Директ
Довідка

Запитання щодо інтерфейсу Директа

Сповіщення на електронну пошту

Щоб керувати замовленням було оперативніше, в Директі передбачено сповіщення про стан рекламної кампанії.

За замовчуванням сповіщення надсилаються на адресу, яку ви зазначили під час реєстрації на Яндексі. За бажання ви можете змінити адресу електронної пошти. У Професійному інтерфейсі також є можливість зазначити для кожної кампанії окрему електронну адресу.

Змінити адресу для сповіщень у Професійному інтерфейсі

Електронну адресу для сповіщень необхідно змінити у налаштуваннях користувача і в параметрах кампанії.

Посилання Налаштування користувача розміщено праворуч від назви рекламної кампанії (на сторінці Мої кампанії). У полі Контактна адреса ел. пошти додайте нову адресу і збережіть зміни.

На сторінці параметрів кампанії у блоці СповіщенняПоштові сповіщення натисніть на кнопку Змінити, зазначте нову електронну адресу та підтвердьте зміни.

Якщо потрібну адресу вже зареєстровано як адресу для сповіщень, достатньо просто вибрати її у налаштуваннях користувача або параметрах рекламної кампанії.

Увага! 

Сповіщення надсилаються не на всі зареєстровані адреси, а тільки на ту, яку вибрано на цей момент.

Налаштувати сповіщення на дві різні адреси
Обмеження. 

Ця можливість актуальна лише для Професійного інтерфейсу Директа.

Для того щоб отримувати сповіщення на різні адреси, ви можете зазначити одну з них як основну в налаштуваннях користувача, а іншу — в параметрах рекламної кампанії.

Як це зробити, описано вище, у блоці Змінити адресу сповіщень у Професійному інтерфейсі.

Відписатися від сповіщень Яндекс.Директа

Повністю відписатися від сповіщень Яндекс.Директа технічно неможливо. Ми вважаємо, що для підтримки нормального перебігу рекламної кампанії важливо своєчасно повідомляти рекламодавця про рух його коштів, а також результати перевірки оголошень.

Які сповіщення я можу вимкнути?
Обмеження. 

Ця можливість актуальна тільки для Професійного інтерфейсу, у Легкому інтерфейсі Директа вимкнути сповіщення неможливо.

У Професійному інтерфейсі ви можете відмовитися від такого виду сповіщень:

  1. Попередження про зміну позиції.

    Щоб вимкнути такі сповіщення, слід відредагувати дані у налаштуваннях користувача і в параметрах кампанії.

    Посилання Налаштування користувача розміщено праворуч від назви рекламної кампанії (на сторінці Мої кампанії). Вимкніть опцію Отримувати попередження про зміну позиції та збережіть зміни.

    На сторінці параметрів кампанії у блоці СповіщенняПоштові сповіщення натисніть на кнопку Змінити, вимкніть опцію Зміна позиції і підтвердьте зміни.

  2. Сповіщення про зупинку після досягнення денного бюджету.

  3. Повідомлення про готовність XLS-звітів.

    На сторінці параметрів кампанії у блоці СповіщенняПоштові сповіщення натисніть на кнопку Змінити, вимкніть потрібні опції та підтвердьте зміни.

Зміна інтерфейсу Директа

Перейти з Легкого інтерфейсу в Професійний

Користувачі Директа в будь-який момент можуть перевести свою рекламну кампанію з Легкого інтерфейсу в Професійний. Наприклад, це може бути актуально, якщо ви хочете вручну керувати ставками і позиціями розміщення або вам необхідно додати зображення для показів ваших оголошень у мережах (РМЯ і зовнішні мережі).

Для того щоб перейти в Професійний інтерфейс, відкрийте сторінку Мої оголошення. Потім натисніть на посилання Перейти в Професійний інтерфейс внизу сторінки. Переконайтеся, що у вікні, що відкрилося, вибрано пункт Професійний, і натисніть на кнопку Почати користуватися сервісом.

Зверніть увагу, що в Професійному інтерфейсі представлено ширший набір стратегій показів. Для вибору оптимальної стратегії ви можете скористатися інформацією з Допомоги сервісу.

Не вдається змінити інтерфейс, потрібна консультація

Зміна валюти

Доступні валюти платежу, способи оплати рекламних кампаній у Директі та додаткові податкові збори залежать від вибраної країни.

Увага! Валюту можна вибрати лише один раз, на етапі створення першої рекламної кампанії на акаунті, тому важливо підійти до цього відповідально.
Під час заведення кампанії помилилися у виборі валюти, можна її змінити?

У межах цього акаунту змінити валюту вже неможливо. Для того щоб вибрати іншу валюту, необхідно зареєструвати новий логін на Яндексі та на першому етапі створення кампанії позначити потрібний вам варіант.

Якщо на вашому логіні вже є рекламна кампанія, ви можете скопіювати її та завантажити на новий акаунт за допомогою XLS-файлів. Для цього потрібно спочатку завантажити кампанію у вигляді XLS-файлу з поточного акаунту, а потім завантажити XLS-файл на новий акаунт (вкладка Завантаження із XLS).

