці зміни параметрів кампанії. Там же можна видалити єдину контактну інформацію зразу для всіх оголошень.

Порівняти кілька варіантів оголошень, щоб вибрати найкраще

Створіть групу із різних оголошень з однаковими ключовими фразами і ставками. Система почне показувати всі оголошення групи в довільному порядку, а через деякий час частіше демонструватиме те оголошення, у якого буде найвищий прогноз CTR для конкретного показу.

Редагувати групу оголошень

На сторінці кампанії перейдіть на вкладку Усі групи: з цієї вкладки ви зможете відредагувати всі групи оголошень, незалежно від їх статусу.

Натисніть на посилання Редагувати групу...

На сторінці Редагування групи оголошень ви можете відредагувати оголошення або додати нові. Група може містити до 50 оголошень.

Примітка.
  • Якщо натиснути на посилання Редагувати групу... на вкладці Активні, то ви зможете відредагувати тільки активні оголошення групи. Аналогічно з іншими вкладками — На модерації, Відхилені, Зупинені, Чернетки.

  • Про те, як видаляти кампанії або групи оголошень, читайте у розділі Видалення кампанії або групи оголошень.

Відредагувати кілька груп оголошень

Щоб відредагувати кілька груп оголошень, позначте їх на сторінці кампанії, а потім виберіть потрібну дію внизу сторінки:

  • Редагувати — щоб змінити оголошення, ключові фрази та інші налаштування показу;

  • Редагувати тексти оголошень — щоб змінити тільки оголошення.

На сторінці, що відкриється, ви можете редагувати оголошення у всіх вибраних групах — як окремо, так і за допомогою кнопки Масові зміни.

Примітка. Із вкладки Активні ви зможете відредагувати тільки активні оголошення у вибраних групах. Аналогічно з іншими вкладками — На модерації, Відхилені, Зупинені, Чернетки. Із вкладки Усі групи можна відредагувати усі групи оголошень.

Зупинити, запустити або архівувати оголошення

Щоб виконати дії з окремими оголошеннями у групі, натисніть на назву групи. Виконайте потрібні дії та натисніть на кнопку Зберегти.

Виконати дію одразу з усіма оголошеннями у групі можна за допомогою відповідних посилань.

Дію буде виконано лише з тими оголошеннями, для яких воно допустиме: наприклад, архівувати можна тільки зупинені оголошення і чернетки.

Примітка.

Оголошення, які були зупинені понад 30 днів тому, архівуються автоматично.

Видалення кампанії або групи оголошень

Натисніть на посилання Видалити під назвою кампанії або Видалити групу під назвою групи оголошень.

Якщо посилання не відображається в інтерфейсі, значить, кампанія або група оголошень коли-небудь були активні (у статусі «Тривають покази») і видалити їх неможливо. У цьому разі ви можете перемістити завершені кампанії у вкладку Архів, щоб вони не заважали вам працювати з активними. Для цього перейдіть за посиланням Архівувати під назвою кампанії.

Кампанію можна архівувати, якщо вона відповідає усім умовам нижче:

  • її зупинено,

  • активацію завершено,

  • на рахунку немає коштів.

Кампанія переміщується в архів автоматично, якщо вона відповідає всім умовам нижче:

  • вона не показувалася понад 30 днів,

  • на рахунку немає коштів,

  • оголошення кампанії не редагувалися понад 30 днів.

Кампанії, які ніколи не були активними, автоматично видаляються, якщо відповідають умовам нижче:

  • їх створено понад рік тому,

  • на них ніколи не було коштів (на рахунку кампанії або на загальному рахунку, до якого підключено кампанію).

У більшості випадків автоматично видаляються кампанії, які зберігаються в архіві як чернетки. Щоб зберегти ці кампанії для подальшої роботи, достатньо розпакувати їх і поповнити рахунок.

Підключення нового інтерфейсу відображення ставок

Ви можете самостійно увімкнути інтерфейс кампанії, де ставки відображатимуться в горизонтальному вигляді з підсвічуванням займаної позиції.

Щоб змінити інтерфейс:

  1. Перейдіть на сторінку Мої кампанії і натисніть на посилання Налаштування користувача.
  2. Увімкніть опцію Горизонтальне розташування ставок.

Не вдається додати зображення

Ви працюєте з телефона, смартфона або планшета

Зображення не можна додати, якщо ви заходите у Директ з мобільного пристрою. Будь ласка, додавайте зображення з десктопа або ноутбука.

Ви працюєте з десктопа або ноутбука

Будь ласка, докладно опишіть складнощі, які виникли під час додавання зображення. По можливості додайте скриншот.

Дата початку реклами

Зазначити дату початку вашої рекламної кампанії можна на сторінці зміни її параметрів. Автоматичний запуск реклами не спрацює, якщо раніше цю кампанію було зупинено вручну.

Кількісні обмеження

Текст в оголошеннях

Максимальна кількість знаків із пробілами:

  • заголовок — 33 знаки, одне слово не більше 23 знаків;

  • текст оголошення — 75 знаків, одне слово не більше 22 знаків;

  • посилання — 1024 знаки (включаючи протокол);

  • відображуване посилання — 20 знаків (не включаючи домен).

Ключові фрази

Кількість фраз на групу — не більше 200.

Кількість символів для однієї ключової фрази (включаючи мінус-слова) — не більше 4096. Комбінація «-!» вважається одним символом.

Кількість слів для однієї ключової фрази — не більше 7, без урахування стоп-слів.

Примітка. Якщо перед стоп-словом стоїть «!» або «+», воно перестає вважатися стоп-словом.
Мінус-фрази на групу

У списку мінус-фраз можна використовувати не більше 4096 символів без урахування пробілів. Кількість слів для однієї мінус-фрази — не більше 7.

Мінус-фрази на кампанію

У списку мінус-фраз можна використовувати не більше 20 000 символів без урахування пробілів. Кількість слів для однієї мінус-фрази — не більше 7.

Групи оголошень

У кожній рекламній кампанії може бути до 1000 груп.

Кількість оголошень

У кожній групі може бути до 50 оголошень.

Рекламні кампанії

На одному акаунті може розміщуватися до 3000 кампаній, із них — не більше 1000 активних (активними вважаються усі кампанії, за винятком тих, що є в архіві).

Заборонені майданчики

Ви можете відмовитися від показу реклами на визначених майданчиках та в зовнішніх мережах. До списку заборонених майданчиків можна додати не більше 1000 місць показу, включаючи сайти, програми та зовнішні мережі. Не можна заборонити покази на пошукових проектах Яндекса і Mail.Ru.

Інші питання щодо інтерфейсу

Якщо ви не знайшли відповіді на своє питання в інших розділах, поставте його нам за допомогою форми нижче.