Відкрити файл

Натисніть файл — він відкриється в Яндекс.Диску або програмі, яка за замовчуванням працює з вибраним типом файлів.

Якщо на мобільному пристрої таких програм декілька, то ви зможете вибрати потрібну зі списку.

Щоб вибрати програму вручну, позначте цей файл і натисніть значок  → Відкрити в....

У програмі можна переглядати зображення та змінювати їх у редакторі.

Ви можете слухати музику з вашого Яндекс.Диска просто в програмі з допомогою вбудованого аудіоплеєра. Для цього натисніть вибраний трек — панель аудіоплеєра з’явиться в нижній частині екрана.

Список відтворення формується автоматично з усіх треків у папці.

Аудіоплеєр також доступний у розділі Офлайн.

Я відредагував файл, а зміни не синхронізувалися

Якщо ви відкрили файл із Диска на телефоні, відредагували його, а зміни не синхронізувалися автоматично, це пов’язано з тим, що в мобільній програмі Диска відсутня синхронізація. Завантажувати й вивантажувати файли в цьому разі можна лише вручну. Але ви можете ввімкнути безлімітне автозавантаження фото та відео.

Знизилася якість фото або відео

На Диску зображення зберігаються у вихідній якості, оскільки не стискаються додатково під час завантаження. Але для перегляду в програмі Диск створює прев’ю зі зниженою роздільною здатністю, щоб знизити витрати трафіку та прискорити роботу з Диском. Щоб переглянути зображення у вихідній якості, завантажте його на мобільний пристрій.

Якщо в програмі відео відтворюється з низькою якістю, найімовірніше, у відеоплеєрі вибрано низьку роздільну здатність. Ви можете змінити її на вищу. Максимальна якість для перегляду відео в програмі становить 1080р, тож якщо відео має вищу роздільну здатність, для перегляду у вихідній якості завантажте його на мобільний пристрій.

Якщо ви зіткнулися з проблемою в роботі програми Яндекс.Диск, повідомте нам про помилку через форму зворотного зв’язку в самій програмі:

  1. Відкрийте налаштування програми.
  2. Виберіть пункт Допомога і зворотний зв’язок → Повідомити про проблему.
  3. Виберіть тему проблеми.
  4. Опишіть проблему максимально докладно.
Примітка. Про проблеми, пов’язані з мобільною програмою, пишіть, будь ласка, із самої програми, а не зі сторінок Допомоги. Так ваше звернення потрапить до потрібних фахівців і вам дадуть відповідь швидше. Також у разі надсилання з програми наші фахівці бачать технічну інформацію, яка допомагає розібратися з проблемою.

Якщо програма несподівано завершує роботу й ви не можете написати нам із неї, надішліть повідомлення про помилку через форму зворотного зв’язку.