Питання щодо оплати

Як оплатити замовлення?

З усіма способами оплати кампаній в Директі ви можете ознайомитися у розділі Способи оплати.

Зверніть увагу: якщо ви надіслали всі оголошення кампанії на модерацію, оплатити їх розміщення можна буде тільки після успішного проходження перевірки.

Вартість розміщення

Реклама у Яндекс.Директі розміщується з оплатою за кліки на ваші оголошення. Покази оголошень починаються після успішного проходження модерації та надходження коштів на рахунок рекламної кампанії.

Під час кожного переходу користувача за оголошенням на сайт або віртуальну візитку з рахунку списується вартість кліка. Мінімальна вартість кліка становить 0,08 грн без урахування ПДВ, а мінімальний розмір платежу — 250 грн без урахування ПДВ.

Інформацію про фактори, що впливають на ціну за клік, і про те, як призначати ставки на ключові фрази вручну, ви можете знайти у розділі Крок 3. Призначте ціну за клік.

Для того щоб оцінити приблизні витрати на рекламу в Директі з вашої тематики, будь ласка, скористайтеся інструментом Прогноз бюджету.

Відстрочення платежу

Послугою «Відстрочення платежу» можуть скористатися рекламодавці в Україні та Росії.

Відстрочення платежу надається рекламодавцям, які протягом півроку регулярно розміщували оголошення та при цьому витрачали на рекламу в середньому не менше 1 200 гривень на місяць.

Обмеження.

Платіж за рахунком з відкладеною оплатою повинен бути здійснений рівно на ту суму і тим способом, який було зазначено під час виставлення цього рахунку.

Перенесення коштів

Перенесення коштів всередині одного логіна

Ви можете самостійно переносити кошти між рекламними кампаніями, які створено під одним логіном.

Для цього в розділі Мої кампанії натисніть на посилання Перенесення коштів з кампанії на кампанію (під списком рекламних кампаній).

Докладніше див. у розділі Перенесення коштів між кампаніями.

Перенесення коштів між різними логінами

Якщо рекламні кампанії створені під різними логінами, переносити кошти між ними неможливо. Ви можете повернути кошти, а потім оплатити за їх допомогою кампанію на іншому логіні.

Повернення коштів

Якщо ви не плануєте надалі проводити рекламні кампанії у Директі, ми повернемо невитрачені кошти на підставі офіційної заяви від платника.

Примітка.

Повернення коштів здійснюється впродовж 10 робочих днів після того, як ми отримаємо коректно заповнений оригінал заяви.

Для отримання зразка заяви повідомте нам про бажання повернути кошти за допомогою форми нижче. Обов'язково зазначте у листі номер оголошення або рекламної кампанії. Коли ми отримаємо ваш лист, ми знімемо кошти з рахунку рекламної кампанії, щоб розпочати процедуру повернення.

Будь ласка, уточніть причини відмови від проведення рекламної кампанії. Якщо вони пов'язані з труднощами, які виникли під час використання Директа, опишіть ситуацію. Ми зробимо все можливе для того, щоб розібратися в ній і розповісти, як налаштувати рекламну кампанію відповідно до ваших цілей.

Урахування ПДВ

Усі грошові показники в акаунті рекламодавця зазначено без урахування ПДВ:

  • на сторінці призначення ставок усі ціни наведено без урахування ПДВ ― тобто саме так, як вони беруть участь у торгах;

  • без урахування ПДВ зазначаються ставки та обмеження за бюджетом у налаштуваннях автоматичних стратегій керування кампаніями;

  • сума залишку коштів на балансі рекламної кампанії також відображається без урахування ПДВ.

Сума ПДВ додається продавцем до вартості послуг відповідно до норм податкового законодавства. У платіжних документах і документах, що підтверджують надання послуг, суму ПДВ буде зазначено окремим рядком.

В інтерфейсі Директа рекламодавці можуть переглядати статистику за списаними коштами як із урахуванням ПДВ, так і без нього. Для цього потрібно вибрати відповідне налаштування в розділі Статистика.

Зміна валюти розрахунків

Доступні валюти платежу, способи оплати рекламних кампаній у Директі та додаткові податкові збори залежать від вибраної країни.

Увага. Валюту можна вибрати лише один раз, на етапі створення першої рекламної кампанії на акаунті, тому важливо підійти до цього відповідально.
Під час заведення кампанії помилилися у виборі валюти, можна її змінити?

У межах цього акаунту змінити валюту вже неможливо. Для того щоб вибрати іншу валюту, необхідно зареєструвати новий логін на Яндексі та на першому етапі створення кампанії позначити потрібний вам варіант.

Якщо на вашому логіні вже є рекламна кампанія, ви можете скопіювати її та завантажити на новий акаунт за допомогою XLS-файлів. Для цього потрібно спочатку завантажити кампанію у вигляді XLS-файлу з поточного акаунту, а потім завантажити XLS-файл на новий акаунт (вкладка Завантаження із XLS).

Інші питання щодо оплати

З усіма способами оплати кампаній в Директі ви можете ознайомитися у розділі Способи оплати.

Про порядок надання документів юридичним особам читайте у розділі Робота з документами.

Повну інформацію про стан взаєморозрахунків з Яндексом можна отримати у Яндекс.Балансі. На вкладці Рахунки можна ознайомитися з виставленими рахунками.

Якщо у вас залишилися питання щодо оплати, будь ласка, поставте їх нам через форму нижче.