Проблеми з показами

Як перевірити, чи показується оголошення?

Оголошення може бути показано на пошуку Яндекса і в мережах (РМЯ і зовнішні мережі). Докладніше див. у розділі Правила показу.

Усі покази вашого оголошення відображаються у звітах статистики. Наприклад, ви можете подивитися, скільки всього показів було у певний період, за якими ключовими фразами і в яких регіонах були ці покази.

Найчастіші причини, через які оголошення не показується

Як зробити, щоб оголошення показувалося на помітніших позиціях

Оголошення не показується

Найпоширеніші причини, через які оголошення, що пройшло модерацію, може не показуватися:

оголошення ще не пройшло активізацію
Якщо ви недавно оплатили або увімкнули замовлення, ймовірно, оголошення ще не пройшло активізацію. Між увімкненням кампанії та її появою у результатах пошуку минає в середньому 40 хвилин, максимальний час проходження активізації — 3 години.
оголошення не потрапило на першу сторінку результатів пошуку Яндекса
Перевірте покази вашого оголошення на сторінці перегляду всіх оголошень Яндекс.Директа (пошук здійснюється за ключовими фразами). Якщо у вас залишилися питання щодо позиції показу або ви хотіли б її змінити, перейдіть на спеціальну форму.
замовлення не оплачено
Покази оголошень почнуться тільки після оплати рекламної кампанії. Якщо ви оплачували замовлення через банк або інтернет-банкінг, показ оголошень буде можливий, щойно Яндекс отримає підтвердження платежу. Відомості про оплату перевіряються кожні три години за допомогою системи онлайн-виписки.
мало коштів
Якщо на загальному рахунку акаунту, рахунку кампанії, у денному або тижневому бюджеті залишилося мало коштів, система може в деяких випадках не показувати оголошення, щоб уникнути перевитрати. За потреби поповніть рахунок.
час і регіон показу оголошення не збігаються з налаштуваннями часу і регіону в браузері
Можливо, поточний час або день тижня не відповідають часу показу оголошень вашої кампанії. Регіон, встановлений у вашому браузері, також повинен збігатися з регіоном показу оголошення.

Докладну інформацію наведено у розділі Чому мої оголошення не показуються?

Якщо зазначені причини не підходять для вашої ситуації, повідомте нам про це за телефонами: 0 (48) 737-44-10, дод. 2890, 0 (44) 586-41-48, дод. 2890, 0 (800) 60-48-61, дод. 2890 (дзвінок зі стаціонарних телефонів України безкоштовний). Це допоможе оперативно розібратися з проблемою.

Ви також можете написати нам через форму зворотного зв'язку.

Порада. Якщо оголошення не пройшло модерацію, ви можете дізнатися причини відхилення, перейшовши за посиланням Як виправити? у відхиленому оголошенні. Питання про модерацію ви можете поставити за допомогою форми.

Оголошення не показується на бажаній позиції

Ваше оголошення може бути показано на пошуку Яндекса і в мережах (РМЯ і зовнішні мережі).

Середню позицію показу оголошення на пошуку ви можете подивитися у Майстрі звітів. Недостатньо високу позицію може бути зумовлено низькими ставками або особливостями роботи вибраної стратегії показів.

Призначеної ставки не вистачає для потрапляння на потрібну позицію

Місце показу оголошення залежить від призначеної ставки. Для того щоб оголошення показувалося на потрібній позиції, потрібно не тільки вибрати відповідну стратегію, але й призначити ціну за клік, що дорівнює ціні, рекомендованій в інтерфейсі Директа, або більшу за неї.

Наприклад, якщо ви призначили ставку меншу, ніж рекомендувала система для входу в Гарантовані покази, оголошення потрапить лише у Динамічні покази (незалежно від вибраної стратегії).

Важливо стежити за зміною цін на позиціях, що вас цікавлять, і за потреби своєчасно оновлювати призначені ставки. Для зручності відстежування позицій оголошення ви можете увімкнути в Параметрах кампанії відповідне сповіщення.

Вибрано автоматичну стратегію

Завдання стратегії з автоматичним керуванням ставками полягає не в утриманні певних місць на видачі, а в тому, щоб забезпечити максимальну кількість ефективних кліків та показів у межах заданих налаштувань. Ставка для кожної фрази визначається автоматично і може виявитися недостатньою для показу на високих позиціях (у спецрозміщенні або в гарантованих показах).

Автоматичні стратегії дають можливість ставити пріоритети для тих чи інших фраз, проте важливо пам'ятати, що високий пріоритет не забезпечує високу позицію в гарантованих показах або спецрозміщенні. Це налаштування означає, що під час розподілу бюджету у фрази буде більше ваги порівняно з іншими фразами. Фрази з високим пріоритетом система по можливості показує на помітніших позиціях, знижуючи ставки на фразах із середнім і низьким пріоритетом.

Якщо ви хочете керувати позицією показів оголошень самостійно, ви можете вибрати стратегію з ручним керуванням ставками і на власний розсуд призначати ставки.

Прогноз не враховує розширений географічний таргетинг
Ціна кліка для конкретної позиції — це прогноз розміру ставки, яка дозволить вашому оголошенню потрапити на цю позицію. Під час формування прогнозу цін позицій у результатах пошуку беруть участь лише оголошення з тих же регіонів показу, які вибрано для вашого оголошення або кампанії. Оголошення з інших регіонів (з увімкненим розширеним географічним таргетингом), що підходять для показу, беруть участь у торгах, але не враховуються у прогнозі цін позицій. Тому в деяких випадках оголошення може не потрапити на бажану позицію, навіть якщо вашої ставки для цього достатньо.

З'явилося вікове обмеження

До оголошень, розміщених із таргетингом на Росію, може бути додано вікову мітку.

