Директ
Довідка

Проблеми з показами

Як перевірити, чи показується оголошення?

Оголошення може бути показано на пошуку Яндекса і в мережах (РМЯ і зовнішні мережі). Докладніше див. у розділі Правила показу.

Усі покази вашого оголошення відображаються у звітах статистики. Наприклад, ви можете подивитися, скільки всього показів було у певний період, за якими ключовими фразами і в яких регіонах були ці покази.

Найчастіші причини, через які оголошення не показується

Як зробити, щоб оголошення показувалося на помітніших позиціях

Оголошення не показується

Найпоширеніші причини, через які оголошення, що пройшло модерацію, може не показуватися:

оголошення ще не пройшло активізацію
Якщо ви недавно оплатили або увімкнули замовлення, ймовірно, оголошення ще не пройшло активізацію. Між увімкненням кампанії та її появою у результатах пошуку минає в середньому 40 хвилин, максимальний час проходження активізації — 3 години.
оголошення не потрапило на першу сторінку результатів пошуку Яндекса
Перевірте покази вашого оголошення на сторінці перегляду всіх оголошень Яндекс.Директа (пошук здійснюється за ключовими фразами). Якщо у вас залишилися питання щодо позиції показу або ви хотіли б її змінити, перейдіть на спеціальну форму.
замовлення не оплачено
Покази оголошень почнуться тільки після оплати рекламної кампанії. Якщо ви оплачували замовлення через банк або інтернет-банкінг, показ оголошень буде можливий, щойно Яндекс отримає підтвердження платежу. Відомості про оплату перевіряються кожні три години за допомогою системи онлайн-виписки.
час і регіон показу оголошення не збігаються з налаштуваннями часу і регіону в браузері
Можливо, поточний час або день тижня не відповідають часу показу оголошень вашої кампанії. Регіон, встановлений у вашому браузері, також повинен збігатися з регіоном показу оголошення.

Докладну інформацію наведено у розділі Чому мої оголошення не показуються?

Якщо зазначені причини не підходять для вашої ситуації, повідомте нам про це за телефонами: 0 (48) 737-44-10, дод. 2890, 0 (44) 586-41-48, дод. 2890, 0 (800) 60-48-61, дод. 2890 (дзвінок зі стаціонарних телефонів України безкоштовний). Це допоможе оперативно розібратися з проблемою.

Ви також можете написати нам через форму зворотного зв'язку.

Описані вище причини не підходять до моєї ситуації

Порада. Якщо оголошення не пройшло модерацію, ви можете дізнатися причини відхилення, перейшовши за посиланням Як виправити? у відхиленому оголошенні. Питання про модерацію ви можете поставити за допомогою форми.

Оголошення не показується на бажаній позиції

Ваше оголошення може бути показано на пошуку Яндекса і в мережах (РМЯ і зовнішні мережі).

Середню позицію показу оголошення на пошуку ви можете подивитися у Майстрі звітів. Недостатньо високу позицію може бути зумовлено низькими ставками або особливостями роботи вибраної стратегії показів.

Призначеної ставки не вистачає для потрапляння на потрібну позицію

Місце показу оголошення залежить від призначеної ставки. Для того щоб оголошення показувалося на потрібній позиції, потрібно не тільки вибрати відповідну стратегію, але й призначити ціну за клік, що дорівнює ціні, рекомендованій в інтерфейсі Директа, або більшу за неї.

Наприклад, якщо ви призначили ставку меншу, ніж рекомендувала система для входу в Гарантовані покази, оголошення потрапить лише у Динамічні покази (незалежно від вибраної стратегії).

Важливо стежити за зміною цін на позиціях, що вас цікавлять, і за потреби своєчасно оновлювати призначені ставки. Для зручності відстежування позицій оголошення ви можете увімкнути в налаштуваннях користувача відповідне сповіщення.

Вибрано автоматичну стратегію

Завдання стратегії з автоматичним керуванням ставками полягає не в утриманні певних місць на видачі, а в тому, щоб забезпечити максимальну кількість ефективних кліків та показів у межах заданих налаштувань. Ставка для кожної фрази визначається автоматично і може виявитися недостатньою для показу на високих позиціях (у спецрозміщенні або в гарантованих показах).

