Директ
Довідка
Зворотний зв'язок

Розбіжність даних

Різна кількість кліків на сторінці призначення ставок і сторінці «Мої кампанії»

На сторінці, де ви призначаєте ставки, перераховано лише ті ключові фрази, за якими ваші оголошення показуються в цей момент. Якщо ви стерли або замінили ту чи іншу ключову фразу, то на сторінці керування ставками ви ні його, ні зроблених за ним кліків вже не побачите. А на сторінці Мої кампанії враховані всі кліки на оголошення ваших кампаній за весь час їх існування.

Різна кількість кліків у статистиці й на сторінці призначення ставок

Звіти статистики показують кліки за весь період роботи вашої рекламної кампанії на пошуку і в мережах.

На сторінці призначення ставок показуються лише ті кліки, які впливають на CTR ваших оголошень на першій сторінці результатів пошуку:

  • кліки на звичайні оголошення в результатах пошуку на десктопах і планшетах за останні 28 днів роботи оголошення;

  • кліки на мобільні оголошення в результатах пошуку на телефонах і смартфонах за останні 28 днів роботи оголошення.

Щоб дізнатися точну кількість кліків на ваше оголошення за період, що вас цікавить, для усіх доступних партнерів (наприклад, кількість кліків на мобільне оголошення у результатах пошуку на десктопах і планшетах або кількість кліків у мережах), використовуйте звіти статистики.

Обмеження. 

На сторінці призначення ставок перераховано лише ті ключові фрази, за якими ваші оголошення показуються в цей момент. Якщо ви заміните або видалите ключову фразу, то дані за нею на сторінці керування ставками не відображатимуться.

Різна сума витрачених коштів у разі перегляду через інтерфейс і через API

Під час виведення статистики в інтерфейсі, а також підрахунку підсумкових цифр, сума витрачених коштів округляється до двох знаків після коми. Залежно від того, чи переглядається загальна або детальна статистика, округлення відбувається або до, або після сумування. Під час отримання статистики через API результат не округлюється взагалі. Через це може виникнути невелике розходження в підсумкових результатах.

Середня ціна кліка у статистиці вища за ціну на пошуку

Ваше оголошення може відображатися не лише на запити, які точно відповідають ключовій фразі, але й на запити, які містять вибрані ключові фрази, при цьому кількість і ставки конкурентів на такі запити можуть відрізнятися. При цьому з рахунку ніколи не буде списано більше, ніж зазначена вами максимальна ставка.

Сума актів більша вартості кліків у статистиці

Акти формуються автоматично у кінці кожного місяця. Суми актів не підлягають корегуванням.

Усі рекламні кампанії в Директі регулярно перевіряються автоматичною системою захисту від недійсних кліків. За результатами перевірки статистика конкретної кампанії може змінитися.

Якщо сума актів за якийсь період не збігається з вартістю всіх кліків у статистиці, значить, статистику за цей період було скореговано. Розбіжність сум буде враховано під час формування наступного акту.

Реальна статистика не збігається із прогнозом

Кількість реальних показів і кліків у кампанії, а також витрата коштів можуть відрізнятися від прогнозованих значень, оскільки під час прогнозу враховуються лише покази на основному Пошуку Яндекса. Зокрема, інструменти Прогноз бюджету і Підбирання слів не враховують налаштування часового таргетингу і покази оголошень у мережах.

Статистика Директа не збігається зі звітами Метрики

Статистику Директа є сенс порівнювати лише зі спеціальними звітами Метрики щодо Директа, оскільки Метрика враховує усі візити на сайт, а Директ — лише кліки на оголошення.

Перед порівнянням переконайтеся, що лічильник Метрики встановлено на всіх сторінках вашого сайту і прив'язано до всіх кампаній у Директі.

Дані Директа і Метрики можуть відрізнятися, це нормально і не повинно викликати занепокоєння.

Не збігається кількість візитів і кліків

Відмінності можливі з таких причин:

  • ви не прив'язали лічильники Метрики до деяких рекламних кампаній;

  • у браузері, операційній системи або на проксі-сервері відвідувача сайту встановлено блокувальник реклами, який може блокувати завантаження лічильників (наприклад, Adblock);

  • технічні проблеми — відвідувач залишив сайт раніше, ніж лічильник встиг завантажиться;

  • ви додали до оголошень віртуальну візитку, кліки на неї не приводять до відвідування вашого сайту.

У статистиці Директа я бачу одні дані Метрики, а у своєму лічильнику — інші

У статистику Директа з Метрики потрапляють глибина перегляду, показники конверсії та вартість цілей. Якщо на вашому сайті встановлено кілька лічильників, то в Метриці ці дані розраховуються для кожного лічильника окремо, а в Директі — сумарно за всіма лічильниками.

Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!