Позначка 18+ автоматично додається до всіх оголошень, які рекламують інформаційну продукцію:

  • ігри, музику і фільми;
  • концерти, вистави, спортивні матчі та інші видовищні заходи;
  • друковані видання (газети, журнали і книжки);
  • конкретні програми і передачі на ТБ і радіо;
  • бази даних і комп'ютерні програми.

Позначка «Проконсультуйтеся з фахівцем. Для харчування дітей з 11 місяців» додається за замовчуванням у рекламі товарів дитячого харчування.

Змінити 18+ на інші значення

Якщо ваша продукція пропонується до використання з більш раннього віку (наприклад, з шести років), ви можете змінити це обмеження самостійно на сторінці рекламної кампанії.

Для цього треба натиснути на попередження і вибрати актуальне значення.

Видалити вікове попередження

Якщо об'єкт рекламування належить до інформаційної продукції і ваше оголошення для регіонів Росії, видалити це попередження неможливо. За потреби ви можете змінити вікове обмеження на відповідніше.

Примітка.

У разі якщо ви не рекламуєте інформаційну продукцію або ваше оголошення лише для регіонів України, а вікове обмеження було додано помилково, для зняття попередження заповніть форму нижче.

З'явилося попередження

Згідно з вимогами законодавства попередження автоматично додаються до оголошень таких тематик:

  • медична діяльність;

  • вироби медичного призначення;

  • лікарські засоби;

  • алкогольна продукція та напої, що виготовляються на основі алкоголю.

Примітка.

Якщо попередження додано некоректно, повідомте нам про це за допомогою форми нижче.

З'явився статус «Мало показів»

Статус означає, що при поточних налаштуваннях оголошення із групи показуються вкрай рідко або не показуються взагалі.

Перш ніж присвоїти статус «Мало показів», система оцінює накопичені дані про покази групи оголошень. Статус оновлюється автоматично. Періодично система намагається показати оголошення з групи. Якщо кількість показів у групі оголошень збільшиться, то вона повернеться до активних показів.

Для групи оголошень із цим статусом недоступні рекомендовані ставки і статистика за 28 днів. Накопичену статистику ви можете подивитися у Майстрі звітів.

Щоб виправити ситуацію із браком показів, попрацюйте над налаштуваннями вашої групи оголошень. Ми зібрали основні рекомендації в порядку зменшення їх значущості.

Підберіть інші ключові фрази

Можливо, вибрані вами ключові фрази дуже рідко трапляються в пошукових запитах або мають занадто вузьке значення для показів у мережах. Спробуйте додати інші ключові фрази або менш жорстко обмежити фрази операторами, мінус-словами чи мінус-фразами. У разі складання списку ключових фраз ми рекомендуємо використовувати сервіс Підбирання слів. Він дозволяє дізнатися, скільки людей за місяць шукають ту або іншу фразу, і подивитися запити-синоніми.

Об'єднайте ключові фрази

Рідкісні ключові фрази можна зібрати в одну групу оголошень, щоб разом вони набрали достатню кількість показів. За допомогою шаблонів ви можете створити унікальне оголошення для кожної ключової фрази. Щоб переадресовувати на різні сторінки сайту користувачів, що прийшли за одним оголошенням, але за різними ключовими фразами, використовуйте параметри URL, наприклад {keyword} або {param1} і {param2}.

Змініть умову підбирання аудиторії

Імовірно, ви задали занадто вузьку умову підбирання аудиторії. Мало користувачів підходять під задану умову. Спробуйте її змінити і задати менше обмежень.

Перевірте налаштування геотаргетингу

Якщо в налаштуваннях геотаргетингу ви вибрали певне місто, оголошення може бути показано лише тим, хто перебуває в цьому місті чи цікавиться ним. У деяких містах за заданою вами ключовою фразою або критерієм підбирання показів може не бути. Спробуйте додати міста поруч, вибрати всю область або регіон.

Збільште максимальну ставку

Можливо, оголошення групи не можуть виграти аукціон через низьку ставку або понижувальне корегування ставок. Підвищивши ставки чи прибравши понижувальні корегування ставок, ви зможете частіше вигравати аукціон та відбиратися для показу.

Фавіконка в оголошенні

Значок рекламованого сайту (фавіконку) може бути додано до оголошення Директа на сторінці результатів пошуку Яндекса.

Як додати фавіконку до рекламного оголошення?

Як фавіконка автоматично завантажується зображення з файлу favicon.ico. Зазвичай цей файл розміщений у кореневому каталозі рекламованого сайту або прописаний у його HTML-коді. Інструкцію зі встановлення фавіконки наведено в розділі Фавіконка Допомоги Яндекс.Вебмайстра.

Примітка.

Після того як ви додали нову фавіконку, на оновлення даних про неї може знадобитися деякий час.

Моє оголошення показується без фавіконки

Перевірте коректність встановлення фавіконки на вашому сайті. Необхідну інформацію наведено в розділі Фавіконка Допомоги Яндекс.Вебмайстра.

Увага.

Якщо ви замінили вже встановлену або додали нову фавіконку, на оновлення даних про неї може знадобитися деякий час.

Фавіконка встановлена коректно, але не відображається

Яндекс.Директ не гарантує показ фавіконки для всіх рекламних пропозицій (навіть якщо вона встановлена правильно).

Увага.

Якщо ви замінили вже встановлену або додали нову фавіконку, на оновлення даних про неї може знадобитися деякий час.

Якщо ви не впевнені у коректності встановлення фавіконки або вам потрібна консультація щодо її розміщення поруч із назвою вашого сайту в результатах пошуку Яндекса, ви можете зв'язатися з нашими колегами через спеціальну форму.