Автовивантаження фото та відео

Програма може автоматично вивантажувати на Яндекс.Диск фото- та відеофайли зі стандартної програми «Галерея» та зберігати їх у папці «Фотокамера» або в будь-якій іншій папці.

Якщо під час вивантаження інтернет-з’єднання було розірвано, після відновлення зв’язку процес продовжиться автоматично.

Якщо раніше ви вже настроювали автовивантаження фото та відео з вашого мобільного пристрою в програмі для Windows, у програмі для Mac OS, iOS або Windows Phone, прикладна програма для Android вивантажить на Диск лише нові фото- та відеофайли.

Скріншоти у процесі автовивантаження також потрапляють у папку «Фотокамера» й відображаються в блоці Без дати зйомки.

Способи автовивантаження

  • Лише по Wi-Fi. Файли будуть вивантажуватися лише в разі підключення до мережі Wi-Fi.
  • По будь-якій мережі. Файли будуть вивантажуватися у разі будь-якого інтернет-з’єднання (Wi-Fi, мобільний інтернет).
    Увага. З вашого рахунка може стягуватися плата за використання мобільного інтернету.

Змінити спосіб автовивантаження або відключити його

Під час першого запуску програми
Вікно для настройки автовивантаження з’явиться під час першого запуску програми. Виберіть підходящий варіант і натисніть значок Готово. Автовивантаження розпочнеться автоматично. Якщо ви хочете настроїти автовивантаження пізніше, натисніть значок Пропустити.
У настройках програми
  1. Відкрийте Настройки.
  2. У блоці Автовивантаження фото виберіть потрібний варіант.

Фото та відео не вивантажуються

Якщо файли не вивантажуються, переконайтеся, що вони перебувають в одній із цих папок або в підпапках (на самому пристрої або на карті пам’яті):

  • \Images
  • \DCIM
  • \DCIM\Camera
  • \DCIM\Photo
  • \DCIM\Video
  • \DCIM\100MEDIA\
  • \storage\extSdCard\dcim\Camera