Питання щодо статистики

Покази в день, коли кампанію було автоматично зупинено

Таке трапляється, коли покази оголошень і кліки на них відбуваються у різні дні. Наприклад, якщо користувач зробив пошуковий запит і побачив рекламу о 23 годині 59 хвилин, а клікнув на нього у 00 годин 01 хвилину, то показ і клік на оголошення буде враховано у статистиці за двома різними днями.

Цим також пояснюються можливі ситуації, коли у статистиці за день кількість кліків перевищує кількість показів.

Розбіжність даних

Різна кількість кліків

Дані за кліками на сторінці кампанії можуть відрізнятися від даних, поданих на інших сторінках.

На сторінці кампанії у блоці призначення ставок показуються лише кліки за останні 28 днів роботи оголошення. Для «звичайного» оголошення це кліки у результатах пошуку на десктопах і планшетах, для мобільного — кліки у результатах пошуку на телефонах і смартфонах. Якщо у групі оголошень є і «звичайні», і мобільні оголошення, показуються сумарні дані.

Найчастіше клієнти помічають різницю в кліках:

Зі сторінкою «Мої кампанії»

На сторінці конкретної рекламної кампанії відображаються лише ті ключові фрази, за якими відбуваються покази оголошень. На сторінці «Мої кампанії» враховано всі кліки на оголошення ваших кампаній за весь час їх існування.

Статистика показів і кліків за ключовою фразою може не відображатися, якщо ви:

  • уточнили ключову фразу (покази почнуться, коли статистику буде накопичено заново);
  • перенесли кампанію до архіву (накопичена статистика обнулиться).

Усі дані зберігаються та повертаються до колишніх значень у разі відновлення показів.

Зі звітами статистики

На сторінці кампанії статистика показується лише за запитами, які містять зазначені вами ключові фрази, без урахування синонімів. Звіти статистики показують кліки за ключовими фразами з урахуванням запитів, які містять синоніми.

За замовчуванням статистика у звіті відображається за весь період роботи вашої рекламної кампанії у пошуку і в мережах. Цей фактор також впливає на різницю у даних за кліками. Ви можете налаштувати період часу, за який ви хочете отримати звіт.

Різна сума витрачених коштів у разі перегляду через інтерфейс і через API

Під час виведення статистики в інтерфейсі, а також підрахунку підсумкових цифр, сума витрачених коштів округляється до двох знаків після коми. Залежно від того, чи переглядається загальна або детальна статистика, округлення відбувається або до, або після сумування. Під час отримання статистики через API результат не округлюється взагалі. Через це може виникнути невелике розходження в підсумкових результатах.

Середня ціна кліка у статистиці вища за ціну на пошуку

Ваше оголошення може відображатися не лише на запити, які точно відповідають ключовій фразі, але й на запити, які містять вибрані ключові фрази, при цьому кількість і ставки конкурентів на такі запити можуть відрізнятися. Водночас із рахунку ніколи не буде списано більше, ніж зазначена вами максимальна ставка.

Сума актів більша вартості кліків у статистиці

Акти формуються автоматично у кінці кожного місяця. Суми актів не підлягають корегуванням.

Усі рекламні кампанії в Директі регулярно перевіряються автоматичною системою захисту від недійсних кліків. За результатами перевірки статистика конкретної кампанії може змінитися.

Якщо сума актів за якийсь період не збігається з вартістю всіх кліків у статистиці, значить, статистику за цей період було скореговано. Розбіжність сум буде враховано під час формування наступного акту.

Реальна статистика не збігається із прогнозом

Кількість реальних показів і кліків у кампанії, а також витрата коштів можуть відрізнятися від прогнозованих значень, оскільки під час прогнозу враховуються лише покази на основному Пошуку Яндекса. Зокрема, інструменти Прогноз бюджету і Підбирання слів не враховують налаштування часового таргетингу і покази оголошень у мережах.

Статистика Директа не збігається зі звітами Метрики

Статистику Директа є сенс порівнювати лише зі спеціальними звітами Метрики щодо Директа, оскільки Метрика враховує усі візити на сайт, а Директ — лише кліки на оголошення.

Перед порівнянням переконайтеся, що лічильник Метрики встановлено на всіх сторінках вашого сайту і прив'язано до всіх кампаній у Директі.

Дані Директа і Метрики можуть відрізнятися, це нормально і не повинно викликати занепокоєння.

Не збігається кількість візитів і кліків

Відмінності можливі з таких причин:

  • ви не прив'язали лічильники Метрики до деяких рекламних кампаній;

  • у браузері, операційній системи або на проксі-сервері відвідувача сайту встановлено блокувальник реклами, який може блокувати завантаження лічильників (наприклад, Adblock);

  • технічні проблеми — відвідувач залишив сайт раніше, ніж лічильник встиг завантажитися;

  • ви додали до оголошень віртуальну візитку, кліки на неї не приводять до відвідування вашого сайту.

