Директ
Довідка
Зворотний зв'язок

Заблоковано доступ

Обмеження доступу могло виникнути через порушення Ліцензії на використання пошукової системи Яндекса або через зараження вашого комп'ютера вірусом, що створює аномально високе навантаження на сервіси Яндекса.

Перевірте, чи не порушували ви умови Ліцензії

Уважно ознайомтеся з текстом Ліцензії на використання пошукової системи Яндекса і переконайтеся, що на вашому комп'ютері або комп'ютерах вашої підмережі не використовуються програми, що порушують перелічені в документі умови. Особливу увагу приділіть пункту 2.3.

Перевірте комп'ютер на наявність вірусів

Обов'язково перевірте комп'ютер на наявність вірусів. Це можна зробити, наприклад, антивірусною утилітою CureIt! від Dr.Web або антивірусом «Лабораторії Касперського». Крім антивіруса, який ви використовуєте зазвичай, краще провести додаткову перевірку за допомогою програми від іншого виробника, оскільки всі програми використовують різні бази даних про віруси. Безкоштовні або пробні версії багатьох антивірусів можна знайти у мережі.

Увага! 

Якщо ви використовуєте доступ в інтернет через спільну точку Wi-Fi або будь-який інший тип зв'язку, що дозволяє кільком комп'ютерам виходити в мережу з використанням однієї IP-адреси, перевірте на наявність вірусів усі комп'ютери, об'єднані одним IP.

Якщо ви переконалися в тому, що умови Ліцензії не було порушено і що комп'ютери вашої мережі не заражені вірусом, зачекайте деякий час.

Доступ до сервісу з'явиться автоматично протягом 14 днів. Розблокувати доступ раніше неможливо технічно.

Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!