Виникли складнощі з вибором валюти, потрібна консультація

Раптово змінився інтерфейс

Сторінки сервісу можуть відображатися некоректно через програми, що блокують рекламу, наприклад AdBlock або AdBlockPlus. Якщо ви не можете почати роботу через зміну інтерфейсу (наприклад, перейти до редагування кампанії), спробуйте вимкнути таку програму:

Якщо ви не хочете повністю вимикати програму, ви можете заборонити її тільки для конкретної сторінки. Для цього виконайте такі дії:

  1. Натисніть на значок програми на панелі браузера.
  2. Зі списку виберіть опцію Вимкнути лише на цій сторінці.

Редагування оголошень

Посилання в оголошеннях

Під час створення і редагування оголошення Директ автоматично перевіряє зазначений вами URL на доступність. Якщо сторінка недоступна чи відповідає понад 7 секунд, ви побачите повідомлення про помилку. Оголошення з посиланням на цю сторінку неможливо буде зберегти до вирішення проблеми з вашим сайтом.

Якщо зазначений у полі Посилання на сайт URL веде на лічильники, в оголошення підставлятиметься домен першого редиректу після лічильника. В інших випадках в оголошенні використовується зазначений вами домен.

Під час перевірки рекламних матеріалів роботи Директа можуть завантажувати сторінку, зазначену в полі Посилання на сайт, або сторінку кінцевого редиректа, навіть якщо їх заборонено для індексації в robots.txt або метатегах. Якщо на вашому сайті багато рекламних матеріалів, обмеження директиви Crawl-delay також може бути перевищено.

Для визначення тематики оголошення для показу в мережах (РМЯ і зовнішні мережі) використовується робот Яндекса, useragent якого — Mozilla/5.0 (compatible; YaDirectFetcher/1.0; +http://yandex.com/bots). Якщо вас не влаштовує така поведінка цього робота, то у вас є можливість обмежити доступ до свого сайту або його частини за допомогою заборонної директиви в robots.txt спеціально для YaDirectFetcher, наприклад:

User-agent: YaDirectFetcher
Disallow: /

Для перевірки доступності сайту використовується робот Яндекса, useragent якого — Mozilla/5.0 (compatible; YaDirectFetcher/1.0; Dyatel; +http://yandex.com/bots).

Єдині адреса і телефон для всіх оголошень кампанії

Так, ви можете це зробити на сторінці зміни параметрів кампанії. Там же можна видалити єдину контактну інформацію зразу для всіх оголошень.

Порівняти кілька варіантів оголошень, щоб вибрати найкраще

Створіть групу із різних оголошень з однаковими ключовими фразами і ставками. Система почне показувати всі оголошення групи в довільному порядку, а через деякий час частіше демонструватиме те оголошення, у якого буде найвищий прогноз CTR для конкретного показу.

Редагувати групу оголошень

На сторінці кампанії перейдіть на вкладку Усі групи: з цієї вкладки ви зможете відредагувати всі групи оголошень, незалежно від їх статусу.

Натисніть на посилання Редагувати групу...

На сторінці Редагування групи оголошень ви можете відредагувати оголошення або додати нові. Група може містити до 50 оголошень.

Примітка. 
  • Якщо натиснути на посилання Редагувати групу... на вкладці Активні, то ви зможете відредагувати тільки активні оголошення групи. Аналогічно з іншими вкладками — На модерації, Відхилені, Зупинені, Чернетки.

  • Про те, як видаляти кампанії або групи оголошень, читайте у розділі Видалення кампанії або групи оголошень.

Відредагувати кілька груп оголошень

Щоб відредагувати кілька груп оголошень, позначте їх на сторінці кампанії, а потім виберіть потрібну дію внизу сторінки:

  • Редагувати — щоб змінити оголошення, ключові фрази та інші налаштування показу;

  • Редагувати тексти оголошень — щоб змінити тільки оголошення.

На сторінці, що відкриється, ви можете редагувати оголошення у всіх вибраних групах — як окремо, так і за допомогою кнопки Масові зміни.

Примітка. Із вкладки Активні ви зможете відредагувати тільки активні оголошення у вибраних групах. Аналогічно з іншими вкладками — На модерації, Відхилені, Зупинені, Чернетки. Із вкладки Усі групи можна відредагувати усі групи оголошень.

Зупинити, запустити або архівувати оголошення

Щоб виконати дії з окремими оголошеннями у групі, натисніть на назву групи. Виконайте потрібні дії та натисніть на кнопку Зберегти.

Виконати дію одразу з усіма оголошеннями у групі можна за допомогою відповідних посилань.

Дію буде виконано лише з тими оголошеннями, для яких воно допустиме: наприклад, архівувати можна тільки зупинені оголошення і чернетки.

Примітка. 

Оголошення, які були зупинені понад 30 днів тому, архівуються автоматично.

