Із чого розпочати

Увійти

Щоб розпочати користуватися мобільною програмою Яндекс.Диска, авторизуйтеся в ній:

  1. Введіть ваш логін і пароль на Яндексі.
  2. Натисніть значок Увійти.
Увага. Якщо ви використовуєте двофакторну автентифікацію, для авторизації у програмі Яндекс.Диск потрібен одноразовий пароль, згенерований мобільною програмою Яндекс.Ключ.

Яндекс.Диск доступний тільки для користувачів, у яких є акаунт на Яндексі. Якщо для входу на Яндекс ви використовуєте профіль соцмережі, дореєструйте його. Для цього на сторінці свого профілю в Яндекс.Паспорті натисніть посилання Створити логін.

Якщо у вас не виходить увійти в програму, скористайтеся рекомендаціями Яндекс.Паспорта.

Додати акаунт

Ви можете користуватися одночасно кількома акаунтами і швидко перемикатися між ними. Щоб додати акаунт у програму, відкрийте Налаштування, натисніть значок Вийти та введіть логін і пароль від іншого акаунта.

Вийти

Щоб видалити акаунт із програми:

  1. Відкрийте Налаштування → Вийти.
  2. Натисніть і утримуйте рядок із потрібним акаунтом.
  3. Підтвердьте видалення.

Якщо ви зіткнулися з проблемою в роботі програми Яндекс.Диск, повідомте нам про помилку через форму зворотного зв’язку в самій програмі:

  1. Відкрийте налаштування програми.
  2. Виберіть пункт Допомога і зворотний зв’язок → Повідомити про проблему.
  3. Виберіть тему проблеми.
  4. Опишіть проблему максимально докладно.
Примітка. Про проблеми, пов’язані з мобільною програмою, пишіть, будь ласка, із самої програми, а не зі сторінок Допомоги. Так ваше звернення потрапить до потрібних фахівців і вам дадуть відповідь швидше. Також у разі надсилання з програми наші фахівці бачать технічну інформацію, яка допомагає розібратися з проблемою.

Якщо програма несподівано завершує роботу й ви не можете написати нам із неї, надішліть повідомлення про помилку через форму зворотного зв’язку.