Автозавантаження фото й відео

Налаштуйте безлімітне автозавантаження медіафайлів на Яндекс.Диск, якщо ви знімаєте багато фото й відео на телефон або планшет. Завдяки цьому ваші фото не зникнуть, навіть якщо з пристроєм щось трапиться.

За ввімкненого безлімітного автозавантаження фото і відео не займають місця на вашому диску і доступні на сторінці сервісу та в мобільній програмі, у розділі Фото. Скриншоти під час автозавантаження також потрапляють до розділу Фото.

Якщо під час вивантаження інтернет-з’єднання було розірвано, після відновлення зв’язку процес продовжиться автоматично.

Щоб фото й відео також зберігалися на комп’ютері, ви можете завантажувати фото й відео на комп’ютер за допомогою програми Яндекс.Диск 3.0 (інструкція для Windows, для macOS). Якщо ви хочете, щоб фото і відео завантажувалися в папку Фотокамера і синхронізувалися на комп'ютері, вимкніть безліміт.

Увімкнути безлімітне автозавантаження

Під час першого запуску програми

Вікно для налаштування автозавантаження з'явиться під час першого запуску програми. Натисніть Увімкнути — автозавантаження розпочнеться автоматично. За замовчуванням фото завантажуються тільки за підключення до мережі Wi-Fi. Щоб завантажувати фото й через Wi-Fi, і через мобільну мережу, вимкніть опцію Завантажувати тільки через Wi-Fi.

Якщо ви хочете налаштувати автозавантаження пізніше, закрийте вікно.

У налаштуваннях програми
  1. Відкрийте налаштування програми.
  2. Натисніть Автозавантаження фото й відео і увімкніть потрібні опції автозавантаження.

Вибрати, через яку мережу завантажувати фото

Програма може завантажувати фото й відео лише через Wi-Fi чи іншу мережу (Wi-Fi, мобільний Інтернет). Виберіть потрібний варіант у налаштуваннях.

Увага. З вашого рахунку може стягуватися плата за використання мобільного Інтернету.

Як перейти на безлімітне автозавантаження?

Якщо ви раніше користувалися автозавантаженням (фото і відео завантажувалися в папку Фотокамера), ви можете перейти на безлімітне автозавантаження:

  1. Оновіть мобільну програму Яндекс.Диск до останньої версії.
  2. Відкрийте налаштування програми.
  3. Натисніть Автозавантаження фото і відео.
  4. Увімкніть опцію Безліміт.

Вимкнути безліміт

  1. Відкрийте налаштування програми.
  2. Натисніть Автозавантаження фото і відео.
  3. Вимкніть опцію Безліміт.

Щойно ви вимкнете безліміт, фото і відео почнуть завантажуватися в папку Фотокамера і займати місце на вашому жорсткому Диску.

Дії з фото та відео

З автоматично завантаженими фото та відео можна робити все те саме, що й зі звичайними файлами: переглядати їх, завантажувати, ділитися ними. Але якщо ви скопіюєте фото в іншу папку на Диску, перемістите його в Кошик або відредагуєте, воно почне займати місце на вашому жорсткому Диску.

У якій папці зберігатимуться фото й відео?

Автоматично завантажені файли будуть відображатися в розділах Фото і Стрічка.

За ввімкнутого безліміту фото й відео не будуть завантажуватися в папку Фотокамера й синхронізуватися з програмою на комп'ютері. Щоб синхронізувати фото, відкрийте розділ Фото і скопіюйте фотографії в потрібну папку на Диску.

Я вимкнув безліміт

Фото й відео будуть завантажуватися в автоматично створену папку Фотокамера. У такому разі вони будуть займати місце на вашому жорсткому Диску.

Як переконатися, що в мене ввімкнено безліміт?

  1. Упевніться, що в налаштуваннях програми Яндекс.Диск увімкнено автозавантаження.
  2. Зробіть кілька фотографій на телефон.
  3. Переконайтеся, що вони автоматично завантажилися на Диск.
  4. Упевніться, що ці фотографії відображаються в розділі Фото і не відображаються в папці Фотокамера.