Видалення кампанії або групи оголошень

Натисніть на посилання Видалити під назвою кампанії або Видалити групу під назвою групи оголошень.

Якщо посилання не відображається в інтерфейсі, значить, кампанія або група оголошень коли-небудь були активні (у статусі «Тривають покази») і видалити їх неможливо. У цьому разі ви можете перемістити завершені кампанії у вкладку Архів, щоб вони не заважали вам працювати з активними. Для цього перейдіть за посиланням Архівувати під назвою кампанії.

Кампанію можна архівувати, якщо вона відповідає усім умовам нижче:

  • її зупинено,

  • активацію завершено,

  • на рахунку немає коштів.

Кампанія переміщується в архів автоматично, якщо вона відповідає всім умовам нижче:

  • вона не показувалася понад 30 днів,

  • на рахунку немає коштів,

  • оголошення кампанії не редагувалися понад 30 днів.

Кампанії, які ніколи не були активними, автоматично видаляються, якщо відповідають умовам нижче:

  • їх створено понад рік тому,

  • на них ніколи не було коштів (на рахунку кампанії або на загальному рахунку, до якого підключено кампанію).

У більшості випадків автоматично видаляються кампанії, які зберігаються в архіві як чернетки. Щоб зберегти ці кампанії для подальшої роботи, достатньо розпакувати їх і поповнити рахунок.

Підключення нового інтерфейсу відображення ставок

Ви можете самостійно увімкнути інтерфейс кампанії, де ставки відображатимуться в горизонтальному вигляді з підсвічуванням займаної позиції.

Щоб змінити інтерфейс:

  1. Перейдіть на сторінку Мої кампанії і натисніть на посилання Налаштування користувача.
  2. Увімкніть опцію Горизонтальне розташування ставок.

Не вдається додати зображення

Ви працюєте в Легкому інтерфейсі

Легкий інтерфейс, який ви вибрали для роботи, не підтримує додавання зображень. Ви можете перейти у Професійний інтерфейс, при цьому збережуться усі створені оголошення і залишок коштів.

Щоб перейти у Професійний інтерфейс, відкрийте сторінку Мої оголошення і натисніть на посилання Перейти у Професійний інтерфейс внизу сторінки. Переконайтеся, що у вікні, що відкрилося, вибрано пункт Професійний, і натисніть на кнопку Почати користуватися сервісом.

У Професійному інтерфейсі відкрийте сторінку редагування групи оголошень та у блоці Доповнення виберіть ЗображенняДодати.

Ви працюєте з телефона, смартфона або планшета

Зображення не можна додати, якщо ви заходите у Директ з мобільного пристрою. Будь ласка, додавайте зображення з десктопа або ноутбука.

Ви працюєте у Професійному інтерфейсі з десктопа або ноутбука

Будь ласка, докладно опишіть складнощі, які виникли під час додавання зображення. По можливості додайте скриншот.

Дата початку реклами

Зазначити дату початку вашої рекламної кампанії можна на сторінці зміни її параметрів. Автоматичний запуск реклами не спрацює, якщо раніше цю кампанію було зупинено вручну.

Кількісні обмеження

Текст в оголошеннях

Максимальна кількість знаків із пробілами:

  • заголовок — 33 знаки, одне слово не більше 23 знаків;

  • текст оголошення — 75 знаків, одне слово не більше 22 знаків;

  • посилання — 1024 знаки (включаючи протокол);

  • відображуване посилання — 20 знаків (не включаючи домен).

Ключові фрази

Кількість фраз на групу — не більше 200.

Кількість символів для однієї ключової фрази (включаючи мінус-слова) — не більше 4096. Комбінація «-!» вважається одним символом.

Кількість слів для однієї ключової фрази — не більше 7, без урахування стоп-слів.

Примітка. Якщо перед стоп-словом стоїть «!» або «+», воно перестає вважатися стоп-словом.

Мінус-слова

У єдиному списку мінус-слів можна використовувати не більше 20000 символів без урахування пробілів.

Групи оголошень

У кожній рекламній кампанії може бути до 1000 груп.

Кількість оголошень

У кожній групі може бути до 50 оголошень.

Рекламні кампанії

На одному акаунті може розміщуватися до 3000 кампаній, із них — не більше 1000 активних (активними вважаються усі кампанії, за винятком тих, що є в архіві).

Заборонені майданчики

Ви можете відмовитися від показу реклами на визначених майданчиках та в зовнішніх мережах. До списку заборонених майданчиків можна додати не більше 1000 місць показу, включаючи сайти, програми та зовнішні мережі. Не можна заборонити покази на пошукових проектах Яндекса і Mail.Ru.

Інші питання щодо інтерфейсу

Якщо ви не знайшли відповіді на своє питання в інших розділах, поставте його нам за допомогою форми нижче.

Перевірка посилань у Директі
змінився домен в оголошенні Директа
довжина заголовку директ
довжина тексту директ
довжина посилання директ
кількісні обмеження директ
Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!