Директ
Довідка
Зворотний зв'язок

Кількісні обмеження

Текст в оголошеннях

Максимальна кількість знаків із пробілами:

  • заголовок — 33 знаки, одне слово не більше 23 знаків;

  • текст оголошення — 75 знаків, одне слово не більше 22 знаків;

  • посилання — 1024 знаки (включаючи протокол);

  • відображуване посилання — 20 знаків (не включаючи домен).

Ключові фрази

Кількість фраз на групу — не більше 200.

Кількість символів для однієї ключової фрази (включаючи мінус-слова) — не більше 4096. Комбінація «-!» вважається одним символом.

Кількість слів для однієї ключової фрази — не більше 7, без урахування стоп-слів.

Примітка. Якщо перед стоп-словом стоїть «!» або «+», воно перестає вважатися стоп-словом.

Мінус-слова

У єдиному списку мінус-слів можна використовувати не більше 20000 символів без урахування пробілів.

Групи оголошень

У кожній рекламній кампанії може бути до 1000 груп.

Кількість оголошень

У кожній групі може бути до 50 оголошень.

Рекламні кампанії

На одному акаунті може розміщуватися до 3000 кампаній, із них — не більше 1000 активних (активними вважаються усі кампанії, за винятком тих, що є в архіві).

Заборонені майданчики

Ви можете відмовитися від показу реклами на визначених майданчиках та в зовнішніх мережах. До списку заборонених майданчиків можна додати не більше 1000 місць показу, включаючи сайти, програми та зовнішні мережі. Не можна заборонити покази на пошукових проектах Яндекса і Mail.Ru.

довжина заголовку директ
довжина тексту директ
довжина посилання директ
кількісні обмеження директ
Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!