У мобільній програмі ви можете зайти в налаштування та пересвідчитися, що увімкнено опцію Безліміт у блоці Автозавантаження фото і відео.

Як зрозуміти, які фото вже завантажені?

Розрізнити фото допомагають позначки на них у правому нижньому куті:

  • [значка немає] – фото вивантажено на Диск вручну або автоматично;
  • – фото автоматично вивантажується з пристрою на Диск;
  • – фото не вивантажено на Диск і зберігається лише на пристрої, тому що автозавантаження вимкнено чи призупинено. Також таку позначку мають фото, колись автоматично вивантажені на Диск, але видалені з розділу Фото.

Як вибрати папки на пристрої, із яких завантажуються фото і відео?

Завантаження фото та відео з папки «Камера» відбувається автоматично. Завантаження з папок «WhatsApp», «Viber», «Скриншоти» тощо можна налаштувати:

  1. Відкрийте налаштування програми.
  2. Натисніть Автозавантаження фото і відео.
  3. Натисніть Папки на телефоні (або Папки на планшеті).
  4. Позначте папки, із яких хочете автоматично завантажувати фото і відео на Диск.

Фото та відео не вивантажуються

Якщо файли не вивантажуються, переконайтеся, що вони перебувають в одній із цих папок або в підпапках (на самому пристрої або на карті пам’яті):

  • \Images
  • \DCIM
  • \DCIM\Camera
  • \DCIM\Photo
  • \DCIM\Video
  • \DCIM\100MEDIA\
  • \storage\extSdCard\dcim\Camera

Знизилася якість фото або відео

На Диску зображення зберігаються у вихідній якості, оскільки не стискаються додатково під час завантаження. Але для перегляду в програмі Диск створює прев’ю зі зниженою роздільною здатністю, щоб знизити витрати трафіку та прискорити роботу з Диском. Щоб переглянути зображення у вихідній якості, завантажте його на мобільний пристрій.

Якщо в програмі відео відтворюється з низькою якістю, найімовірніше, у відеоплеєрі вибрано низьку роздільну здатність. Ви можете змінити її на вищу. Максимальна якість для перегляду відео в програмі становить 1080р, тож якщо відео має вищу роздільну здатність, для перегляду у вихідній якості завантажте його на мобільний пристрій.

Звільнити місце на телефоні або планшеті

Ви можете видалити з пристрою фото і відео, які вже завантажені на Диск:

  1. Посуньте екран праворуч та виберіть пункт Звільнити місце. Яндекс.Диск автоматично перевірить, які фотографії завантажені та чи можна їх видалити, і підрахує, скільки місця при цьому звільниться.
  2. Натисніть кнопку Звільнити.
    Примітка. За замовчуванням не видаляються фото та відео, зроблені за останній місяць. Якщо ви хочете видалити їх разом з іншими фото і відео, вимкніть опцію Не видаляти відзняте за останній місяць.

Усі завантажені на Диск фото і відео ви можете переглянути в розділі Фото.

Якщо ви зіткнулися з проблемою в роботі програми Яндекс.Диск, повідомте нам про помилку через форму зворотного зв’язку в самій програмі:

  1. Відкрийте налаштування програми.
  2. Виберіть пункт Допомога і зворотний зв’язок → Повідомити про проблему.
  3. Виберіть тему проблеми.
  4. Опишіть проблему максимально докладно.
Примітка. Про проблеми, пов’язані з мобільною програмою, пишіть, будь ласка, із самої програми, а не зі сторінок Допомоги. Так ваше звернення потрапить до потрібних фахівців і вам дадуть відповідь швидше. Також у разі надсилання з програми наші фахівці бачать технічну інформацію, яка допомагає розібратися з проблемою.

Якщо програма несподівано завершує роботу й ви не можете написати нам із неї, надішліть повідомлення про помилку через форму зворотного зв’язку.