Автоматичні стратегії дають можливість ставити пріоритети для тих чи інших фраз, проте важливо пам'ятати, що високий пріоритет не забезпечує високу позицію в гарантованих показах або спецрозміщенні. Це налаштування означає, що під час розподілу бюджету у фрази буде більше ваги порівняно з іншими фразами. Фрази з високим пріоритетом система по можливості показує на помітніших позиціях, знижуючи ставки на фразах із середнім і низьким пріоритетом.

Якщо ви хочете керувати позицією показів оголошень самостійно, ви можете вибрати стратегію з ручним керуванням ставками і на власний розсуд призначати ставки.

Прогноз не враховує розширений географічний таргетинг
Ціна кліка для конкретної позиції — це прогноз розміру ставки, яка дозволить вашому оголошенню потрапити на цю позицію. Під час формування прогнозу цін позицій у результатах пошуку беруть участь лише оголошення з тих же регіонів показу, які вибрано для вашого оголошення або кампанії. Оголошення з інших регіонів (з увімкненим розширеним географічним таргетингом), що підходять для показу, беруть участь у торгах, але не враховуються у прогнозі цін позицій. Тому в деяких випадках оголошення може не потрапити на бажану позицію, навіть якщо вашої ставки для цього достатньо.
У мене залишилися питання

З'явилося вікове обмеження

До оголошень, розміщених із таргетингом на Росію, може бути додано вікову мітку.

Позначка 18+ автоматично додається до всіх оголошень, які рекламують інформаційну продукцію:

  • ігри, музику і фільми;
  • концерти, вистави, спортивні матчі та інші видовищні заходи;
  • друковані видання (газети, журнали і книжки);
  • конкретні програми і передачі на ТБ і радіо;
  • бази даних і комп'ютерні програми.

Позначка «Проконсультуйтеся з фахівцем. Для харчування дітей з 11 місяців» додається за замовчуванням у рекламі товарів дитячого харчування.

Змінити 18+ на інші значення

Якщо ваша продукція пропонується до використання з більш раннього віку (наприклад, з шести років), ви можете змінити це обмеження самостійно на сторінці рекламної кампанії.

Для цього треба натиснути на попередження і вибрати актуальне значення.

Видалити вікове попередження

Якщо об'єкт рекламування належить до інформаційної продукції і ваше оголошення для регіонів Росії, видалити це попередження неможливо. За потреби ви можете змінити вікове обмеження на відповідніше.

Примітка. 

У разі якщо ви не рекламуєте інформаційну продукцію або ваше оголошення лише для регіонів України, а вікове обмеження було додано помилково, для зняття попередження заповніть форму нижче.

Товари і послуги, які я рекламую, не належать до інформаційної продукції

З'явилося попередження

Згідно з вимогами законодавства попередження автоматично додаються до оголошень таких тематик:

  • медична діяльність;

  • вироби медичного призначення;

  • лікарські засоби;

  • алкогольна продукція та напої, що виготовляються на основі алкоголю.

Примітка. 

Якщо попередження додано некоректно, повідомте нам про це за допомогою форми нижче.

Заповнити форму

Фавіконка в оголошенні

Значок рекламованого сайту (фавіконку) може бути додано до оголошення Директа на сторінці результатів пошуку Яндекса.

Як додати фавіконку до рекламного оголошення?

Як фавіконка автоматично завантажується зображення з файлу favicon.ico. Зазвичай цей файл розміщений у кореневому каталозі рекламованого сайту або прописаний у його HTML-коді. Інструкцію зі встановлення фавіконки наведено в розділі Фавиконка Допомоги Яндекс.Вебмайстра.

Примітка. 

Після того як ви додали нову фавіконку, на оновлення даних про неї може знадобитися деякий час.

Моє оголошення показується без фавіконки

Перевірте коректність встановлення фавіконки на вашому сайті. Необхідну інформацію наведено в розділі Фавиконка Допомоги Яндекс.Вебмайстра.

Увага! 

Якщо ви замінили вже встановлену або додали нову фавіконку, на оновлення даних про неї може знадобитися деякий час.

Фавіконка встановлена коректно, але не відображається

Яндекс.Директ не гарантує показ фавіконки для всіх рекламних пропозицій (навіть якщо вона встановлена правильно).

Увага! 

Якщо ви замінили вже встановлену або додали нову фавіконку, на оновлення даних про неї може знадобитися деякий час.

Якщо ви не впевнені у коректності встановлення фавіконки або вам потрібна консультація щодо її розміщення поруч із назвою вашого сайту в результатах пошуку Яндекса, ви можете зв'язатися з нашими колегами через спеціальну форму.

Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!