Директ
Довідка
Зворотний зв'язок

Я помітив сплеск (або провал) показів (або кліків, витрати)

Кількість кліків або показів могла різко змінитися з таких причин:

Ви внесли зміни у рекламну кампанію

Різкий сплеск або спад активності міг виникнути, якщо останнім часом ви вносили зміни у налаштування кампанії.

На статистику контекстної реклами можуть впливати навіть незначні зміни в текстах оголошень і налаштуваннях кампанії (час, регіон показу, стратегія), а також зміни у ставках. Особливе значення має зміна ключових фраз, оскільки саме вони є умовою показу ваших оголошень. Наприклад, різкий сплеск показів і кліків може викликати додавання популярної фрази у список ключових фраз.

Почастішали покази в мережах

Тематична реклама показується в мережах (РМЯ і зовнішні мережі), якщо тематика реклами відповідає тематиці сторінки або інтересам користувача. Тематика сторінки якого-небудь відвідуваного сайту могла збігтися з тематикою вашого оголошення, і оголошення було показано на сторінці цього сайту.

Щоб перевірити, чи не був викликаний сплеск активності підключенням мереж, виконайте такі дії:

  1. Перейдіть на сторінку статистики кампанії.
  2. У блоці налаштувань натисніть на посилання Показати додаткові параметри.
  3. Увімкніть опції пошук і контекст.
  4. Натисніть на кнопку Показати.

Ви можете заборонити покази на окремих майданчиках, якщо вважаєте покази на них нецільовими. Для цього виконайте такі дії:

  1. Перейдіть на сторінку статистики кампанії та виберіть вкладку За майданчиками.
  2. Виберіть зі списку майданчики, покази на яких ви хочете заборонити.
  3. Зі списку внизу сторінки виберіть пункт Заборонити покази.
  4. Натисніть на кнопку Застосувати.

Повністю вимкнути покази в мережах можна також у Параметрах кампанії.

Увага! 

Забороняючи покази в мережах, ви втрачаєте значну частину аудиторії, якій може бути цікава ваша реклама.

Підключилися додаткові релевантні фрази

Система підбирає додаткові релевантні фрази, щоб збільшити охоплення цільової аудиторії вашої реклами. І оскільки такі фрази підбираються не завжди рівномірно за часом, подібні сплески є нормальним явищем.

Щоб перевірити, чи не було викликано сплеск активності показами за додатковими релевантними фразами, на сторінці статистики перейдіть на вкладку Фрази за днями.

Отримати інформацію про те, за якими саме додатковими фразами за певний період відбулися кліки, можна у звіті статистики Додаткові релевантні фрази. Замовити звіт можна за посиланням Замовлення звітів на сторінці Мої кампанії або на сторінці власне рекламної кампанії. Звіт надається у форматі Excel.

Ви можете встановити обмеження на витрати за додатковими релевантними фразами або повністю вимкнути покази за ними у Параметрах кампанії.

На статистику вплинули зовнішні фактори

Перейдіть у розділ статистики Фрази за днями, щоб дізнатися, за якими фразами було здійснено більшу частину кліків. Якщо окремі фрази помітно виділяються зі статистики, це може бути викликане зовнішніми чинниками (сезонність, телепередача, новина тощо). Ви також можете скористатися звітами Метрики, щоб переглянути конкретні пошукові запити, з яких переходили на ваш сайт.

Зазначені причини не підходять до моєї ситуації
Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!