У статистиці Директа я бачу одні дані Метрики, а у своєму лічильнику — інші

У статистику Директа з Метрики потрапляють глибина перегляду, показники конверсії та вартість цілей. Якщо на вашому сайті встановлено кілька лічильників, то в Метриці ці дані розраховуються для кожного лічильника окремо, а в Директі — сумарно за всіма лічильниками.

Захист від «склікування»

Яндекс.Директ серйозно ставиться до безпеки розміщеної реклами, тому для захисту від недобросовісних і помилкових кліків використовується багатоступенева технологія, яка включає в себе як автоматичні, так і ручні методи фільтрації.

Кліки, які Директ визначає як недійсні, не враховуються у звітах статистики Директа, і кошти за них не списуються з рахунку рекламодавця.

Найчастіше збільшення кількості кліків на рекламні оголошення може бути викликане іншими факторами. Найпоширеніші причини сплеску описані у розділі Я помітив сплеск (або провал) показів (або кліків, витрати).

Я помітив сплеск (або провал) показів (або кліків, витрати)

Кількість кліків або показів могла різко змінитися з таких причин:

Ви внесли зміни у рекламну кампанію

Різкий сплеск або спад активності міг виникнути, якщо останнім часом ви вносили зміни у налаштування кампанії.

На статистику контекстної реклами можуть впливати навіть незначні зміни в текстах оголошень і налаштуваннях кампанії (час, регіон показу, стратегія), а також зміни у ставках. Особливе значення має зміна ключових фраз, оскільки саме вони є умовою показу ваших оголошень. Наприклад, різкий сплеск показів і кліків може викликати додавання популярної фрази у список ключових фраз.

Почастішали покази в мережах

Тематична реклама показується в мережах (РМЯ і зовнішні мережі), якщо тематика реклами відповідає тематиці сторінки або інтересам користувача. Тематика сторінки якого-небудь відвідуваного сайту могла збігтися з тематикою вашого оголошення, і оголошення було показано на сторінці цього сайту.

Щоб перевірити, чи не був викликаний сплеск активності підключенням мереж, виконайте такі дії:

  1. Перейдіть на сторінку статистики кампанії.
  2. У блоці налаштувань натисніть на посилання Показати додаткові параметри.
  3. Увімкніть опції пошук і контекст.
  4. Натисніть на кнопку Показати.

Ви можете заборонити покази на окремих майданчиках, якщо вважаєте покази на них нецільовими. Для цього виконайте такі дії:

  1. Перейдіть на сторінку статистики кампанії та виберіть вкладку За майданчиками.
  2. Виберіть зі списку майданчики, покази на яких ви хочете заборонити.
  3. Зі списку внизу сторінки виберіть пункт Заборонити покази.
  4. Натисніть на кнопку Застосувати.

Повністю вимкнути покази в мережах можна також у меню вибору стратегії.

Увага.

Забороняючи покази в мережах, ви втрачаєте значну частину аудиторії, якій може бути цікава ваша реклама.

Підключилися додаткові релевантні фрази

Система підбирає додаткові релевантні фрази, щоб збільшити охоплення цільової аудиторії вашої реклами. І оскільки такі фрази підбираються не завжди рівномірно за часом, подібні сплески є нормальним явищем.

Щоб перевірити, чи не було викликано сплеск активності показами за додатковими релевантними фразами, на сторінці статистики перейдіть на вкладку Фрази за днями.

Ви можете вимкнути покази за додатковими релевантними фразами на сторінці параметрів кампанії у блоці Оптимізація фраз.

На статистику вплинули зовнішні фактори

Перейдіть у розділ статистики Фрази за днями, щоб дізнатися, за якими фразами було здійснено більшу частину кліків. Якщо окремі фрази помітно виділяються зі статистики, це може бути викликане зовнішніми чинниками (сезонність, телепередача, новина тощо). Ви також можете скористатися звітами Метрики, щоб переглянути конкретні пошукові запити, з яких переходили на ваш сайт.

Оброблення даних може тривати понад 10 хвилин

У розділах Статистика за днями і Загальна статистика за замовчуванням показуються сумарні дані щодо кампаній. Щоб отримати детальні дані, позначте пункт Детальна статистика за оголошеннями.

При запиті детальної (за оголошеннями) статистики система автоматично визначає приблизний обсяг запитуваних статистичних даних. Якщо обсяг запитуваних даних виявиться досить великим, їх обробка потребуватиме тривалого часу або може призвести до помилки браузера. У такому разі під час завантаження сторінки з'являється вікно з попередженням. У вікні рекламодавець може вибрати відкладену підготовку статистики у вигляді XLS-файлу або перегляд даних у вікні браузера.

Надійніший спосіб — вивантаження файлу. Формування XLS-звіту триватиме від 15 хвилин до години, і з ним можна буде ознайомитися пізніше, у будь-який час. Готовий XLS-файл розміщується у розділі «Статистика в XLS» на сторінці перегляду статистики та зберігається протягом двох тижнів.